English Version
English

مهمترین کار در تعطیلات تفکر کردن است

مهمترین کار در تعطیلات تفکر کردن است

به نام قدرت مطلق الله. 

ما در کنگره هر درسی را که یاد می‌گیریم سریعاً امتحان آن  از ما گرفته می‌شود و لازم است برای همه کارها تفکر و تصمیم درست را بگیریم. آقای مهندس فرمودند: ‌مهمترین کاری که می‌بایست در تعطیلات انجام داد درست تفکر کردن است و بهترین زمان برای تفکر کردن و بازسازی فکر و روان و اندیشه ایام تعطیلات بوده و لازم است در این ایام حداقل نسبت به نوشتن سی‌دی‌ها برابر برنامه‌ها اخذ شده از راهنما همچنین سی‌دی‌های هفتگی و مطالب و جزوات آموزشی کنگره ۶۰ مطالعه شده و بعد از بررسی مطالب، تفکر نماییم.
لازم به ذکر است شرایط روحی و روانی ما ارتباط مستقیمی با شرایط جسمی ما دارد و می‌بایست در ایام تعطیلات نسبت به ساعت و مقدار مصرف داروی اوتی اهمیت داد. چرا که بی‌توجهی به آن باعث آشفتگی روحی و روانی ما شده و مثلث درمان از تعادل خارج می‌گردد و این مهم می‌بایست مد نظر ما باشد. همچنین لازم است با انرژی در کنار خانواده بوده و سعی نماییم اوقات خوب و خوشی را برای خود و خانواده رقم بزنیم کینه‌ها را دور بریزیم و محبت و عشق را جایگزین نماییم.
ضمناً سال جدید را به همه عزیزان و خانواده‌های محترم کنگره ۶۰ تبریک می‌گویم و امیدوارم همه از این تعطیلات بهره لازم را ببرند و سال بسیار خوبی را برای خودشان بسازند و و شرایطی را فراهم کنند تا دعای سال نو در زندگیشان تحقق یابد. انشالله

***********************
با شروع بهار همه چیز رنگ و بویی تازه به خود می‌گیرد
این افسانه زیبا و ماندگار همیشه در خاطره‌ها خواهد ماند
که هر شخص احساس می‌کند که نخستین روز از بهار مشابه اولین روز آفرینش است
آغاز بهار و زنده شدن زمین مبارک باد

نوشته: مسافر غلامرضا ل‌15

تایپ: مسافر مجید ل‌15

ویراستار: مسافر ابراهیم ل‌4

 تنظیم و ارسال: مسافر رسول ل‌4

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .