English Version
English

بذری که کاشته بودم به بار نشست

بذری که کاشته بودم به بار نشست

لژیون ویلیام وایت پارک چمران با دستور جلسه «وادی دوازدهم و تأثیر آن روی من (در آخر امر، امر اول اجرا می شود) و تولد ده‌سال رهایی راهنمای ویلیام وایت همسفر مهری به استادی ایجنت پارک همسفر اکرم روز جمعه ۱۵ دی‌ماه ۱۴۰۲ ساعت 8:00 برگزار شد.

خلاصه سخنان استاد:

تبریک عرض می‌کنم خدمت خانم مهری عزیز، دهمین سال رهایی از بند نیکوتین را که واقعاً یک تاریکی است. به نظر من خیلی سخت است؛ من مسافر خودم را دیدم، مسافرها را می‌توان درک کرد. آن همسفرانی که این سفر را انجام می‌دهند وقتی وارد لژیون می‌شوند تازه متوجه می‌شوند که چقدر سفر کردن سخت است؛ اسم آن خیلی قشنگ است و از دور خیلی راحت به نظر می‌آید، ولی واقعاً سخت است و این‌ها باعث می‌شود که بتوانیم بیشتر مسافرانمان را درک کنیم که چه مسیر سختی را می‌روند.

خانم مهری جزء اولین‌های کرج بودند که باراهنمایی خانم جلالی سفر کردند و این مسیر را واقعاً با تلاش و کوشش خودشان طی کردند و تعداد زیادی از همسفران را در این مسیر راهنمایی کردند و به رهایی رساندند. امیدوارم همه شما عزیزان موفق باشید و خیلی خوب است که همسفران به این آگاهی می‌رسند در کنگره ۶۰ که حتی همان قلیان به نظر ساده چقدر مضر است و چقدر مصرف کردن آن اشکال دارد، هرچند الآن قلیان کشیدن باعث افتخار خیلی از افراد جامعه است، ولی خداراشکر ما در کنگره ۶۰ هستیم و به همدیگر کمک می‌کنیم و این مسیرها را طی می‌کنیم.

خلاصه سخنان راهنمای ویلیام وایت همسفر مهری:

در مورد وادی دوازدهم «در آخر امر، امر اول اجرا می‌شود» که خب بی‌ارتباط نیست با جشن امروز. من هم در ابتدای امر خواسته‌ام این بود که سیگار را که یک ضد ارزش است کنار بگذارم. وقتی‌که وارد کنگره ۶۰ می‌شویم ما رفتارهای خودمان را هم اصلاح می‌کنیم با درس‌هایی که از جهان‌بینی می‌گیریم و من هم خواستم این کار را هم انجام دهم، چون سیگار ازنظر کنگره ۶۰ یک ضد ارزش است که اگر تخریب آن بیشتر از مواد مخدر نباشد کمتر از آن‌هم نیست. در سال‌هایی که سیگار مصرف می‌کردم، نه‌تنها خودم از این موضوع آسیب‌هایی دیده بودم، بلکه خانواده و فرزندانم هم آسیب‌دیده بودند.

آن‌ها مصرف سیگار من را دوست نداشتند و این نوعی سرشکستگی بود برای آن‌ها. خانواده و همسر همیشه به من می‌گفتند، ولی آن نقطه تفکر در من به وجود نیامده بود تا اینکه به‌واسطه مسافرم با کنگره ۶۰ آشنا شدم و به این نتیجه رسیدم که باید این ضد ارزش را از خودم دور کنم؛ بنابراین سفر کردم. در اینجا تشکر می‌کنم از خانم جلالی که در این مسیر بسیار به من کمک کردند تا من به درمان رسیدم و بعد از رهایی راهنمای نیکوتین نداشتیم و بعد ایشان من بودم که به کرج آمدم و در این سال‌های خدمتم امیدوارم که توانسته باشم به افراد کمک کنم. می‌بینم عزیزانی هستند که به درمان رسیدند و خداراشکر درراه خودشان پایدار بودند و اکنون خدمتگزار هستند.

بله! در آخر امر، امر اول اجرا می‌شود. اول که تصمیم به یک کاری می‌گیرید، به آن نتیجه دست پیدا نمی‌کنید، باید زمان را در نظر بگیرید و به آن موضوع زمان دهید، تلاش و حرکت کنید و در راستای آن هدفی که دارید پیش بروید.

در کرج راهنما نداشتیم و من هر هفته به آکادمی می‌رفتم و در لژیون ویلیام شرکت می‌کردم تا اینکه آن نتیجه برای من هم حاصل شد و آن بذری که کاشته بودم به بار نشست و محصول داد و من هم به رهایی رسیدم. در اینجا تشکر می‌کنم از آقای مهندس به خاطر روش ابداعی و اینکه آن را در اختیار تمام افراد گذاشتند تا کسانی که درگیر مواد و سیگار، قلیان و ضد ارزش‌های دیگر هستند به رهایی برسند. 

تایپ: مسافر نیکوتین فهیمه، رهجوی راهنمای ویلیام وایت همسفر مهری، نمایندگی مسعود
رابط خبری: راهنمای ویلیام وایت همسفر مهری، نمایندگی مسعود
ویراستاری و ارسال: راهنمای ویلیام وایت همسفر طاهره، نمایندگی البرز
گروه همسفران ویلیام وایت کنگره ۶۰

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .