English Version
English

امواج عشق؛اولین سال رهایی مسافران نعمت میرزایی و مسعود اقبال زاده

امواج عشق؛اولین سال رهایی مسافران نعمت میرزایی و مسعود اقبال زاده

این جلسه ششمین جلسه از دور چهلم سری کارگاه های آموزشی عمومی ویژه مسافران و همسفران کنگره 60 به نمایندگی شعبه ابن سینا (رباط کریم) با نگهبانی مسافر جواد آقاجانی و استادی مسافر مجتبی بی غم و دبیری مسافر رضا حقیقی با دستورجلسه وادی سیزدهم و تأثیر آن روی من،تولد اولین سال رهایی مسافران نعمت میرزایی و مسعود اقبال زاده رأس ساعت 17 آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

یکی از مهمترین وادیها برای بنده وادی سیزدهم است. تک تک کلمات استفاده شده در آن واژه های خاص و پرباری هستند، البته کمی سنگین است و نیاز به مطالعه فراوان دارد. تیتر وادی به من می گوید که باید دست از اعمال گذشته بردارم، اگر با اختیار این کار را انجام ندهم روزگار با جبر این کار را برایم انجام می دهد.نباید منتظر بود که مانند خیلی از افرادی که فراموش شده اند و در خلوت و بیچارگی خود از بین رفته اند، از میان رفت. از اول تا انتهای خط که به نقطه ای میرسیم باید تغییراتی در ما بوجود آید ولی باید بدانیم این تغییرات ما را تبدیل به چه انسانی می کند.

این وادی نکات مهم دیگری نیز دارد یکی از این نکات اشاره به این دارد که باید صداقت در رأس کار قرار گیرد و تصاویر نقاشی به زیبایی در صفحه خود ترسیم گردد. نقطه آغاز ما در کنگره ورود به لژیون و پایان این نقطه رهایی از زشتی ها و بدیها است ولی این تغییر چه موقع فرامیرسد؟ زمانی که با صداقت به فرامین و حرمت ها و قوانین عمل گردد.پس باید دانست که قرار است از نقطه شروع تا پایان خط همگی دنبال حال خوب باشیم. پایان سفر اول پایان کنگره نیست، آغاز خطی است به نام سفر دوم.

خلاصه سخنان استاد در مورد مسافران مسعود و نعمت:

مسعود و نعمت جزء هسته اولیه لژیون من بودند. در سفر اول بسیار نظم داشتند و به نشریات و سی دی ها اهمیت می دادند. روزی را به یاد دارم که نعمت با دیسک کمر و حال بد سر جلسه حاضر شد و با آن وضعیتش دوست نداشت غیبت کند. ولی امروز مسعود و نعمت مقداری کم رنگ شده اند.امیدوارم امسال در امتحانات شرکت کنند و قبول شوند چون توانایی این کار را دارند. بعضی افراد قدر خود و استعدادهای خود را نمی دانند. امروز که تولدشان است امیدوارم آغاز خط دیگری برایشان باشد و موفق باشند. بنده این روز را به این دو عزیز و خانوادهایشان تبریک می گویم.

 

اعلام سفر مسافر نعمت: 

آنتی ایکس اپیوم مدت سفر اول 11 ماه و 9 روز راهنما آقای مجتبی بی غم رهایی از بند اعتیاد 1 سال و 2 ماه

اعلام سفر مسافر مسعود: 

آنتی ایکس اپیوم مدت 11 ماه و 24 روز به روش DST با داروی Ot سفر کردم با کمک راهنمایی های استاد عزیزم آقای مجتبی بی غم در حال حاضر هم 1 سال و 2 ماه است که از بند اعتیاد رها هستم.

آرزوی مسافر نعمت: 

آرزو می کنم تمام عزیزانی که در جشن امروز هستند به تمامی آرزوهای خوبشان برسند.

آرزوی مسافر مسعود: 

آرزو می کنم همه همسفران گرامی در کنار مسافرشان باشند تا به درمان برسند.

 

سخنان مسافر نعمت:
خوشحالم که همه عزیزان حضور دارند. روزی که آرزو داشتم بدون مواد و سیگار و حتی قلیان زندگی کنم فرا رسید. تشکر می کنم از آقای بی غم که به من کمک کردند تا از این مسیر سخت عبور کنم، کاری که عزیزان و نزدیکانم نکردند.خوشحالم که هیچ حسی نسبت به مواد ندارم البته در کنار مواد نیکوتین را هم درمان کردم با راهنمایی آقای وحید هاشمی که در این مسیر به بنده کمک فراوانی کردند. از همسفرم سپاسگزارم که به من کمک کرد. تمامی جزوات و سی دی ها را گوش داد و خواند حتی با اینکه نمی توانست به کنگره بیاید.خدارا شکر می کنم که توانستم این جایگاه را تجربه کنم. از همه عزیزان و خدمتگزاران هم نهایت تشکر و قدر دانی را دارم.

 

سخنان مسافر مسعود:
از جناب آقای مهندس تشکر می کنم. از راهنمای عزیزم آقای بی غم سپاسگزارم که با راهکارهای اساسی خود بنده را به این جایگاه رساندند. به برادر عزیزم آقا نعمت تبریک عرض می کنم. از آقای وحید هاشمی راهنمای سیگارم و آقای رضا نجاتی مربی والیبال تشکر می کنم.از همه دوستان که در این جشن حضور پیدا کردند و به صحبتهای ما گوش دادند ممنون و سپاسگزارم.

 

نویسنده: مسافر فرهاد
عکس: مسافر مرتضی
تایپ و تنظیم: مسافر علی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .