English Version
English

صبر و نوری به نام كنگره

صبر و نوری به نام كنگره

مدت‌ها بود همسرم اعتیاد داشت و از همه راه‌های ترک اعتیاد استفاده کرده بود. آخرین روش از طریقی یکی از انجمن ها بود و سیزده ماه مواد مصرف نکرده بود و چون دچار سکته شد دوباره مصرف موادش را شروع کرد؛ من چند جلسه به کلاس‌های آنان رفته بودم؛ در این جلسات به ما می‌گفتند: اعتیاد درمان شدنی نیست مهارشدنی است و من به این نتیجه رسیدم که همسرم تمام عمرش معتاد خواهد بود و من به خاطر بچه‌هایم باید تحملش کنم.


و تصمیم داشتم بعدازاین که بچه‌هایم بزرگ شدند از او جدا شوم. یک روز وقتی تلویزیون تماشا می‌کردم متوجه شدم آقایی می‌گوید: من معتاد (مصرف‌کننده) بودم و با کمک کنگره 60 به درمان رسیدم و در حال حاضر احساس نمی‌کنم مصرف‌کننده مواد مخدر هستم.

من باور نکردم پیش خودم گفتم این هم مثل راه‌های دیگر است تا این‌که چند وقت پیش با یکی از دوستانم درد دل می‌کردم به من گفت چهل روز زیارت عاشورا بخون انشاءالله حاجتت رو می‌گیری. من هم چهل روز زیارت عاشورا خواندم تا این‌که یک روز در اینترنت می‌گشتم یادم به همان آقایی افتاد و نام کنگره 60 را جستجو کردم؛ شماره تلفن و آدرس کنگره را گرفتم گفتم ضرری ندارد می‌روم و راجع به روش درمانی آن می‌پرسم. دو سه بار آمدم شعبه آکادمی و از چند نفر مسافر مشاوره گرفتم؛ گفتند: اینجا معتادین درمان می‌شوند.

از آن روز که خانم ندا به من گفتند به جلسه‌های ما هم بیا انشاءالله نتیجه می‌گیری؛ در لژیون خانم مهناز شرکت کردم و به این مکان مقدس آمدم و خدا را شکر می‌کنم که همسرم مصرف‌کننده بوده و خدا مرا دوست داشته تا به اینجا بیایم تا از خواب بیدار شوم. به‌جای ناشکری و مقصر دانستن زمین و زمان و همه آدم‌ها و خداوند از علم و دانش مردی شریف و بزرگوار به نام جناب آقای مهندس حسین دژاکام بهره می‌گیرم.

از خدا می‌خواهم که همه مسافران به رهایی برسند و مسافر من هم زودتر راه کنگره برایش نمایان شود تا طعم شیرین رهایی را بچشد.

 

با سپاس همسفر مرضیه لژیون خانم مهناز رضایی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .