English Version
English

مواد مخدر باعث افکار افیونی در من شده بود و نمی‌توانستم با دیگران ارتباط برقرار کنم

مواد مخدر باعث افکار افیونی در من شده بود و نمی‌توانستم با دیگران ارتباط برقرار کنم

جلسه ششم از دوره سی‌و‌نهم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰؛ نمایندگی امین قم، با استادی مسافر ابراهیم، نگهبانی مسافر جلال و دبیری مسافر حسن، با دستورجلسه "وادی دوم و تاثیر آن روی من"   یکشنبه 2 اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت 17 آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان ابراهیم هستم یک مسافر
از گروه مرزبانی، ایجنت محترم، نگهبان، دبیر و همچنین از راهنمای عزیزم تشکر می‌کنم که به من اجازه دادند در این جایگاه خدمت کنم و آموزش بگیرم.


در مورد دستور جلسه "وادی دوم و تأثیر آن روی من" که می‌گوید هیچ موجودی جهت بیهودگی، قدم به حیات نمی‌نهد و طبق فرمایشات جناب مهندس ساختار خلقت به گونه‌ای است که حتی یک کرم برای هدفی برنامه ریزی شده است و مثلاً برای تنفس خاک بوجود آمده است. پس چگونه یک انسان می‌تواند بدون برنامه و هدف قدم به این دنیا گذاشته باشد. قطعاً هر شخصی دارای جایگاهی می‌باشد و باید جایگاه خودش را پیدا کند. مواد مخدر باعث می‌شود انسان جایگاهش را فراموش کند و در برابر مشکلات به دنبال مقصر بگردد و از آن‌ها فرار کند.
من همیشه از تمام واقعیت‌های زندگی خود را جدا می‌دانستم و حتی در مهمانی‌های خانوادگی شرکت نمی‌کردم. درواقع مواد مخدر باعث افکار افیونی در من شده بود و نمی‌توانستم با دیگران ارتباط برقرار کنم و مرا تبدیل به یک انسان زودرنج کرده بود. من همیشه سعی می‌کردم نقاط مثبت دیگران را نادیده بگیرم و این‌گونه بر روی نقاط ضعف خودم سرپوش می‌گذاشتم؛ در مقابل مشکلات همیشه دیگران را مقصر می‌دانستم و از مسئولیت خودم فرار می‌کردم. اما خداوند را شاکرم که با کنگره 60 آشنا شدم و توانستم مسئولیت‌های خودم را بشناسم.

راهنمای درمانم همیشه می‌گفت من 12 سال این صندلی که کنگره به من داده است را حفظ کردم و همیشه قدردان آن هستم، من نیز سعی می‌کنم این‌گونه باشم و قدردان این نعمتی که به من داده شده است باشم. البته لازمه این امر گوش‌به‌فرمان بودن و مسئولیت‌پذیری است.

خداوند را شاکرم در برهه‌ای هستم که درمان اعتیاد کشف شده است و توانستم اعتیاد خود را درمان کنم. قبل از کنگره هیچ راه‌حلی برای درمان قطعی اعتیاد وجود نداشت و حتی الآن نیز برای بسیاری ناشناخته است. تنها جایی‌که این امر اتفاق افتاد کنگره 60 هست. من در گذشته حتی یک ساعت هم نمی‌توانستم بدون مصرف مواد سر کنم، ولی کنگره مواد مخدر و سیگار را از من گرفت.

اکنون من اخلاق و رفتارم کاملاً عوض شده است و می‌توانم با دیگران ارتباط برقرار کنم و این‌ها همه به لطف آموزش‌های جامع و صحیح کنگره است.

تایپ: مسافر محمد جعفری و مسافر احمد علی

ارسال خبر: مسافر صادق

تهیه و تنظیم توسط گروه وبلاگ امین قم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .