English Version
English

هر چیزی دارای ظرفیت متفاوتی می‌باشد

هر چیزی دارای ظرفیت متفاوتی می‌باشد

جلسه پنجم از دوره سی‌و‌نهم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰؛ نمایندگی امین قم، با استادی مرزبان محترم مسافر محمد، نگهبانی مسافر جلال و دبیری مسافر حسن، با دستورجلسه "ظرفیت و مسئولیت (قبله گم کردن، نق زدن، حاشیه)"   یکشنبه 26 فروردین ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۶ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان محمد هستم یک مسافر
از ایجنت محترم، گروه مرزبانی، نگهبان و دبیر جلسه تشکر می‌کنم و همچنین از عزیزانی که در ماه رمضان برای تدارک افطاری زحمت کشیدند، تشکر می‌کنم. دستور جلسه "ظرفیت، مسئولیت، قبله گم کردن، نق زدن و حاشیه" می‌باشد.


در رابطه با ظرفیت می‌توان گفت هر چیزی دارای ظرفیت متفاوتی می‌باشد، به‌طور مثال ظرفیت یک استخر با ظرفیت دریا متفاوت است و این در اشخاص مختلف نیز دارای تفاوت است. در کنگره 60 نیز برای خدمت در هر جایگاه باید ظرفیت آن خدمت را نیز داشت، به‌طور مثال برای رسیدن به جایگاه راهنمایی، آزمون و مراحل بسیار زیادی را باید پشت سر گذاشت تا ظرفیت لازم برای افراد به وجود بیاید.
مسئولیت نیز به این معناست که هر فرد در هر جایگاهی که قرار دارد مورد سؤال قرار می‌گیرد و باید پاسخگو باشد و برای انتخاب افراد در هر جایگاهی باید ظرفیت آن‌ها سنجیده شده و سپس مسئولیت به آن‌ها واگذار شود. همچنین خدمت گذاران در تمامی جایگاه‌های خدمتی باید با محبت و احترام برخورد کنند تا باعث ناراحتی شخص مقابل نشود.
عدم ظرفیت و درست انجام ندادن مسئولیت باعث می‌شود از مسیر اصلی خارج‌شده و به اصطلاح قبله خود را گم کنیم. مسافری که بعد از درمان به حال خوبی می‌رسد و جایگاه اجتماعی خوبی به دست می‌آورد نباید گذشته خود و کسانی که در زمان مصرف در کنارش بودند و به او خدمت و محبت می‌کردند را فراموش کند.
در رابطه با نق زدن باید بگویم خود من اولین باری که سفر کردم مدام از مرزبانان و راهنما ایراد می‌گرفتم و درنهایت سفرم را خراب کردم. اصولاً کسانی نق می‌زنند و از همه چیز ایراد می‌گیرند که طبق برنامه عمل نمی‌کنند اما رهجویی که روی برنامه باشد، سر ساعت بیاید سی‌دی‌هایش را بنویسد و به حرف راهنما گوش دهد هرگز نق نمی‌زند و به درمان می‌رسد.

تایپ: مسافر محمد جعفری و مسافر احمد علی

ارسال خبر: مسافر صادق

تهیه و تنظیم توسط گروه وبلاگ امین قم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .