English Version
English

گزارش تصویری اهدای شال مرزبانی و اسیستانت

گزارش تصویری اهدای شال مرزبانی و اسیستانت

روز دوشنبه مورخ 95/11/18 در ننمایندگی ابن سینا شاهد اهدا شال مرزبانی و اسیستان جدید بودیم که در ذیل به مختصری از صحبت های دوستان می پردازیم.

صحبت های خانم نرگس:

سلام دوستان نرگس هستم یک همسفر

 از تمام کسانی که مشارکت کردند تقدیر و تشکر میکنم و آن چیزی که درکنگره مهم هست این است که من به‌عنوان ره‌جو به وظایفم درهرجایگاهی که هستم عمل کنم. برای منافع کنگره خدمت کنم.

شاید از شما دور می‌شوم ولی از طریق خانم ضابطی جویای حال شعبه خواهم بود. همیشه شادباشید شادی و لبخند سرلوحه زندگی‌تان. از خندیدن غافل نشوید. چیزی که باعث انرژی مضاعف می‌شود همان خندیدن است. شما نمی‌دانید پشت این لبخند چه انرژی‌هایی نهفته هست. برای کسانی که درکنارتان هستند و باشما زندگی می‌کنند لبخند را هدیه کنید. چیزی که از کنگره یاد گرفتم غم اگر دوتا انرژی دارد، شادی و خنده شش تا انرژی دارد پس سعی کنید همیشه شاد باشید.

از مرزبانان دروه گذشته خانم فروغ و خانم طیبه کمال تشکر را دارم به ایشان خسته نباشید عرض می‌کنم و همچنین به مرزبانان جدید خانم الهه و خانم طیبه تبریک میگویم. امیدوارم در این جایگاه آموزش‌های لازم را بگیرند به خانم ضابطی عزیز هم خیلی تبریک عرض می‌کنم خیلی دوستشان دارم برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم.

پیمان 

در پیشگاه قدرت مطلق و در حضور دیده‌بانان، مرزبانان، مسافران، هم‌سفران، نگهبان کنگره 60 پیمان می‌بندم به مدت چهارده ماه از تاریخ پیمان، به‌عنوان مرزبان، همواره حافظ حرمت، اصول و قوانین کنگره 60 باشم و با اعضای کنگره با مهربانی و احترام برخورد نمایم.

من پیمان می‌بندم که خود، به‌عنوان الگو سعی نمایم بدون نقص عمل کنم و همیشه، خودرا خدمتگزار اعضاء دردمندان بدانم نه سرور و آقای آن‌ها؛ امیدوارم خداوند خدمت من را بپذیرد. آمین

 

و در ادامه اهدا شال مرزبانی و تقدیر از خانم نرگس:

 

 

و در ادامه اهدا شال مرزبانی و تقدیر از خانم نرگس:

 

تهیه گزارش: همسفر سولماز

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .