English Version
English

جمعه‌های ورزشی اعضای کنگره60 در سراسر ایران

جمعه‌های ورزشی اعضای کنگره60 در سراسر ایران

جمعیت احیای انسانی کنگره ۶۰ فعالیت‌های بسیاری در زمینه‌ی درمان اعتیاد به مواد مخدر و الکل، درمان سیگار و درمان اضافه وزن انجام می‌دهد. این سازمان مردم نهاد ورزش را مکمل در مسیر درمان اعتیاد می‌داند. در همین راستا تمام اعضای کنگره ۶۰ صبح‌های جمعه در پارک‌های بزرگ کشور به صورت سراسری مشغول به ورزش می شوند.

اراک:
فعالیت ورزشی مسافران نمایندگی پروین اعتصامی اراک صبح جمعه در دومین جمعه پاییز در مقر ورزشی نمایندگی، واقع در پارک جنگلی شهید باهنر اراک برگزار شد. مسافران بعد صرف صبحانه در رشته‌های ورزشی مختلف از جمله فوتبال، والیبال، تنیس، شطرنج و بدمینتون شرکت کردند و به پرورش جسم خود پرداختند. که در ادامه می‌بینید:

اراک:
حضور مسافران نمایندگی شهباز در مقر ورزشی نمایندگی با صرف صبحانه و در ادامه با ورزش روز خوش و با آرامشی را سپری کردند که در ادامه می‌بینید:

الیگــــودرز:
ورزش اعضای کنگره60، لژیون الیگودرز، صبح جمعه در پارک ورزشی خانواده با حضور مسافران برگزار شد.

بهشــــــهر:
فعالیت ورزشی اعضای کنگره۶۰ نمایندگی نیما یوشیج در بوستان سرو صبح جمعه که در ادامه می‌بینید:

تاکســـتان:
فعالیت ورزشی نمایندگی تاکستان صبح جمعه در پارک لاله که در ادامه می‌بینید:

تبـــــریز:
کنگره ۶۰ معتقد است که درمان فوق ترک است و تعادل فوق درمان؛ بنابراین اعضای کنگره ۶۰ همزمان با درمان اعتیاد و پس از درمان اعتیاد، برای رسیدن به حداکثر تعادل جسمی، روانی و جهان‌بینی، ورزش را در سطح گسترده در دستور کار خود قرار داده‌اند. اعضای کنگره ۶۰ در نمایندگی صائب تبریزی روز جمعه 6 بهمن ماه ۱۴۰۲ به ورزش صبحگاهی پرداختند. ورزش صبحگاهی هر هفته ساعت ۷ صبح در پارک اوتیسم، واقع در پارک ائل گلی برگزار می‌شود و یکی از الزامات درمان اعتیاد برای سفر اولی و طبیعتًا از الزامات حفظ سلامتی برای هر سفر اولی و دومی است. ورزش از اهمیت بسیار بالایی در کنگره ۶۰ برخوردار است و توجه ویژه‌ای به آن می‌شود. رشته‌های ورزشی که به رهجوها ارائه می‌گردد، عبارت‌اند از: فوتبال، والیبال، بسکتبال، دارت، پینگ‌پنگ.

دزفـــــول:
صبح روز جمعه قبل از کارگاه آموزشی لژیون، اعضا لژیون دزفول در پارک پردیس دزفول به فعالیت ورزشی در رشته والیبال پرداختند.

دلیجـــــــان:
گزارش تصویری از ورزش صبح جمعه اعضای کنگره60 نمایندگی دلیجان در پارک ملت دلیجان که در ادامه می‌بینید:

رشـت:
گزارش تصویری از فعالیت‌های ورزشی مسافران کنگره60 نمایندگی گیلان در پارک محتشم رشت که در ادامه می‌بینید:

تهیه و تنظیم: مســـــافر محمد غلامرضایی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .