English Version
English

بزرگی کنگره برای من با زمان مشخص گردید

بزرگی کنگره برای من با زمان مشخص گردید

دوازدهمین جلسه از دوره‌ پنجم لژیون سردار، کنگره۶۰؛ نمایندگی وحید؛ ویژه مسافران با استادی ایجنت محترم، نگهبانی دنورمسافرمرتضی و دبیری مسافر مرتضی با دستور جلسه " قول و قرار، وفای به عهد"  دوشنبه  3 اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۰ آغاز به کار کرد.

 

سخنان استاد
خداوند را شاکرم که این جایگاه را تجربه نمودم تا بتوانم خدمت کنم و آموزش بگیرم. امروز انتخابات لژیون سردار را داریم. هریک از جایگاه‌ها در کنگره60، حس و حال و آموزش مختص به خود را دارند و جایگاه‌های لژیون سردار نیز از این قاعده جدا نیستند. دستور جلسه امروز قول و قرار و وفای به عهد می‌باشد. هرچقدر که زمان می‌گذرد، عظمت و بزرگی کنگره، بیشتر برای من مشخص می‌شود و هرروز خداوند را شکر می‌کنم که اجازه ورود من به این مکان مقدس را داده است تا بتوانم حال خوب را تجربه کنم. به نظر من، دلیل اصلی خدمتگزاران کنگره برای خدمت کردن این موضوع است که متوجه می‌شوند چه نعمت بزرگی در اختیارشان قرار داده‌شده و خود را مدیون کنگره می‌دانند و می‌خواهند با این کار، شکرگزاری نموده و تا حد توان در مسیر جبران آن حرکت نمایند. کسانی می‌توانند وارد لژیون سردار شوند و از این بستر بهره‌مند شوند که به آگاهی و درک لازم رسیده باشند.

این که کدام‌یک از عزیزان کاندید، انتخاب شوند، از اهمیت پایین‌تری برخوردار است و اهمیت قضیه در این است که افرادی، حاضر هستند بدون هیچ مزدی، از وقت و زمانی که می‌توانند در کنار خانواده، کار و دیگر مسائل خود سپری کنند، می‌گذرند و برای این کار، با کاندیدهای دیگر به رقابت می‌پردازند و این موضوعی بسیار ارزشمند است که بیرون از کنگره به‌ندرت اتفاق می‌افتد. این دستور جلسه می‌تواند برای من یک یادآوری باشد که به یاد آورم با چه حالی وارد کنگره شدم و اکنون‌که به حال خوب رسیده‌ام نباید قول و قرارهایی که در زمان ورود با خود گذاشته ام را فراموش کنم تا این نعمت از من گرفته نشود. امیدوارم که همگی بتوانیم از این بستر، بهترین استفاده و بهره را ببریم.

 

 

تایپ و ویرایش: مسافر مهدی
عکس، ویرایش و ارسال: مسافر مجتبی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .