English Version
English

ماه رمضان؛ ماه شناخت خود

ماه رمضان؛ ماه شناخت خود

لژیون ویلیام وایت پارک چمران با دستور جلسه «الهام از رمضان و تولد یک سال رهایی راهنمای ویلیام وایت همسفر فهیمه» به استادی راهنمای ویلیام وایت همسفر مهری روز جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ ساعت ۸:۰۰ برگزار شد.

خلاصه سخنان استاد:

«آنچه باور است محبت است». از شما ممنونم که این جمله را ثابت کردید و در این روز سرد زمستانی حضورتان گرمابخش محفل ما است.

همه ما مطلع هستیم که آقای مهندس سفرشان را در ماه رمضان شروع کردند و اصلاً قصد و نیت سفر نداشتند و نمی‌خواستند که مواد مصرفی را کم کنند و همین‌طور آزمایشی این کار را انجام دادند و به خواست و لطف خداوند این اتفاق افتاد و این روش ابداع شد که امروزه ما شاهد این هستیم که هزاران نفر به درمان قطعی درکنگره ۶۰ رسیدند.

اعتیاد چیزی است که جهان بر این باور است که درمان ندارد و تا آخر عمر یک مصرف‌کننده با او همراه است؛ ولی کنگره ۶۰ این را ثابت کرد که چنین نیست و اعتیاد به هر نوع موادی قابل‌درمان است. اعتیاد درکنگره ۶۰ با روش ابداعی آقای مهندس و داروی اپیوم تینکچر قابل‌درمان است.

ماه رمضان ماه صبر و بردباری است، ماه نظم و خداشناسی است، ماه شناخت خود است. اینکه ما در ماه رمضان بر نفسمان غلبه می‌کنیم و از خوردن و آشامیدن دوری می‌کنیم و نفس را تربیت می‌کنیم و به زندگی خودمان نظم می‌دهیم؛ حتی می‌شود گفت وضعیت افراد دیگر جامعه را درک می‌کنیم با گرسنگی که متحمل می‌شویم، در این ایام و متوجه این می‌شویم که افرادی هستند که محتاج خوراک روزانه خودشان هستند و نمی‌توانند آن را تأمین کنند و این تلنگری است برای همه ما که به فکر نیازمندان باشیم.

در مورد خانم فهیمه، روزی که به من مراجعه کردند برای درمان خیلی مرتب و منظم در کلاس‌ها شرکت کردند، فعال و خدمتگزار بودند و تا به امروز در حال خدمت هستند، نتیجه خدمتشان شالی است که می‌بینید بر گردن دارند و ان‌شاءالله شاهد دریافت شال نارنجی‌شان هم خواهیم بود. اینکه به فکر خودشان و سلامتشان بودند؛ یعنی درس‌های کنگره را به‌خوبی دریافت کردند و متوجه این موضوع شدند که باید بدن سالم داشته باشند. ایشان به قلیان و دخانیات به شکل یک ضد ارزش نگاه کردند و خواستند که آن را تبدیل به ارزش کنند و در این راه موفق بودند. من از ایشان سپاسگزارم بابت حضور به‌موقع در لژیون و خدماتی که در نمایندگی دکتر مسعود انجام دادند. امیدوارم در این مسیر بدرخشند و مستدام باشند.

خلاصه سخنان راهنمای ویلیام وایت همسفر فهیمه:

صحبت را با سپاسگزاری شروع می‌کنم، از خداوند بزرگ سپاسگزارم که باعث شدند کامبیز وارد زندگی من بشود تا من به‌واسطه ایشان با کنگره ۶۰ آشنا شوم و تلاش کنم که خودم را بشناسم، خودم را تغییر دهم و به سمت ارزش‌ها حرکت کنم. سپاسگزارم از بنیان کنگره ۶۰ آقای مهندس عزیز که هر آنچه در زندگی من هست و حال خوبی که دارم همه‌اش به خاطر راهکارها و آموزش‌های نابی بوده که از ایشان دریافت کرده‌ام، بی‌نهایت از ایشان سپاسگزارم، چون باعث شدند من خودم را بشناسم و برای بهتر شدن خودم حرکت کنم و به آرامشی که یک‌عمر به دنبالش بودم با آموزش‌های کنگره بتوانم برسم.

سپاسگزارم از خانم مهری عزیز، از شما خیلی انرژی می‌گیرم و بی‌نهایت شما را دوست دارم و هر وقت اسم شما می‌آید لبخند زیبای شما در ذهنم نقش می‌بندد؛ از شما چیزهای زیادی آموختم و در لژیون شما جهان‌بینی من به گونه دیگری تغییر کرد و خوشحالم که نتیجه آموزش‌ها و زحمات شما این شال خوش‌رنگ نیکوتین است که امروز بر دور گردن دارم. یادم هست اولین بار شال نیکوتین را در نمایندگی البرز دور گردن خانم پونه عزیز دیدم و همان‌جا به خودم قول دادم که روزی آن را دریافت کنم.

از مسافرم بی‌نهایت سپاسگزارم بااینکه من در طول درمان همسفر ایشان نبودم، ایشان در دو سفری که من انجام دادم مثل یک همسفر خیلی خوب در کنار من بودند و آرامش و جو خانه را همیشه خیلی خوب حفظ کردند تا من بتوانم به‌راحتی و خوبی سفر کنم. از دو راهنمای دیگرم خانم شیما و خانم کبری هم سپاسگزارم، چون این عزیزان هم به‌گونه‌ای در تغییر من فهیمه نقش خیلی پررنگی داشتند و آموزش‌های مختلفی را به من دادند و در کنار من بودند تا رشد کنم.

اگر از قبل از سفر نیکوتین صحبت کنم تخریب خیلی زیادی داشتم، خب در جنوب اکثراً خانه‌ها شلوغ است و در جمع آن‌ها قلیان هم وجود دارد و یادم می‌آید که گاهی روزانه ۱۰ بار قلیان می‌کشیدم و هیچ‌وقت فکر نمی‌کردم که مصرف‌کننده باشم و همیشه در جمع کسانی بودم که قلیان مصرف می‌کردند و یادم هست سال ۹۵ به یک جشن تولد در کرمان دعوت بودم و از ساعت ۸ شب تا ۵ صبح قلیان کشیدم و نتیجه‌اش بی‌هوش شدنم به دلیل استفاده زیاد قلیان بود. بعدازآن مصرف قلیانم را کم کردم تا اینکه ازدواج کردم و از آن دورهمی دور شدم و خداراشکر می‌کنم، چون در آن زمان جهان‌بینی در من نبود که ببینم چه بر سر خودم و جسمم می‌آورم؛ ولی وقتی وارد کنگره شدم فهمیدم یک‌عمر ناخواسته چه آسیب‌هایی به جسمم زدم و یکی از این آسیب‌ها ضعیف شدن حنجره‌ام است و حتی الآن هم وقتی در جمع کسانی که قلیان مصرف می‌کنند هستم تاثیر آن را می‌بینم. در آخر سپاسگزارم از شما خوبان که امروز در جشن یک سال رهایی من شرکت کردید و روز خوبی را برایم رقم زدید.

سلام دوستان دلکش هستم مسافر نیکوتین

این تولد را در رأس به آقای مهندس و خانواده ایشان تبریک می‌گویم و به راهنمای نیکوتین خانم مهری عزیز تبریک می‌گویم و به خانم فهیمه تبریک عرض می‌کنم. تولد یک سال رهایی نیکوتین فوق‌العاده شیرین است، این شیرینی گوارای وجود شما باشد. خانم فهیمه در لژیون خیلی منظم و قوی بودند و آموزش‌ها را به‌خوبی دریافت کردند، به خاطر همین سفر خوبی داشتند. از کسانی که مصرف نیکوتین دارند و دوست دارند این حس خوب را تجربه کنند می‌خواهم بر ترس خود غلبه کنند و در این راه قدم بگذارند.

سلام دوستان مونا هستم مسافر نیکوتین

خدمت راهنمای عزیزم خانم مهری خدا قوت عرض می‌کنم و به خانم فهیمه عزیز تبریک ویژه می‌گویم. در رأس به آقای مهندس و خانواده ایشان تبریک می‌گویم. هرچند راهنماها راه را نشان می‌دهند؛ ولی وجودشان کمک خیلی بزرگی است. خداراشکر می‌کنم که در مسیر کنگره هستم و در کنار شما عزیزان آموزش می‌گیرم. وقتی در گروه عکس تولد خانم فهیمه را دیدم خیلی خداراشکر کردم که رهجوهای خانم مهری یکی پس از دیگری شال خوش‌رنگ ویلیام دور گردنشان است و این نشان از این است که خیلی خوب آموزش‌ها را دریافت می‌کنند. امیدوارم من هم لایق آن باشم. امیدوارم که این رهایی پایدار باشد و آزادمردی شمارا جشن بگیریم.

سلام دوستان فریبا هستم همسفر

من هم فرارسیدن ماه مبارک تزکیه و پالایش را به همه عزیزان تبریک عرض می‌کنم. امیدوارم بتوانیم بهترین بهره را از این ماه بزرگ و عزیز ببریم. من هم این جشن و رهایی را در رأس خدمت آقای مهندس؛ باعث‌وبانی تمام انرژی که داریم، تمام عشق و آرامشی که داریم و همچنین بستری که فراهم کردند تا ما همسفران در اینجا به حال خوش برسیم تبریک می‌گویم. به شما خیلی تبریک عرض می‌کنم، شما واقعاً نمونه یک همسفر بسیار خوب هستید، اولین راهنمای نیکوتین! خیلی سختی را به جان خریدید تا امروز به رهایی برسید و به خانم فهیمه عزیز تبریک می‌گویم، خیلی مبارکتان باشد. تولدهای نیکوتین خیلی باارزش است؛ چون یک‌قدمی برای خودمان برمی‌داریم و این خیلی باارزش است که انسان خودش را دوست داشته باشد. چه سفر نیکوتین و چه سفر تغذیه این‌ها همه باعث می‌شود که ما به خود ببالیم و این درکنگره اتفاق می‌افتد. امیدوارم این رهایی پایدار باشد.

سلام دوستان کبری هستم همسفر

خوشحالم که امروز در جمع شما عزیزان هستم. سرمای خیلی خوبی است واقعاً جان‌بخش است. تبریک عرض می‌کنم خدمت آقای مهندس، خانم مهری عزیز و خانم فهیمه عزیزم که این روز قشنگ را برای ما زیباتر کردند. خداراشکر می‌کنم برای این رهایی‌ها که پیامی است برای همه ما که خودمان را دوست داشته باشیم. دقیقاً خانم فهیمه به ما نشان داد که خودش را دوست دارد با سفر نیکوتین و سفر تغذیه سالم، چون فرقی نمی‌کند هم نیکوتین ضد ارزش است و هم اضافه‌وزن یک ضد ارزش است. همه ما باید برای خودمان ارزش قائل باشیم تا از ضد ارزش‌ها دوری‌کنیم و به حال خوش برسیم و فهیمه این را به ما نشان داد. تبریک عرض می‌کنم خدمتشان و امیدوارم در این مسیر سبز بهترین اتفاق‌ها و بهترین آموزش‌ها را دریافت کنند و خودشان بعد از چند ماه بتوانند رهایی تغذیه سالم را تجربه کنند که به نظر من لذت‌بخش‌ترین خواهد بود.

تایپ: مسافر نیکوتین دلکش رهجوی راهنمای ویلیام وایت همسفر مهری از نمایندگی دکتر مسعود
رابط خبری: راهنمای ویلیام وایت همسفر مهری از نمایندگی دکتر مسعود
ویراستاری و ارسال: راهنمای ویلیام وایت همسفر طاهره، نمایندگی البرز
گروه همسفران ویلیام وایت کنگره ۶٠

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .