English Version
English

مراسم تودیع و قدردانی از کمک راهنما مسافر اسماعیل بابایی

مراسم تودیع و قدردانی از کمک راهنما مسافر اسماعیل بابایی
جشن تودیع و قدردانی از کمک راهنمای محترم آقای اسماعیل بابایی در روز پنجشنبه مورخ 95/05/07 در جلسه دوازدهم از دوره دوازدهم کارگاه‌های آموزشی عمومی ویژه مسافران و همسفران کنگره 60، نمایندگی صالحی به استادی آقای محمد صداقت، نگهبانی آقای علی‌اكبر و دبیری موقت آقای‌ تهمورث رأس ساعت 17:00 برگزار گردید.
 
 
خلاصه سخنان استاد:

امروز اینجا هستیم تا جشن و مراسم تقدیر از آقای اسماعیل بابایی را برگزار کنیم، به همین دلیل من درباره دستور جلسه صحبتی نمی‌کنم و فقط این هفته را به خدمتگزاران سایت کنگره و همین‌طور وبلاگ شعب تبریک می‌گویم.

اما در مورد آقا اسماعیل عزیز، چندین سال است که ما باهم هستیم و در کنار هم خدمت می‌کنیم. آقا اسماعیل نقش بسیار مهمی در شکل‌گیری این شعبه داشتند. از قبل و زمانی که به تهران‌پارس  رفتیم و آنجا را راه انداختیم، آقا اسماعیل با ما بود و واقعاً خدمات زیادی را هم انجام داد. در آن زمان تعدادمان کم بود. به همین دلیل آقا اسماعیل علاوه بر اینکه در جایگاه کمک راهنمایی خدمت می‌کرد، در جایگاه‌های دیگر هم خدمت می‌کرد؛ مسئول اوتی، مسئول سایت و یک دوره هم به‌عنوان مرزبان در نمایندگی تهران‌پارس خدمت کرد. زمانی هم که تصمیم گرفتیم نمایندگی صالحی را راه‌اندازی کنیم، کمک‌های بسیاری در راه‌اندازی این شعبه کردند. واقعاً یک خدمتگزار تمام‌عیار بود و زحمات زیادی را در کنگره کشید و جای تقدیر هم دارد.

اگر ایشان از این جایگاه کنار رفت، هیچ‌چیزی از ارزش‌های ایشان کم نمی‌کند. در کنگره شال کمک راهنمایی را از کسی نمی‌گیرند، اسماعیل بابایی تا ابد در کنگره 60 یک کمک راهنماست و فقط لژیونش را تحویل داده. و این مسئله هم طبیعی است، این اتفاق برای همه می‌افتد و باید بدانیم که پایان هر نقطه سرآغاز خط دیگریست. کنگره 60 هم جاری است و این یک قانون است و این‌ها همان کاربردی کردن علوم کنگره است. نفرات جدید می‌آیند تا بهتر کار کنند و رفتن یک نفر هم دلیل بر بد بودن او نیست، این‌ها تغییر جایگاه می‌دهند و در جایگاه‌های دیگر خدمت می‌کنند. قرار نیست کسی از کنگره برود، در کنگره برای امثال آقای بابایی جایگاه خدمتی زیاد است و می‌توانند در جایگاه‌های دیگر خدمت کنند و تغییر جایگاه هم برای انسان است.

اگر الآن ما با آرامش در این شعبه روی صندلی خود نشسته‌ایم، حاصل زحمات امثال آقای بابایی است. من به‌نوبه‌ی خودم و از طرف تک‌تک اعضای کنگره 60 بابت تمامی زحماتی که ایشان کشیدند، تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق باشند.

خلاصه سخنان آقای اسماعیل بابایی:

در ابتدا از همه عزیزانی که تشریف آوردند و عزیزانی که در مشارکت‌هایشان به بنده لطف داشتند، تشکر می‌کنم. سال 81 با حال خرابی وارد کنگره شدم، 18 سال تخریب داشتم. کار و زندگی‌ام را ازدست داده بودم و هیچ امیدی نداشتم تا اینکه در کنگره به درمان رسیدم. در لژیون آقای صداقت خیلی چیزها از ایشان یاد گرفتم. از آقای محمد صداقت تشکر می‌کنم که زحمات زیادی را برای من کشیدند. در این چند سالی که لژیون داشتم، تمام سعی و تلاشم را کردم تا آن چیزهایی را که از آقای صداقت یاد گرفتم در لژیونم انجام دهم.

لژیون یک امانتی بود که به دست من سپرده‌شده بود، امیدوارم که امانت‌دار خوبی بوده باشم. در این سال‌ها تمام سعی و تلاشم را برای لژیون و رهجوهایی که داشتم انجام دادم. در آخر از جناب مهندس و خانواده محترمشان تشکر می‌کنم و همین‌طور برای شما عزیزان آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم که در ادامه، بازهم بتوانم در خدمت شما عزیزان باشم و خدمتگزار خوبی برای کنگره باشم.

در ادامه جلسه ایجنت، مرزبانان و اعضای نمایندگی صالحی از آقای اسماعیل بابایی تقدیر و تشکر به عمل آوردند.

 

نگارنده: مسافر احمد

منبع کنگره 60 : وبلاگ نمایندگی صالحی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .