English Version
English

گزارش عملکرد یکساله سایت کنگره60 (99-1400)

گزارش عملکرد یکساله سایت کنگره60 (99-1400)

این روزها الگوهای ارتباطی روزانه افزایش می یابد؛ آمار اتصال به اینترنت و کاربران آن هرلحظه به ­طورتصاعدی در حال رشد است. نقش رسانه ­ها و میزان نفوذ آن‌ها در دنیای معاصر برای ساخت محتوی برای افکارعمومی بر کسی پوشیده نیست.

 ازاینرو کنگره 60 با تمرکز بر گسترش بستر وب سایت و فعالیت در شبکه های مجازی مانند اینستاگرام،  توانسته است که مخاطبین بسیاری را از بین مسافران و همسفران و مردم عادی جذب کند.

 نقش عمده رسانه ­ها در‌ انتشار مطالب مفید برای عموم، باعث شده که اهمیت رسانه ­ها تا این حد مورد توجه کنگره 60 قرار گیرد. یکی از کارکردهای اساسی رسانه ­ها، از جمله شبکه ­های اجتماعی، اطلاع‌ رسانی از تحولات و وقایعی است که پیرامون ما رخ می‌دهد.

درعصرارتباطات هیچ رویدادی، منحصر به یک منطقه جغرافیایی خاص نیست و از این رو سـه ویـژگـی؛ فـرازمـانی، فـرامـکانی و سـرعت فـوق­ العـاده از خصیصه‌های وسایل ارتباط‌  جمعی است.

اطلاع‌رسانی در فضای مجازی برای ما پرداختن به بخشی است که با تولید، گردآوری اطلاعات و سازماندهی آن‌ها در مورد بررسی روشهای درمان ، بهترین روش درمان اعتیاد همچنین منتشر کردن فعالیت های ورزشی درمان شدگان و گروه خانواده،

نشر فعالیت ساخت و ساز در کنگره60، تجربه مصرف انواع مواد و درمان شدن با روش DST و ده ها سرفصل دیگر در تلاشیم پیام درمان اعتیاد به مصرف هرنوع ماده مخدر را، با استفاده از روش DST، در اختیار دردمندان قرار بدهیم

بهره‌گیری کنگره 60 از فضای مجازی سایت و شبکه اجتماعی باعث ارتباط مجازی با مصرف کنندگان مواد مخدر و افراد در حال درمان و بهبود وضعیت آن‌ها می‌شود.

انتشار مقالات آموزشی میتواند به افراد کمک کند تا راه صحیح درمان را پیدا کنند و با استفاده از روش DST و گذراندن دوره 10 ماهه درمان به زندگی متعادل بازگردند.

امیدواریم بتوانیم با کمک به جاری شدن علم درمان اعتیاد در کنگره60 و رساندن آن به دست افراد خواستار درمان قدم کوچکی در این میدان برداشته باشیم.

 

تعداد صفحات سایت شعب کنگره60 تهران و شهرستان ها : 77 شعبه دارای صفحه جداگانه

 

دسته‌بندی فعالیت ما در سایت کنگره60 :

اخبار داخلی، مقالات، تریبت بدنی، اخبار مرتبط، دستور جلسات هفتگی،گفت‌وگو، تولد رها یافتگان، خبرگزاری اعتیاد، گزارش تصویری،درمان سیگار، مکاتبات حسین و بیل، آمار و عملکرد، شاعران کنگره 60، فایل‌های صوتی

یادداشت، کارگا‌ه‌های آموزشی کنگره 60، آزمون کمک راهنمایی کنگره 60، لژیون پزشکان و محققین، اطلاعیه‌های نگهبان، مقالات و مصاحبه‌های مهندس، لژیون سردار

 

 

 

 

 

 

 

بیشترین اخبارارسالی نمایندگی‌ها برای سایت (گزارش عملکرد سه ماه):

 
نام نمایندگی تعداد اخبار ارسالی

دهخدا (قزوین)

 150

تبریز

135

شفا (مشهد)

121

سهروردی (اصفهان)

110

ری

100

بنیان (مشهد)

96

گرگان

93

شیخ بهائی (اصفهان)

93

عمان سامانی (شهرکرد)

89

کرج

88

رودهن

85

 امین گلی (اصفهان)

82

اردستان

82

بوشهر

81

سایت کنگره 60

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .