English Version
English

حفظ چارچوب کلی در انتقال آموزش ها؛ گفت‌وگو با یک همسفر

حفظ چارچوب کلی در انتقال آموزش ها؛ گفت‌وگو با یک همسفر

چند ماه پیش خبر خوشحال کننده ی قبولی 3 نفر از عزیزان همسفر را در آزمون کمک راهنمایی از نمایندگی قندیان تبریز را دریافت کردیم و هفته ی قبل با دریافت شال نارنجی کمک راهنمایی از دستان پر مهر و پر توان آقای مهندس و خبر اجازه ی تشکیل لژیون توسط اسیستنت عزیز و محترم خانم آذرپور این خوشحالی دوچندان شد.

به همین مناسبت در خدمت یکی از این عزیزان هستیم تا صحبتی کوتاه برای کسب تجربه و آموزش داشته باشیم .

با تبریک فراوان بمناسبت اولین روز تشکیل لژیونتان لطفا خودتان را به رسم کنگره معرفی کنید .
سلام دوستان المیرا هستم همسفر .

چند مدت است که در کنگره حضور دارید؟
یک سال و هفت ماه .

با چه شرایط روحی وارد کنگره شده بودید؟
با برخورد اجتماعی ضعیف ، اعتماد به نفسی در حد پایین و وضعیت روحی آشفته .

امروز که اولین روز شروع  کاری در لژیونتون هست چه حس و حالی دارید؟
شاکر خدا هستم و از او می خواهم یاریم دهد تا در انتقال آموزش های کنگره به همسفران کوتاهی نکنم و متقابلا آموزش های این جایگاه را از اعضای لژیون دریافت کنم .

برای رسیدن به این جایگاه مقدس خدمتی چه تلاش هایی انجام داده اید؟
از همان روزهای اول ورود به کنگره ، با اعتماد و امید و عشق به خدمت وارد شدم و همچنین آرامش ، نظم ، مهربانی و تلاش های راهنمای عزیزم من را به سمت شرکت در آزمون ، سوق داد .

 

 

 

چه توصیه ای برای تازه واردین و سفر اولی ها دارید؟
چند ماه اول با صبر و حوصله به مسیری که خدا در مسیر زندگیشان قرار داده ادامه بدهند تا بیشتر به نظم، آرامش،  علم و دانش، عشق و محبت خانواده بزرگ کنگره، ایمان بیاورند و در راستای آن، شاهد حس و حال خوب در کل زندگیشان شوند و به آگاهی مورد نیاز برای داشتن زندگی بهتر برسند .

چه اهدافی برای داشتن کیفیت و بازدهی بهتر  در لژیون خود دارید ؟
حفظ چارچوب کلی در انتقال آموزش ها در قالب سی دی ها و جزوه و ... خارج نشدن از خط مشی لژیون داری و به روز کردن اطلاعات و داشتن مطالعه قبل از هر جلسه

ایجاد تعادل بین انتقال آموزش ها و شنونده بودن و همدلی و هم دردی ، تشویق به خدمت در کنگره به نسبت مسیولیت پذیری و اشتیاق و شرایط روحی اعضای لژیون .

و کلام آخر؟
از آقای مهندس دژاکام ، از راهنمای عزیزم خانم لیلا ، از شما و تک تک خدمت گزاران و اعضای کنگره 60 ، نهایت سپاس و تشکر را دارم که فرصت خدمتگزاری را در اختیار من قرار دادند .

 

ما هم موفقیت شما را به عنوان جوانترین کمک راهنمای این شعبه از خداوند خواستاریم و امیدواریم به اهداف و خواسته هایتان در هر زمینه علی الخصوص خدمت به همنوعانتان برسید .

 

تهیه و تنظیم گزارش: همسفر منیره
تهیه عکس: همسفر آیلین

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .