English Version
English

خلاصه سی‌دی صلح

خلاصه سی‌دی صلح

دانایان در پی ساخت بدن هستند و نادانان در پی ویرانی آن؛ انسان را مشاهده نمائید که چیست و تمامی ساخت و بنای آن چیست جسم انسان از ۳۸هزار و ۲۰۰میلیارد سلول ساخته شده است که این عدد، رقم بسیار بزرگی است و نشان دهنده این است که ما چیزی از انسان نمی‌دانیم و بسیار ظالمانه و جاهلانه با این جسم برخورد می‌کنیم و تصورمان از جسم فقط پوست، گوشت و استخوان است. گاهی اوقات با عمل‌‌های جراحی‌ خطرناک شروع به برداشتن شکم خود یا گاهی با پروتز کردن لب‌های‌مان حس‌های ضروری و مهم بدن خود را دست‌کاری و اقدام به نابودی شهر درونی جسم خود می‌نمائیم و آن را از هستی ساقط می‌کنیم. همین‌طور باکتری‌های بدن خودمان را که اگر ظرف ۲۴ ساعت از بین بروند ما هم از بین می‌رویم، با خوردن غذاهای افزودنی و مدت‌‌‌دار مثل شیرهای صنعتی یا رب‌های کارخانه‌ای، اقدام به نابودی آن‌ها کرده‌ایم.
همه چیز در هستی یک صور آشکار و یک صور پنهان دارد همان‌طور که انسان یا یک بیماری یا بیماری اعتیاد یک صور آشکار و یک صور پنهان دارد. ما باید به صور پنهان جسم خود دقت کنیم. انسان تا زمانی‌که نتواند خودش را بشناسد نمی‌تواند خدا را بشناسد حتی اگر سال‌ها عبادت کند یا نماز بخواند یا یوگا و انرژی درمانی انجام دهد، که انرژی درمانی به شدت باعث فاجعه و تخریب خودش می‌شود. برای رسیدن به شناخت خودش باید تزکیه و پالایش انجام دهد و برای رسیدن به تصفیه و دانایی خودش، نه با عبادت و یوگا و مدیتیشن بلکه با کلام خداوند به این شناخت برسد.
کلام خداوند می‌گوید: پرهیزکار باشید، عمل صالح انجام دهید، راست‌گو باشید و وای بر دروغ‌گویان و خیلی چیزهایی که خداوند دوست دارد و ارزش است، از چیزهایی که خداوند دوست ندارد و ضدارزش است دوری کنید. عمل صالح از صلح می‌آید یعنی عملی که در آن صلح و آشتی باشد؛ یعنی برای جواب دادن یک سوال به کسی با صلح و آرامش جوابش را بدهیم، صلح و آرامش و مهربانی با حیوانات با طبیعت داشته باشیم، عذرخواهی کردن از دیگران، پنهان نکردن رب یا مربی خود و بسیاری مسائل دیگر. پس آشکارا اگر به عمل صالح بپردازیم چشم ابلیس هم کور می‌شود.
ما باید در شناخت خود بسیار دقت نمائیم و بقیه را پوست و گوشت و استخوان تصور نکنیم. انسانی که شب‌ها دیر می‌خوابد و روزها دیر بیدار می‌شود انسان بدبختی است زیرا انرژی‌اش تحلیل می‌رود ‌و عمرش کوتاه می‌شود، بنابراین به خواب خود، غذا خوردن خود دقت کنیم و بدانیم که تا زمانی‌که جسم ما سالم است می‌توانیم در صلح و آرامش باشیم و اگر جسم ما دچار مشکل باشد دائماً در رنجی عظیم هستیم.

نگارش، ویرایش و تایپ: همسفر ساناز (خدمتگزار سایت از لژیون سوم)
ارسال: همسفر فاطمه (خدمتگزار سایت)

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .