English Version
English

در ماه رمضان درب‌های آسمان باز و الهامات مثبت بیشتر می‌شود.

در ماه رمضان درب‌های آسمان باز و الهامات مثبت بیشتر می‌شود.

جلسه لژیون وایت در روز سه‌شنبه ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۲ با استادی راهنما مسافر سعید و دبیری مسافر علی با دستور جلسه «الهام از ماه رمضان» آغاز بکار نمود. 

خلاصه سخنان استاد: 

سلام دوستان سعید هستم یک مسافر  

دستور جلسه امروز الهام از رمضان است
ممکن است دستور جلسه‌ها برای کسانی که مدت زیادی در کنگره هستند تکراری باشد ولی باید دائم در مورد آن‌ها صحبت شود چون بعضی از ما تازه وارد کنگره شده‌ایم و در جریان یک‌سری مطالب نباشم و هیچ چیزی در مورد آن‌ها ندانیم به همین خاطر ۵۲ دستور جلسه دائمآ درحال تکرار است که در این ۵۲ دستور جلسه وادی‌ها هستند مسائلی راجع به جسم، روان و جهان‌بینی هست يعنی هرکدام در مورد تعدادی از این پارامترها بحث می‌کند.
این دستور جلسه خودش مثلث درمان است، يعنی مثلث درمان که جسم، روان و جهان‌بینی بود از دل رمضان بیرون آمد و من خودم یک شخصی بودم که قبل از این‌که با کنگره اشنا بشوم هیچ اعتقادی به رمضان نداشتم يعنی اصلا هیچ حسی نسبت به آن نداشتم، کاملا آن حس دافعه بود و دفع شده بود و به سمت یک‌سری چیزهای دیگه جذب شده بودم، پیش خودم می‌گفتم اصلآ چرا باید روزه بگیرم؟ چرا باید نماز بخوانم؟ اصلا هیچ برداشتی از صورپنهان و صورآشکار رمضان نداشتم.
صورآشکار رمضان  یعنی این‌که از یک تایمی که از اذان صبح تا اذان مغرب است هیچ نوشیدنی و خوراکی نخوریم اما صورپنهان هم دارد که ما چرا باید این‌کارها را انجام دهیم، فقط نوشیدنی و خوردنی نیست ما باید چشم، گوش و دهانمان هم روزه باشد، هر رفتاری را انجام ندهیم، به هر چیزی فکر نکنیم که این کارها خودش یک مدیتیشن است و یک نوع مراقبه است، یک نوع تزکیه و پالایش است. پس در حقیقت فقط نخوردن و نیاشامیدن نیست. 

کنگره آمد و یک درب جدیدی را باز کرد و تفکر جدیدی را در مورد ماه رمضان، در مورد الهاماتش و در مورد فوایدی که دارد باز کرد و آقای مهندس مارا با اتوفاژی آشنا کردند و با دلیل و منطق درست به ما آموختند که از نظر عبادی هم خیلی مهم است روزه بگیریم، اما دلیل منطقی دیگر همان اتوفاژی است که شما وقتی ۱۲ ساعت غذا نخورید سلولهای سرطانی، ضایعات بدن و چربی‌ها شروع می‌کنند به نابود شدن چون این ضایعات، چربی ها و سلول ها در بدن اضافه هستند.
اتفاقی که در اتوفاژی میوفتد این است که  بعد از ۱۲ ساعت بدن میاد اون سلول‌های سرطانی، چربی‌ها، قندها، اوره و..‌. را می‌خورد و از آن‌ها برای بازسازی جسم استفاده می‌کند که این‌ها مربوط به جسم و صورآشکار است، و صورپنهان نیز همان مسئله تزکیه و پالایش می‌شود.
آقای مهندس یک پیام دارند که میخواهند این را به ما برسانند که وقتی درب‌های بدن که همان دهان است چه از لحاظ ورودی و یا خروجی بسته می‌شود، یک‌سری درب‌های دیگر در صور پنهان برای ما باز می‌شود که همان بازشدن درب‌های تفکر و ذهن می‌باشد تا ما بتوانیم بهتر و عمیق‌تر فکر کنیم و با ذهنی آرام بتوانیم به آرامش و تعادل برسیم.
پس  این دستور جلسه از لحاظ صورآشکار و پنهان یک دریچه‌ جدیدی را برای ما باز کرد تا دیدگاه ما نسبت به ماه رمضان و روزه گرفتن تغییر کند. در ماه رمضان درب‌های آسمان باز می‌شود و الهامات مثبت بیشتر می‌شود و همین رمضان بود که الهام DST را برای آقای مهندس به ارمغان آورد تا درب درمان بسیاری از بیماری‌هایی که قبل از آن بسته بود باز شود و از درد و رنج انسان‌ها بکاهد. 

 

تایپ: مسافر علی لژیون سوم 

تنظیم و ارسال: مسافر حامد لژیون یازدهم 

نمایندگی خواجو

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .