English Version
English

راهنما شدن بهترین راه قدردانی از کنگره

راهنما شدن بهترین راه قدردانی از کنگره

 اولین جلسه از دور اول سری کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره  ۶۰؛  نمایندگی ارومیه با استادی مسافر آرمان، نگهبانی مسافر رحیم و دبیری مسافر سامان با دستور جلسه "هفته راهنما"  پنجشنبه 13 اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ برگزار شد.

خلاصه سخنان استاد :

خدا رابسیار شاکرم که در سال جدید اولین جشن هفته راهنما حضور دارم تا هدمت کنم و آموزش ببینم .

راهنما کسی است که خودش با حال خراب وارد کنگره شده ، کسی که با مشکلات زیاد و اعتیاد وارد کنگره شده و شروع به سفر کردن کرده است.

کسی که سفرش را درست به پایان رسانیده و تمام کرده ولی بعد از آن نگفته که حالا که حالم خوب است پس برم دنبال زندگیم و تمام. راهنما کسی است که بهترین راه قدر دانی از کنگره را راهنما شدن دانست و راهش را ادامه داد درس خواند ، چشم گفت، پیروی کرد تا در نهایت یه هدفش رسید، پس راهنماها مصداق کوشش تلاش و خواسته هستند.

به قول خود آقای مهندس درمان در کنگره در اصل توسط راهنماها اتفاق می افتد و آنها کار اصلی را انجام می دهند، هر کار درستی در لژیون از طریق راهنماها اتفاق می‌افتد، هر موضوعی که قرار است انجام شود اول از لژیون‌ها شروع می‌شود چون راهنما خودش این راه‌ها را رفته است، خود من مثلاً وقتی یکی از رهجوهایم می‌گوید حالم خراب است و یا مشکلی دارم خیلی خوب می‌توانم درکش کنم و دقیقا می‌دانم چگونه مشکلش را حل کنم چون من هم قبلا جای همین رهجو بودم و همه این اتفاقات را تجربه کرده‌ام. مثل همه شعبات ما هم راهنماهای بسیار ارزشمندی در شعبه داریم که باید ازشان قدردانی کنیم، 

 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .