English Version
English

مکاتبات حسین و بیل

مکاتبات حسین و بیل

بیل عزیز؛

من خوب هستم، امیدوارم شما هم خوب باشید.

اکنون یک هفته از ماه رمضان گذشته، حتماً یادتان است که این یک ماه گویی در کنگره جشن و شادمانی برپاست. تمامی افراد در حال خدمت هستند. هرکسی کاری می‌کند و در تمامی گروه‌های کنگره همه‌شب شام رایگان به‌تمامی افراد داده می‌شود؛ البته کارهای آشپزی هم همان‌طوری که می‌دانید کار خود افراد کنگره است.

من در این ماه لذت زیادی می‌برم و همیشه در طول سال منتظر این ماه هستم. از احسان خواهم خواست بازهم عکس‌هایی از این مراسم را از بعضی از شعب کنگره برایتان ارسال نماید. فکر نمی‌کنم در هیچ کجای دنیا، چنین ریکاوری مثل کنگره 60 داشته باشیم، که 11 ماه روی معنویات و یا جهان‌بینی آنها کار شود و یک ماه تمام روی تغذیه و سلامتی جسم آنها، رژیم غذایی، پاک‌سازی چربی‌ها و مواد اضافی جسم!

دوست خوبم؛ نمی‌خواهم روی مرگ بحث کنم، چون فعلاً هم شما و هم من کلی کار داریم که بایستی انجام گردد؛ ولی کسانی از مرگ می‌ترسند که می‌گویند: خدا مرده است و دارای فلسفه‌ای پوچ هستند که هیچ‌وقت لذت زندگی را هم درک نخواهند کرد و طول زندگی آنها پر است از دلهره و اضطراب و ناامیدی و به اعتقاد آنها مرگ یعنی نابودی و تباهی و پایان همه‌چیز؛ اما مرگ برای ما یعنی زندگی دوباره، پایان یک سفر و آغاز سفری دیگر. من بسیار خوشحالم که دیده شما نسبت به مرگ، دیدگاهی است الهی، دقیقاً مثل دیدگاه خودم.

همان‌طوری که گفته بودم دو شب پیش در خواب، شما را ملاقات کردم؛ ملاقاتی بسیار خوب ولی کوتاه بود، یکدیگر را در بین دستان خود قراردادیم و از خوشحالی هر دو گریستیم.

در کتاب آسمانی ما یک‌جمله‌ای قرار دارد که اگر انسان آن را درک نماید دنیایی از مطلب در آن نهاده شده است؛ می‌گوید:

"هر انسانی در گروی یا رهن اعمالی است که انجام داده و کسب کرده است"

بنابراین هرکس آنچه برداشت می‌نماید که کاشته است.

انسان‌هایی که باد کاشته‌اند، طوفان درو خواهند کرد؛ انسان‌هایی که محبت کاشته‌اند، قطعاً محبت درو خواهند کرد و همین‌طور انسان‌هایی که نفرت کاشته‌اند، تنفر برداشت خواهند کرد و این قانون خداوند و یا کل هستی می‌باشد.

در ضمن از اینکه شما از طرف سایت صداها و تصویر به‌عنوان برنده جایزه مخصوص انتخاب‌شده‌اید، تبریک می‌گویم؛ الحق که شما شایسته بهترین‌ها هستید و این موضوع مرا بسیار خوشحال کرد و همین‌طور به مسئولین این سایت تبریک می‌گویم که چنین انتخاب شایسته‌ای کرده‌اند. البته ما این موضوع را در سایت فارسی و انگلیسی خودمان قراردادیم و کلی از اعضای کنگره 60 به فارسی کامنت گذاشتند و تبریک گفتند.

از اینکه کار مقالات به‌خوبی پیش می‌رود، خوشحال هستم. امیدوارم بتوانیم به کمک یکدیگر متد DST را به جهانیان معرفی کنیم و من مطمئن هستم این متد تأثیر خوبی روی درمان انواع اعتیاد و سایر بیماری‌ها خواهد گذاشت، خصوصاً بیماری‌های روانی!

منبع کنگره 60 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .