English Version
English

جهش در زندگی

 جهش در زندگی

اگر پیوند و ارتباط بین انسان‌ها بر مبنای محبت نباشد با هر گونه اختلاف‌ نظر و یا اختلاف سلیقه دشمنی و کینه بین ما انسان‌ها پیش می‌آید این اختلاف‌ نظرها به عناوین مختلف در جامعه، محیط کار و یا در خانواده وجود دارد. اگر پیوند خانوادگی قوی نباشد سر پول و یا ارث و میراث فرزندان یک خانواده با هم دشمن می‌شوند در سطح اجتماع و محیط کار هم همین‌طور است بر سر مقام و منصب و یا حفظ منافع خویش با هم اختلاف پیدا می‌کنیم این پیوند بهاء و قیمتی نداشته آن مقام و یا آن جایگاه برای ما بیشتر از ارتباط دوستی و یا پیوند خانوادگی قیمت داشته است. 

در خیلی از مسائل این‌گونه هستیم این اختلاف‌ها و دشمنی‌ها هم در صورآشکار و هم در صورپنهان وجود دارد که در صورپنهان بسیار خطرناک است چون‌که دیده نمی‌شود.انسان‌ها گاهی بر سر مسائلی با هم به جنگ و ستیز برمی‌خیزند که چندان بهایی ندارد و با مرگ از بین می‌رود مثلاً  سر زمین، خانه و یا ماشین با هم دعوا دارند این نوع نگاه قدرت تفکر و اندیشه را از انسان‌ها زایل می‌کند و فقط باعث رنج ابدی  انسان‌ها می‌شود.

خواسته‌های ما با نفس ما است با جسم ما نیست وقتی به جهان دیگر منتقل می‌شویم تمام صفات ما با ما هستند کسی که با دیگری دشمنی دارد در جهان دیگر هم دشمن هستند مگر اینکه در این جهان آن را برطرف کند.ما انسان‌ها برای مدتی کوتاه مالک بعضی چیزها هستیم کسانی که دنبال مال‌اندوزی هستند به این نمی‌اندیشند که روزی از این جهان می‌روند و چیزی جزء درد و رنج نصیب آنان نمی‌شود.

وظیفه و تکلیف هر انسانی بسیار فراتر از این مسائل هست مطالب زیادی همواره وجود دارد از روز الست تاکنون که به یاد نمی‌آوریم ما انسان‌ها توانایی‌های بی‌شماری داریم توانایی و پتانسیلی که اگر کشف و به آن پرداخته شود حتماً جهشی فوق‌العاده در زندگی ما صورت می‌گیرد.

بسیاری از ما هنوز بر این باور هستیم که احیاء کردن انسان‌ها مبحثی خاص است که فقط مختص پیامبران و یا انبیاء است اما امروز که اعتیاد در کنگره 60 درمان شده و زندگی ما آمیخته با آرامش و آسایش است من که این مسیر را تجربه کرده‌ام بیشتر از هر کسی می‌دانم که تبدیل یک انسان به هم ریخته به انسانی متعادل ارزش و جایگاه آن کمتر از زنده کردن مردگان نیست و چه بسا ارزشمندتر و مهم‌تر است.

امروزه کنگره 60 علوم و متخصصانی در اختیار دارد که به این امر مهم جامه عمل پوشانده است بیماری اعتیاد در کنگره کالبد شکافی شد، صورت مسئله اعتیاد کشف و شناخته شد و از درد و رنج بشر کاسته شد. این علم و این دستاورد در آینده‌ای نه چندان دور فراگیر و جهانی خواهد شد چراکه کم نیستند انسان‌هایی که تا مرز نابودی پیش می‌روند با این نگاه که اعتیاد بیماری مرموز لاعلاج و پیش‌رونده است و درمانی ندارد این درد و رنج حتی در بعد دیگر هم انسان‌های گرفتار را رها نمی‌کند بایستی راه خروج از ظلمت و تاریکی را به انسان‌های گرفتار نشان داد.

بایستی شرایط و بستر لازم برای بالا بردن آگاهی و دانش انسان‌ها فراهم شود. صفت گذشته در انسان صادق نیست چون جاری است هر انسانی قابل تغییر و تبدیل است صفات مخرب و منفی قابلیت تبدیل شدن به صفات مثبت را دارند مشروط بر اینکه علم و استاد آن موجود باشد.

احیاء انسان‌ها کاری بسیار ارزشمند است فرد بی‌سواد مانند یک انسان نابینا است وقتی به او سواد آموختی انگار او را بینا کرده‌ای قطعاً در این مسیر سختی‌های زیادی وجود دارد ممکن است خودت هم مشکلات زیادی داشته باشی جاده همیشه صاف و اتوبان نیست اما در آخر تو مالک گوهری ارزشمند می‌شوی که قابل قیاس با متاع دنیوی نیست کاری که کمک راهنمایان و راهنمایان در کنگره 60 انجام می‌دهند تغییر صفات و ماهیت انسان‌ها کاری بسیار دشوار است اما با عشق و ایمان این کار انجام می‌شود.

 

 

سی دی رنج ابدی
بتول همسفر محمدرضا
ویراستار و ثبت همسفر ساره

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .