English Version
English

انسان فراموش میکند؛ لژیون درمان وابستگی به دخانیات

انسان فراموش میکند؛ لژیون درمان وابستگی به دخانیات

لژیون درمان وابستگی به دخانیات؛ نمایندگی ارتش روز یکشنبه مورخ 1396/03/09 برگزار گردید.

خلاصه سخنان استاد:

خدا را شکر که یک‌بار دیگر در کنار هم هستیم و تبریک عرض می کنم به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان که مبارک بودن این ماه عزیز را من در کنگره 60 درک کردم. من صبر کردن را در این ماه فراگرفتم با تمرین در نخوردن و پرهیز از آشامیدن که این‌ها برای جسم هستند و یا دوری از ضد ارزش‌ها که همه باعث می‌شود من انرژی بیشتری دریافت کنم.

ما در طول سفر قرار نیست که چیزی را از دست بدهیم و در مقابل آن چیزی به دست نیاوریم بلکه ما در طول سفر یک‌چیزی بنام اعتیاد (هم مواد مخدر و هم سیگار) را زمین می‌گذاریم و یک‌چیز بهتری را به دست می‌آوریم و این لذت‌بخش است. درست مثل همین روزه گرفتن که در لحظه‌ی افطار چه انرژی زیادی را به دست می‌آوریم که در مقابل تحمل کردن و صبر داشتن بوده است.

یک روزی من حال خوشی نداشتم و هرروز این حال بد و بدتر می‌شد اما با ورودم به کنگره کم‌کم حالم رو به بهتر شدن رفت تا اینکه به حال خوش رسیدم ولی فراموش کردم که این کار بزرگ را کنگره برای من انجام داده است. درست مثل زمانی که در جلوی یک کوه قرار می‌گیریم و عظمت آن را نمی‌بینیم ، عظمت کاری که کنگره 60 برای من انجام داده است را فراموش نمی‌کنم که شاید یک روزی حاضر بودم تمام دارای و هر چه در زندگی دارم را ببخشم تا به‌سلامتی برسم و کنگره 60 این کار را برایم انجام داده است.

اگر بخواهیم لذت کمک کردن را بفهمیم باید کمک کردن را تجربه کنیم و وقتی‌که این کار را انجام دادیم حال خوش به سراغ ما می‌آید و اینجاست که به آن اعتقاد راسخ در مورد درمان می‌رسیم. همین ماه مبارک رمضان که فرصتی است تا من حال خوش را تجربه کنم پس تا زمانی که فرصت هست باید بتوانم از این موهبتی که کنگره 60 در اختیار من قرار داده استفاده کنم.

 

عکس و تایپ: مسافر دانیال
تهیه و تنظیم: مسافر روزبه
منبع: کنگره 60، نمایندگی ارتش

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .