English Version
English

قدرت دید واقعی؛ نوشته ای از همسفر فائزه

قدرت دید واقعی؛ نوشته ای از همسفر فائزه
باید به تمام زندگی و اتفاقات درونش به صورت واقع بینانه نگاه کرد و تمام شرایط موجود را پذیرفت. با بالا بردن سطح آگاهی می توان از تمام موانع زندگی عبور کرد.
 
باید ایمان داشت که هیچ‌چیز در این دنیا غیرممکن نخواهد بود، باید دانست که آرزو کردن فقط باعث ناامیدی می‌شود، چراکه آرزو در دنیای حقیقی هیچ جایگاهی ندارد. این ما هستیم که آرزوهایمان را با سعی و تلاش برای خودمان رقم می‌زنیم و شک نداریم که اگر برای به دست آوردن آن از مسیرهای ارزشی عبور کنیم، خداوند نیرویی خاص در ما پدید می‌آورد تا از راه و مسیر خسته نشویم.
 
برای بهتر زندگی کردن اول باید خود را شناخت، علایق و جذابیت های خود را شناسایی کرد و در جهت آن‌ها حرکت کرد. قبل از اینکه از دیگران انتظار داشته باشم که مرا دوست بدارند، لازم است که به خود عشق بورزم. همان‌گونه که در بسیاری از موارد، دیگران را مورد عنایت قرار می‌دهم، خودم را نیز باید ستایش و تحسین کنم. هنگامی‌که در خودم دلگرمی به وجود بیاورم افکار منفی از ذهنم خارج و افکار مثبت جایگزین آن‌ها می‌شود. 
 
در این دنیا باید لحظه ها را با لبخند سپری کرد و قسمت‌های درخشان زندگی را دید.همیشه آموزش و راهکارها ما را در روند زندگی به جلو هدایت می‌کنند و باید به این باور رسید که اگر هدفی را دنبال می‌کنیم، قطعاً روزی به آن خواهیم رسید؛ اما درک این موضوع بسیار مهم است که زندگی بالا و پائین دارد و سختی‌ها همیشه در کمین ما هستند، در این صورت فقط باید حرکت کرد و موانع را یکی‌یکی پشت سر گذاشت و هیچوقت نباید به نتیجه فکر کرد، بهتر است در هر مرحله از مسیر بهترین عملکرد را به کار گرفت.

نویسنده: هم‌سفر فائزه
لژیون: خانم کماندار
نمایندگی سعادت‌آباد

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .