English Version
English

مکاتبات حسین و بیل؛ پاسخ بیل به مهندس 95/8/9

مکاتبات حسین و بیل؛ پاسخ بیل به مهندس 95/8/9

حسین عزیز،

تبریک به تیم راگبی کنگره 60 چه دست آورد باشکوهی. دیدن این مسئله که مصرف‌کنندگان دیروز به این سطح از ورزش رسیده‌اند خود شهادت قدرتمندی بر قدرت تغییر دادن و ریکاوری در کنگره 60 است. این دست آورد مدرکی است بر صحت کار کنگره 60 و سودمندی متدهای مورداستفاده آن.

به نظر می‌رسد که علاقه به تلاش‌های ریکاوری در ایران در حال حاضر در آمریکا رو به افزایش است.

این مطلب را از روی پاسخ‌هایی که در رابطه با مقاله‌مان درباره کنگره 60 گرفتم و نیز رشد روزافزون NA در ایران نتیجه‌گیری کرده‌ام.هفته گذشته محققی با من تماس گرفت که علاقه داشت کار NA در ایران و آمریکا را باهم مقایسه کند. به او پیشنهاد کردم که مطالعه خود را وسیع‌تر کند تا ارگان‌های مانند کنگره 60 را نیز بررسی کند. علی‌رغم وجود تنش بین کشورهای ما، من مستقل هستم که پتانسیل زیادی برای همکاری‌های انسان دوستانه مانند درمان اعتیاد بین دو کشور موجود است. فکر کنم که علاقه به این همکاری‌ها در سال‌های آتی رو به رشد باشد و امیدوارم که کار مشترک نو پای ما باعث به وجود آمدن احترام دوطرفه در این زمینه کاری برای دیگران شود.

از میزان سرکه تولیدی شما در سال جاری متعجب شدم حتماً خیلی خوشحال هستید که مزرعه چنین پر باری دارید که محصولات آن به بسیاری از افراد سود می‌رساند، همان‌طور که می‌دانید من و ریتا چندین سال است که به یک آپارتمان نقل‌مکان کرده‌ایم چراکه در این دوران از عمر ما این مسئولیت کوچک برای ما مناسب‌تر است. واقعاً دل‌تنگ کار کردن در باغ بامبو که در سال‌های گذشته با دقت از آن نگهداری می‌کردم می‌شوم چندین درخت میوه نیز داشتم، اما کار کردن روزانه با بامبوها نوعی تمرین معنوی برای من شده بود.

از اینکه به فکر هستید و هدایایی ارسال کرده‌اید قدردانی می‌کنم. باکمال میل هدایایی را که برای ریتا و همسر دوست عزیزمان ارنی است را به ایشان خواهم داد. آخرین باری که با همسر ارنی تماس داشتم حال خوبی داشت اما همه ما دلمان برای ارنی بسیار تنگ‌شده است.

کار کردن روی خاطرات همچنان ادامه دارد هرچند هنوز تصمیم نگرفته‌ام که چه وقت و چگونه 8 آن را منتشر کنم. در مورد این کارها به قضاوت همسرم اعتماد می‌کنم و پیش‌نویس را به او می‌دهم تا در ماه‌های آتی مطالعه کند پیشنهاد او درباره آینده این نوشته را انجام خواهم داد. تمامی تحقیقات را به آرشیو الینویس می‌فرستم جایی که مطالب مربوط به بیشتر همکاری‌های مشترکمان را فرستاده‌ام.این هفته 10 جعبه از فایل‌های مربوط به پروژه‌های تحقیقاتی را به آنجا خواهم فرستاد، چراکه بخش تحقیقاتی زندگی من روبه پایان است؛ بنابراین مطالعه بزرگ دیگری انجام نخواهم داد.

همچنان به استادی و راهنمایی محققان جوان که به اعتیاد علاقه‌مند هستند ادامه خواهم داد. خوشحال هستم که اکنون دانشجویانی هستند که علاقه داند برای PHD خود حوزه ریکاوری را موردتحقیق قرار بدهند.
اگر در ایران هم دانشجویی به این صورت دارید فکر می‌کنم که منبع بسیار خوبی برای انجام تحقیق به روی متد DST و دیگر فعالیت‌های ریکاوری کنگره 60 در آینده باشد.

دوست و برادر همیشگی بیل

 

مترجم: احسان رنجبر

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .