English Version
English

گزارش لژیون ویلیام وایت ( درمان اعتیاد به مصرف سیگار )

گزارش لژیون ویلیام وایت ( درمان اعتیاد به مصرف سیگار )

بنام قدرت مطلق

چهارمین جلسه از دور شانزدهم جلسات ویلیام وایت (درمان وابستگی به مصرف سیگار به روش DST) به نگهبانی آقا ایمان ، استادی آقای "علی‌اکبر" و دبیری  "محمدصادق"  با دستور جلسه "سیستم ایکس" رأس ساعت 8:30 مورخ 14/7/96 در پارک طالقانی شروع به کارکرد.

خلاصه سخنان استاد:

سیستم ایکس پس از دستور جلسات صورت‌مسئله اعتیاد و وادی اول به دلیل اهمیت بالایی که دارند سه دستور جلسه اول کنگره 60 هستند که این دستور جلسات از اول مهرماه با شروع سال تحصیلی آغاز می‌شود.

چرا این دستور جلسات تا این میزان اهمیت دارند؟

همه ما برای اینکه بتوانیم مسئله‌ای را حل کنیم، ابتدا باید صورت‌مسئله را بدانیم و سپس در مورد آن تفکر کنیم و درنهایت برای آن راه‌حلی پیدا کنیم.  در این خصوص آقای مهندس با تفکر صورت‌مسئله را که همان درمان اعتیاد است را به روش دی اس دی و داروی مناسب حل کردند و ما باید برای درمان اعتیاد خود در هر سه ضلع جسم ، جهان‌بینی و روان هم‌زمان کارکنیم.

آقای مهندس در روز چهارشنبه در این خصوص صحبت کردند. ایشان در همان اوایل کار کنگره متوجه شدند کسانی که در کنگره درمان شده‌اند، هم‌زمان درمان بیماری‌های دیگری نظیر تپش قلب، کولیت، صرع، پروستات و ... را نیز گزارش می‌کنند. این موضوع به‌تدریج آغازگر نقطه تفکر و شروع تحقیقاتی شد که باعث شد آقای مهندس به ماهیت سیستم ناشناخته‌ای پی ببرند که آن را سیستم ایکس نامیدند. سیستم ایکس"سیستم تولیدکننده مخدرهای طبیعی بدن ، نوروترانسمیترها، ناقل‌های عصبی و واسطه‌های شیمیایی و غدد درون‌ریز در فضای بین سیناپسی" است. هر قدمی که در کنگره برای درمان اعتیاد برداشته‌شده است، مسیر را هموارتر نموده و هدف و مقصد را مشخص‌تر ساخته است.

من باید در مورد صورت‌مسئله اعتیاد تفکر کنم و با شناخت خود و سیستم عصبی و میلیاردها نورون آن  بدانم که تا چه میزان در این سیستم تخریب ایجاد کردم و سپس در جهت بازسازی و ترمیم آن در هر دو بعد جسم و تفکر و درنهایت روان خود در جهت درمان آن گام بردارم.

این موضوع در مورد سیگار هم صدق می‌کند. من 50 سال تخریب سیگار داشتم و به‌راحتی با روشی که با تفکر و تحقیق فرد دیگری(آقای مهندس) ابداع‌شده بود به درمان رسیده و از قعر تاریکی‌ها نجات پیدا کردم.

برای درمان سیگار چه باید کرد؟ آیا این سیگار تخریب ندارد؟  آیا بارها اساتید آن را به‌عنوان یک آنتی ایکس مطرح ننمودند؟

می‌دانیم که درمان ما وقتی کامل می‌شود که درمان وابستگی به سیگار نیز انجام‌شده باشد و در این مسیر خواسته و هدف برای موفقیت بسیار مهم است.

من در سن 82 سالگی احساس می‌کنم روزبه‌روز شاداب‌تر می‌شوم و این موضوع روزی حتی در تصور من هم نمی‌گنجید. این سفر را به همه دوستانی که شروع نکرده‌اند توصیه می‌کنم.

روزی به بزرگی گفتند چرا شما به معلمت بیشتر از پدرت احترام می‌گذاری؟

پاسخ داد : چون پدرم من را از آسمان به زمین آورد و معلمم مرا از زمین به آسمان فرستاد.

و من در پایان از همه اساتید تشکر می‌کنم. ممنون از اینکه به صحبت‌های من توجه کردید.

خلاصه صحبت‌های مشارکت‌کنندگان (آقایان):

محمد : اول پاییز است و من حس خیلی خوبی دارم . سیستم ایکس شاید به چشم نیاید ولی عملکرد و کارایی آن برای من کاملاً مشهود است و دلیل این حس خوب من بازسازی همین سیستم ایکس است.

اصغر : سیستم ایکس محل تولید شبه افیونی بدن است که با مصرف مواد آن را تخریب کرده و شادابی را از خودم گرفته بودم. حال باید با تفکر شناخت صحیح‌تری از خودم پیدا کنم تا به تعادل برسم.

احسان : قبل از ورود به کنگره روش‌های ترک را تجربه کرده بودم و در تمام مدت حس خوبی نداشتم. اولین باری که وارد کنگره شدم با دیدن چهره اعضاء متوجه شدم که این بار داستان فرق می‌کند و این فرق همان سیستم‌های بازسازی‌شده‌ای بود که علت شادابی آنان می‌شد و من ترغیب شدم این راه را دنبال کنم و این بازسازی سیستم ایکس پس از رهایی از مواد و سیگار همچنان برای من ادامه دارد.

احمد: قبل از ورود به کنگره پرخاشگر بودم و نمی‌توانستم با خیلی مسائل پیرامون خود به‌راحتی کنار بیایم. نمی‌توانستم روابط خوبی با دیگران داشته باشم. این به دلیل مشکل سیستم ایکس من بود. در حال حاضر سیستم ایکس من بازسازی‌شده و این موضوع در رفتار و روابط من بسیار تأثیرگذار است.

افشین : من از قبل ورود به کنگره مشکلات زیادی در قسمت اعصاب و روان داشتم و به بیش از 200 متخصص مختلف مراجعه کردم و هر شب حداقل باید 10-12 قرص می‌خوردم و این به دلیل کارکرد نامناسب سیستم ایکس من بود. من در کنگره فهمیدم علاوه بر جسم باید در قسمت جهان‌بینی هم کار شود تا خلق‌وخو و یا روان من بهبود پیدا کند. این جلسات آموزشی برای من واقعاً به‌صورت بی‌سیم و در جهت بازسازی سیستم ایکس من عمل می‌کند.

بهزاد : مهم‌ترین قسمت درمان ازنظر من همان جهان‌بینی است. سیستم ایکس رابطه بسیار مهمی با نحوه تفکر من دارد. من به‌خوبی متوجه می‌شوم که هرگاه به هر چیزی نگرش خوبی داشته دارم، احساس شادابی بیشتری می‌کنم.

مسعود: سیستم ایکس تمام عملکرد ما را در قسمت صور آشکار و پنهان ارزیابی و تحلیل کرده و اگر با سیستم خلقت و کائنات هم‌خوانی و هماهنگی داشته باشد باعث حال خوش می‌شود و در غیر این صورت از تعادل خارج می‌شود. ما می‌دانیم که برای بازسازی و تأثیر دارو بدن نیاز به املاحی دارد که سیگار کشیدن جذب آن‌ها مختل می‌سازد و درعین‌حال در کیفیت خواب نیز تأثیرگذار است. علاوه بر این در قسمت صور پنهان نیز تخریب‌هایی دارد که اجازه بازسازی کامل را به سیستم ایکس نمی‌دهد.

کامران: این دستور جلسه قطعاً مهم‌ترین دستور جلسه کنگره است و اگر من نتوانم تشخیص دهم که چرا کاری را انجام می‌دهم قطعاً برداشت مناسبی هم از آن نخواهم داشت. شاید تعریف سیستم ایکس کمی پیچیده باشد ولی قطعاً برای ما در کنگره از هر فردی در هرکجای دنیای قابل‌فهم‌تر است و ما برای ساختن آن باید تلاش کنیم. همان‌طوری که مواد مخدر سیستم ایکس را که تولیدکننده مخدرهای طبیعی بدن است تخریب می‌کند، سیگار هم دقیقاً همان کار را می‌کند. به‌خصوص کسانی که در سفر اول هستند و سیگار می‌کشند مانند این است که راهنما در حال ساختن ساختمانی است که رهجو در حال خراب کردن پی آن است.

تازه واردین (آقایان):

 علی ، صادق ، کیانوش ، روح‌الله.

پیام (آقا کامران) : هفته آینده تولد رهایی آقای "مجید رضایی" رهجوی آقای خدامی از خدمتگزاران لژیون مالی هستند.

در ضمن کسانی که تمایل به برگزاری مراسم تولد دارند ، لطفا به اینجانب مراجعه نمایند

اعلام سفر :

سفر اول-  افشین ، امیر ، محمود ، حسن، مجید ، علی

سفر دوم- محمد ، محمد ، مصیب ، محسن ، ماشاءالله ، عزت الله ، امیر ، حشمت ، مسعود ، مجتبی ، اصغر ، بهزاد ، احسان ، محمد صادق ، ایمان ، علی اکبر

تعداد حاضرین : 50 نفر

مشارکت کنندگان : 7 نفر

تازه واردین : 4 نفر

و در مجموع 22 مسافر سفر اول و دوم خود را معرفی و اعلام سفر معرفی نمودند.

سپس جلسه را با دعای کنگره به پایان رساندیم.

 شکر ، شکر ، شکر

جمعه؛ پارک طالقانی؛ 14 مهر ماه 1396

 با آرزوی موفقیت برای همه شما.

نگارنده : احسان "مسافر سیگار"

رهجوی آقای حامد شمس از شعبه آکادمی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .