English Version
English

بال پرواز

بال پرواز

دل نوشته یعنی آنچه از دل برآید و به روی کاغذ بیاید و بر دل نشیند.

دل نوشته خودم را این‌طور آغاز می‌کنم که تمام‌کارهای  و گره‌های زندگی ما بامحبت حل می‌شود. بله به همین سادگی.

"محبت" به نظر ساده می‌آید وقتی‌که از محبت سرشار می‌شوی همه‌چیز را جور دیگری می‌بینی، مشکلات هم صورت دیگری به خود می‌گیرند و در چنین حالتی، می‌گویی که این‌ها همه از جانب خدا است و هرچه از طرف او باشد شیرین است.

بال‌های پروازت آماده پرواز می‌شود روح و جسمت دیگر به تو تعلق ندارد هرچه هست مال خود اوست مال خداوند است شیرین است، از هر شکر و شهدی شیرین‌تر است. بال می‌کشی، دیگر خودت را نمی‌بینی دیگر خودت چیزی نمی‌خواهی هرچه می‌بینی همه نیکی و محبت است.

 وقتی‌که حالت خوب است وقتی‌که محبت تمام وجودت را در برگرفته و اشک شوق در چشمانت حلقه بسته دوست داری که تمام دنیا را با آن شریک کنی دوست داری که همه با تو پرواز کنند دوست داری که همه را از آن سرچشمه نور الهی که از آن محبت تراوش می‌کند باخبر کنی دوست داری دست در دست همه انسان‌های نیازمند به محبت به‌سوی آن سرچشمه محبت پرواز کنی و هم خودت و همه را سیراب گردانی دوست داری بگویی که‌ای دوستان این به‌ظاهر سنگ‌ها که پیش پای زندگی‌تان است، همه محبت دوست است؛ می‌خواهی فریاد بکشی که‌ای آدمیان هیچ‌کس به‌اندازه او مهربان نیست می‌خواهی بگویی ای آدمیان هر چه هست خدا می‌خواهد که تو به آن لذت و نور و چشمه محبت برسی که لذتی از آن بالاتر نیست او می‌خواهد که تو به خود او برسی که چیزی بالاتر از آن نیست.

پس بیا تا بال پروازمان را بگشاییم و به آن‌هایی که هنوز پرو بالی برای پرواز ندارند بال‌وپر بدهیم و بال پروازشان باشیم و دست در دست هم به‌سوی یگانه خدای مهربان خود پرواز کنیم.

 

همسفر: ناهید دولتشاهی

منبع: نمایندگی کرج

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .