English Version
English

درمان چاقی و اضافه‌وزن مانند درمان اعتیاد است

درمان چاقی و اضافه‌وزن مانند درمان اعتیاد است

جلسه سیزدهم از دوره سی‌ونهم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰؛ نمایندگی امین قم، ویژه مسافران با استادی راهنمای تازه واردین مسافر مجید، نگهبانی مسافر حسین و دبیری مسافر روح‌الله، با دستور جلسه "تجربه من از اضافه وزن و تعادل آن با متد کنگره ۶۰" روز سه‌شنبه 21 فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶ آغاز به کارکرد.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان مجید هستم یک مسافر
از ایجنت محترم، گروه مرزبانی و راهنمای محترم لژیون نهم که اجازه دادند در این جایگاه قرارگرفته و خدمت کنم سپاسگزارم.


دستور جلسه امروز تجربه اضافه‌وزن و رسیدن به تعادل می‌باشد و می‌دانیم که در کنگره هیچ دستور جلسه‌ای بدون دلیل نیست و جناب آقای مهندس چند سال است که می‌خواهند این موضوع را در میان دستور جلسات هفتگی قرار دهند. درمان چاقی و اضافه‌وزن مانند درمان اعتیاد است که بیرون از کنگره هزاران سال است انسان با این موضوع دست‌وپنجه نرم می‌کند اما هنوز نتوانسته‌است صورت مساله اعتیاد را بشکافد.

در موضوع چاقی هم جناب مهندس ابتدا صورت مسئله را مشخص نمودند و در مرحله بعد اقدام به درمان اضافه‌وزن کردند. بیرون از کنگره بسیاری از افراد به دنبال این هستند که سریع نتیجه بگیرند اما ما در نوشتارها می‌خوانیم که غذای نیمه‌پخته و یا خام قابل‌خوردن نیست و ما یک‌روزه چاق نشده‌ایم که بخواهیم یک‌روزه لاغر شویم. لژیون جونز دوازده سی‌دی شامل سی‌دی‌های ساختمان جسم، اضافه‌وزن، تشنگی و ویلیام پنج می‌باشد که لازم است همگی، حتی افرادی که اضافه‌وزن کمی دارند این سی‌دی‌ها را بشنوند چراکه مهم‌تر از اضافه‌وزن، بیماری‌هایی است که به همراه دارد.

ما در لژیون جونز آموزش می‌بینیم که چگونه و در چه زمانی غذا بخوریم و شاید بتوان گفت درمان چاقی از درمان اعتیاد قدری سخت‌تر است هرچند در ادامه مسیر، راه هموار می‌گردد. در حقیقت لژیون جونز به ما در مورد چگونگی تغذیه و مقدار خوراکی که می‌توانیم مصرف کنیم، آموزش می‌دهد و درنهایت باعث پیشگیری و یا درمان بسیاری از بیماری‌ها می‌گردد. من اگر بخواهم از تجربه خودم صحبت کنم ناراحتی معده و چربی خون داشتم که پس از شروع سفر جونز و استفاده از محلول دی‌سپ، هر دو مشکل برطرف گشته و نیز نتایج آزمایش من بهبود قابل‌ملاحظه‌ای یافت.

در پایان از این‌که به صحبت‌های من توجه نمودید از شما سپاس‌گزارم.

تایپ: مسافر علیرضا لژیون هشتم و مسافر احمد لژیون سوم

ارسال خبر: مسافر صادق لژیون دوم

تهیه توسط گروه وبلاگ امین قم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .