English Version
English

پیام تبریک نمایندگی های کنگره 60؛ به مناسبت هفته سایت

پیام تبریک نمایندگی های کنگره 60؛ به مناسبت هفته سایت

هفته سایت مبارک

بدینوسیله از طرف اعضا و خدمتگزاران نمایندگی ارتش هفته سایت را به   دست اندرکاران  و گردانندگان سایت بزرگ کنگره 60 ؛ مخصوصا جناب آقای مهندس حسین دژاکام تبریک و تهنیت عرض می نماییم و این هفته را گرامی می داریم و مراتب سپاس و تشکر خود را نسبت به انعکاس اخبار و رویداد های نمایندگی های کنگره 60 را در پایگاه اطلاع رسانی این مجموعه اعلام می نماییم .

با تشکر

نمایندگی ارتش

 



تبریک و تشکر و قدردانی از زحمات اعضاء و دست اندرکاران سایت کنگره 60، خصوصاً جناب آقای مهندس دژاکام، نگهبان کنگره 60 

با تشکر علی اشکذری نمایندگی پرستار 

 



امواج قدرت مطلق در تفکرآفریده شدگان جان دوباره خواهد دمید تا از سکون به حرکت و از حرکت به پرواز و از پرواز به سیر مخصوص در آیند. فر انسانهای بر باد رفته و در خاکستر ها مدفون شده ،  مانند گنجی به صاحبان اصلی آن پس داده خواهد شد. مشروط به اینکه خود را طلب کنند.

هفته سايت را به جناب آقاي مهندس حسين دژاكام و تمامي عزيزان و خدمتگزاران سايت دفتر مركزي و تمامي نمايندگي هاي كنگره 60 تبريك عرض مي نمائيم.

ناب ترين مراتب قدردانی و احترام به پاس کوشش هاي بي دريغ شما عزيزان برای بالا بردن سطح کیفی آموزش درقسمت  وب سايت كنگره 60، تقديمتان باد. باشد که در تمامی مراحل زندگیتان موفق و سربلند باشید.

مسافران و همسفران نمايندگي صالحي

 



هفته گرامی داشت سایت، که بهانه ای است برای تقدیر و تشکر از نگهبان کنگره 60، همچنین از زحمت کشان و خدمت گزاران و کلیه ی اعضاء و دست اندر کاران فضای مجازی سایت کنگره 60 .

هفته ی سایت کنگره 60 مبارک باد .
مسافر علی اشکذری دبیر باشگاه تیر اندازی با کمان کنگره 60 

 

هفته سایت را به بنیان کنگره 60 جناب آقای مهندس دژاکام و کلیه وبلاگ نویسان کنگره 60

تبریک و شادباش عرض می نمائیم .

ایجنت و گروه مرزبانی شعبه میرداماد اصفها

 



"از قلم است كه گام هاي بلندش در سراسر گيتي روان و جاري مي گردد، گوئي جوي ها به هم مي پيوندند تا رود يا رودهاي خروشان را تشكيل دهند و آن محتوا را به انسان ها برسانند، اين ها مجموعه اي هستند كه اهداف و خواست هاي بشري را شكل مي دهند و از تصور به تصوير و از تصوير به بناي حقيقت مي رسانند"

بدين وسيله مراتب سپاس و قدرداني خود را از بنيان گذار كنگره 60 جناب آقاي مهندس دژاكام اعلام مي داريم كه بستر گسترش علم و دانش كنگره 60 را براي استفاده همگان در فضاي مجازي ايجاد نمودند، خداقوت و تبريك به اين بزرگ مرد و تمامي خدمت گزاران سايت كنگره 60، به حتم مزد ِ اين خدمات بي دريغ از طريق پاداش الهي خود را نمايان مي سازد.

مسافران و همسفران نمايندگي الهيه مشهد

 


بنیان گذار کنگره 60 جناب مهندس حسین دژاکام

هفته سایت را به شما ودیگر خدمتگزاران وبلاگ نویس تبریک عرض می نماییم و موفقیت و کامیابی شما را در عرصه درمان اعتیاد از قدرت مطلق الله مسئلت می نماییم .

مسافران و همسفران کنگره 60 نمایندگی الهیه مشهد مقدس

 


فرا رسیدن هفته سایت را از جانب ورزشکاران،مسئولین و همه زحمت کشان این رشته ورزشی ابتدا به جناب مهندس دؤاکام و عزیزان زحمت کش بخش سرپرستی و سردبیری سایت کنگره 60تبریک و تهنیت عرض میکنیم.

نگهبان رشته والیبال

سعید نمکی

 


ورزشکاران،مربیان و مسئولین کشتی کنگره60،فرا رسیدن هفته سایت را برجناب مهندس دژاکام،آقایان شهروز آذرپور،کامران رک و مهدی پارسا و تمامی زحمت کشان این عرصه تبریک و شادباش گفته و برایتان موفقیت آرزو دازیم.

نگهبان رشته ورزشی کشتی مسافر نادر فراهانی

 


کنگره ورزش و شورای ورزشی کنگره60 فرا رسیدن هفته سایت را به تمامی اعضا و دست اندرکاران  و گردانندگان سایت بزرگ کنگره 60؛ بطور ویژه حضور جناب آقای مهندس حسین دژاکام تبریک وتهنیت عرض می نماییم و این هفته را گرامی می داریم و مراتب سپاس و تشکر خود را نسبت به انعکاس اخبار و رویداد های ورزشی کنگره 60 را در پایگاه اطلاع رسانی این مجموعه اعلام می نماییم.به امید توفیق روز افزون شما عزیزان

کنگره ورزش

نادر فراهانی

 


خدمتگزاران عرصه ی فضای مجازی

سپاسگزاریم به پاس آن چه که به ما ارزانی داشته اید؛ سپاسگزاریم از قلب هایی که تهی نیست و سرشار از عشق و محبت است

سلامتی و سعادت شما، منتهای آرزوی ماست.

هفته سایت مبارک

مسافران و همسفران نمایندگی شهر قدس

 


بدینوسیله نمایندگی استادمعین هفته سایت را به  اعضا و خدمتگزاران و گردانندگان سایت بزرگ کنگره 60؛ و در رأس بنیان کنگره 60 جناب آقای مهندس دژاکام تبریک و تهنیت و این هفته را گرامی می داریم و بر خود لازم می دانیم که  مراتب سپاس و تشکر خود را نسبت به زحمات بی دریغ اعضاء سایت در خصوص انعکاس گزارشات و اخبار اعلام نمائیم.

آقایان شهروز آذرپور ، کامران رک، احسان رنجبر، مهدی پارسا، امین حمله داری، احمدشریفیان، سیروس ملایی هفته سایت بر شما پرشگون باد. 

با تشکر

ایجنت نمایندگی استاد معین - مجتبی دهقانی

 


احتراما بدینوسیله از طرف کلیه اعضای لژیون همدان مراتب سپاس و تقدیر از جناب آقای مهندس و تمامی خدمت گزاران در قسمت سایت کنگره 60 خصوصا عزیزان حاضر در دفتر مرکزی اعلام می‌دارد. 

خدا قوت برایتان هم چنان آرزوی توفیق روزافزون داریم.

با احترام هادی پناهی

 


عجب زیبا زمانیست ، زمان شکر احسان ...
ما مسافران و همسفران کنگره60 نمایندگی سمنان از این فرصت استفاده می کنیم و صمیمانه ترین تبریکات و تشکر را از کلیه سروران سخت کوش نمایندگی سایت ، بخصوص آقای مهندس دژاکام ، به پاس تلاش بی وقفه و عالمانه شان ابراز می داریم.
باشد که ما نیز این امکان و موهبت را شناخته و از آن بهره بیشتری ببریم.
مسافران و همسفران کنگره60 نمایندگی سمنان\

 


سپاس از آنچه که کاشته‌اید و هم اکنون رشد نموده و زمین ما را سر سبز و محل زندگی قرار داده است، ما به اندازه و قدر خودمان از آن بر می‌داریم و شاکر از انسان‌هایی هستیم که به هر طریق در آبادانی‌ها در تلاش می‌باشند.

جناب آقای مهندس حسین دژاکام؛

هفته سایت را از طرف کلیه خدمت‌گزاران و اعضای نمایندگی افسریه به جنابعالی و تمامی خدمت‌گزاران سایت کنگره تبریک عرض می‌نماییم.

ایجنت نمایندگی افسریه محمد محمدی پور


 

 

هفته سایت را خدمت آقای مهندس دژاکام، بنیان کنگره 60 و چراغ راه و مسیر حرکت این رود خروشان، تبریک عرض نموده و همچنین این هفته را به همه خدمتگزاران سایت و وبلاگهای کنگره 60، تبریک و خدا قوت عرض می‌نمائیم. 

با تشکر و احترام

نمایندگی دانیال اهواز

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .