English Version
English

تزکیه روح و جسم

تزکیه روح و جسم

اگر روزی بخواهم این مکان مقدس و شگفت‌انگیز را توصیف کنم، آن را به کارواشی بزرگ توصیف می‌کنم؛ همان‌گونه که انسان‌ها برای شست و شوی وسایل نقلیه‌ی خود، جهت زدودن چرک و کثیفی از خودروها به کارواش مراجعه می‌کنند این مکان شگفت‌انگیز هم جایی است برای تمیز کردن جسم و روح. هرچقدر بیشتر به این مکان آمدوشد می‌کنم، احساس می‌کنم قلبم و روحم بیشتر از پیش صیقل یافته و آرامش تمام وجودم را فرامی‌گیرد.

انسان‌های خوب و برگزیده فقط در دل تاریخ نیستند، آن‌ها جاری هستند در تمام دوران و من بیش‌ازپیش خوشحال و خرسند هستم که این شانس و افتخار نصیبم شد که یکی از این بزرگ‌مردها را، در قالب کنگره ۶۰ یافتم که سرشار است از انرژی مثبت و خالص.

در اینجا انسان‌هایی را دیدم و شناختم و با زندگی قبل و بعد از کنگره آن‌ها آشنا شدم که موجب حیرت و شگفتی من شد. انسان‌هایی که به صفر مطلق رسیدند، چه ازنظر اجتماعی و چه ازنظر مالی که پس از آشنایی با این مکان به شناختی از انسانیت رسیدند که بارها وقتی در معرض مواد مخدر قرار گرفتند هیچ انگیزه‌ای و اشتیاقی حتی برای فکر کردن به این موضوع نداشتند و من فهمیدم که کنگره جایی است نه‌فقط برای پاک‌سازی بدن؛ بلکه جایی است برای پاک‌سازی و پالایش روح.

 نگاهی است به زندگی نو وجدید و کنگره به من آموخت در راستایی قدم بردارم که انسانی بهتر باشم برای هستی و تمامی اطرافیانم؛ آموختم هم نوعانم، محیط اطرافم، حیوانات، درختان، آسمان و زندگی دوباره در هرروز را، دوست بدارم.

و در آخر از راهنمای خوش‌اخلاق و دوست‌داشتنی، خانم الهه عزیزم کمال تشکر و قدردانی را دارم که در این مسیر سخت و دشوار همواره همراه و هم‌دل من هستند.

با سپاس بیکران از کنگره ۶۰

 

 

نویسنده: همسفر فائزه لژیون دوم

نمایندگی کاسپین قزوین

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .