English Version
English

کارگاه آموزشی خصوصی کنگره 60 نمایندگی رودهن

کارگاه آموزشی خصوصی کنگره 60 نمایندگی رودهن

جلسه دوازدهم از دور چهارم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگرهٔ 60 نمایندگی رودهن ویژه آقایان مسافر روزهای یک‌شنبه مورخ 95/11/24 به استادی دیده‌بان محترم آقای محمد صداقت و نگهبانی آقای اکبر ممی زاده و دبیری آقای هومن حسن‌پور با دستور جلسه هفته دیدبان رأس ساعت 17 آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

خیلی خوشحالم در خدمت شما عزیزان هستم و تشکر می‌کنم از همه عزیزان که این جایگاه را در اختیار من گذاشتند تا خدمت کنم؛ امیدوارم بتوانیم از اطلاعات همدیگر بیشتر استفاده کنیم.

من اولین سال است که در جایگاه دیده‌بانی هستم و صحبت کردن در این موضوع کمی برایم سخت است و بیشتر این جایگاه را توضیح می‌دهم تا دیگران هم از این جایگاه اطلاعات بیشتری پیدا کنند، در مورد C14 این نشان دیده‌بانان می‌باشد که اعضای آن را چهارده نفر از خدمت گذاران کنگرهٔ 60 تشکیل می‌دهند.

درکنگرهٔ 60 جناب آقای مهندس دژاکام بنیان گزار و بزرگ‌تر این مجموعه هستند و برای معیارهای کوچک‌تر بزرگ‌ترهای دیگر داریم مثل درون شعبه می‌شود ایجنت و در لژیون می‌شود راهنما.

جناب مهندس مانند ریشه می‌باشند و تنه آن دیده‌بانان و بعد می‌شود ایجنت و مرزبان، راهنما و.... قانون است که استاد بیشتر از پنج دقیقه صحبت نکند ولی به دستور جناب مهندس این هفته دیده‌بانان می‌توانند تا پانزده دقیقه هم‌صحبت کنند تا بتوانند دیگران را به‌خوبی با این جایگاه آشنا کنند.

در مورد انتخاب دیده‌بانان باید بگویم که هر دیده‌بان با دقت سه یا چهار نفر را به شورای C14 معرفی می‌کنند و در آخر بارأی اعضاء یک نفر به‌عنوان دیده‌بان معرفی می‌شود؛ جلسات C14 در هر 21 روز یا 14 روز در مورد مسائل کنگره انجام می‌شود.

کاردیده بان، دیدن می‌باشد ولی چگونه دیدن شرط است، دیده‌بان باید با جهان‌بینی بالایی مسائل را ببیند؛ و جایی هم باید ببیند ولی نبیند، منظور این است که موضوعی را می‌بیند اما اقدامی نمی‌کند و صبر می‌کند اگر آن موضوع رفع نشود آن را مطرح می‌کند.

این جایگاه به من کمک می‌کند تا بهتر فعالیت کنم و بهتر آموزش می‌بینم و بهتر آگاهی را تبدیل به عمل می‌کنم، جایگاه‌ها در کنگره‌ی 60 باعث می‌شود که بهتر آموزش ببینیم، ما در کنگره‌ی 60 مسئله پنهانی نداریم و همه‌چیز شفاف است.

در ضمن در پایان جلسه از دیده بان محترم آقای محمد صداقت تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 

 

 

عکاس : مسافر مصطفی 

نگارنده و ویراستار : مسافر عباس

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .