English Version
English

مهندس دژاکام: منشاء اکثر بیماریها ضعیف بودن و ایجاد اختلال در سیستم ایکس می باشد

مهندس دژاکام: منشاء اکثر بیماریها ضعیف بودن و ایجاد اختلال در سیستم ایکس می باشد
99/9/17

حسین عزیز
امیدوارم خوب باشید، من خوب هستم و کارها به خوبی انجام می پذیرد، از اینکه شما و خانواده شما در سلامتی هستید، بسیار خوشحال هستم.

در تهران کمی وضع بهتر شده است ولی محدودیت ها همچنان ادامه دارد. ولی در کنگره 60 و در میان اعضای آن هیچگونه نگرانی و استرسی وجود ندارد. چون به خوبی و به راحتی هم راه پیشگیری این بیماری را می دانیم و هم راه درمان این بیماری را می دانیم شاید در باور کسی نگنجد ولی راه پیشگیری و درمان کوید 19 برابر کمتر از درمان قطعی اعتیاد است که اکنون بیش از 20 سال است که آنرا انجام می دهیم. البته نیک می دانید که هنوز هم در جهان مدرن امروزی به درمان قطعی اعتیاد هم باور و اعتقادی ندارند. به اعتقاد من از بین بردن ویروس کوئید 19 در گلو وبینی و سینوسها و حلق و ریه به همان سهولت از بین بردن ویروس کرونا روی دست ها می باشد البته به کمی تفاوت و کمی زحمت بیشتر.
البته همانطوریکه قبلا گفتم با استفاده از یک آنتی ویروس خوراکی به صورت مایع و بخار! ما تا کنون نزدیک به 9 ماه است و با وجود اینکه حدود یکصد هزار نفر عضو داریم و همه آنها دارای کارت عضویت با شماره هستند. حتی یک مورد مرگ بر اثر بیماری کرونا نداشتیم با وجود اینکه افراد بسیار زیادی داریم که بالای 60 سال سن دارند و بعضی از آنها هم گرفتار بیماری های قلبی و قند و یا سایر بیماریهای دیگر بوده اند؛ و هنوز هم در بعضی از جلسات در یک سالن 200 متری حداقل یک صد نفر حضور دارند و فاصله اجتماعی و از ماسک استفاده می کنیم تنها به خاطر سایر انسانها و احترام گذاشتن به قوانین جامعه چون هر کدام از ما گرفتار این بیماری بشویم بلافاصله اقدام می کنیم هر شش ساعت یک بار گرفتن بخور دی سپ و هر شش ساعت یک بار حوردن یک قاشق غذا خوری از آن در داخل نصف لیوان آب و کسانی که دی سپ ندارند می گوییم از سرکه سیب استفاده کند.
 
بگذریم و اما در مورد اور دوز کاملا حق با شماست ولی لازم به ذکر است دو واژه اور دوز و دیگری وسوسه در کنگره 60 وجود ندارد و کمتر اتفاق می افتد که ما درباره این دو واژه حرف بزنیم چون وقتیکه افراد وارد درمان می شوند در شبانه روز سه بار از شربت تریاک استفاده می کنند و چون در زمان طریقه و اندازه مصرف را می دانند و یا یاد می گیرند و اگر روزی بخواهند گریز بزنند چون میزان مصرف مواد را به خوبی می دانند با میزان ظرفیت خودشان گریز می زنند و هرگز اور دوز اتفاق نمی افتد برای مثال اگر فردی 1/ گرم مواد طبق برنامه مصرف می کند برای گریز حداکثر آن را دو برابر می کند می شود 2/ گرم بنابراین مسئله اور دوز اتفاق نمی افتد ولی کسی که میزان ظرفیت خودش را نمی داند همیشه خطر اور دوز وجود دارد.
 
گفته بودید مطالعات جدید نشان داده است که افرادی که سابقه مصرف مواد دارند در قبال کوئید 19 بیشتر در خطر هستند من کاملا با این موضوع موافق هستم و این نکته را به آن اضافه می کنم که این افراد در مقابل کلیه بیماریها در خطر هستند و بیشتر مردم عادی آسیب می بینند و علت اصلی آن ضعیف بودن سیستم ایکس آنها می باشد که سال هاست من این مسئله را می گویم چون ضعیف بودن سیستم ایکس می تواند حتی در طول عمر هم اثر بگذارد زیرا که منشا اکثر بیماریها ضعیف بودن و ایجاد اختلال در سیستم ایکس می باشد امیدوارم که یک روز بتوانم این موضوع را از طریق مقالات متعدد به جهانیان ثابت بنمایم.
 
بیل عزیز روز پنجم دسامبر بیست و سومین سالگرد رهایی من از اعتیاد و دهمین سال رهائی من از سیگار و آغاز تاسیس کنگره را جشن گرفتیم و همه سال پس از خاموش کردن شمع ها خواسته من از خداوند این بود که روزی بتوانیم دانشگاهی را برای کنگره 60 تاسیس کنم البته در کنگره 60 رسم بر این است که فردی که می خواهد شمع را فوت کند باستی دو تا آرزو و یا خواسته داشته باشد که یکی از این خواسته را در دل خودش مطرخ می کند و کسی نمی داند چیست دومین آروز یا خواسته خودش را باید با صدای بلند برای جمع مطرح کند وامسال پس از گذشت بیست و سه سال اولین خواسته من که تاسیس دانشگاه برای کنگره 60 بر آورده شد که از این بابت از خداوند سپاسگزارم و امسال خواسته دیگری را مطرح کردم که اطمینان دارم که تا آخر عمر روی این خواسته کار خواهم کرد و آن خواسته تاسیس کنگره 60 در سایر کشورها می باشد و فکر می کنم هم اکنون در بعضی از کشورها اعضای کنگره 60 را داریم که راه و روش سیستم کنگره 60 را به خوبی می دانند و می توانند هسته های اولیه کنگره 60 را به وجود آوردند و من بسیار خوشحال هستم که مدیریت برنامه ریزی در کشور شما امریکا در آیمده نزدیکی به افراد کاردان سپرده خواهد شد و قطعا شما می توانید در این سیاست گذاری مواد مخدر و اعتیاد نقش سازنده ای را به عهده بگیرید تا عقل و ایمان بر جهل و نادانی چیره گردد روزهای جمعه پارک های ورزشی کنگره 60 فعال هستند و افراد در رشته های مختلف فعالیت می کنند ولی چون عبور و مرور بین شهرها ی مختلف گاهی اوقات ممنوع است ورزش برقرار استولی مسابقات ورزشی فعلا تعطیل است.
 
بیل عزیز ما برای اجرای برنامه های خود در ما از درب بیرون کنند از پنجره وارد می شویم و از پنجره بیرون کنند از دیوار عبور می کنیم بهر حال یک راه پیدا می کنیم تا برنامه های خود را دنبال کنیم چون مهندسین یا راهی را پیدا می کنند و اگر راهی پیدا کردند راهی می سازند.
 بسیار خوشحال شدم که اشعار فارسی را دوست دارید در آینده شعرای بزرگ دیگر را به شما معرفی خواهم کرد امیدوارم بزودی شاهد نمایشنامه ها و یا اشعار شما باشیم کافی است که شما تصمیم بگیرید و قلم را بردارید آنگاه خود قلم به شما خواهد گفت که چی بنویسید
برای جشن شکر گزاری تبریک می گویم و خداوند را شاکر هستم که دوست و برادری چون شما به من داد اگر نتوانستید مثل همیشه در جشن شکر گزاری عزیزانتان را ملاقات کنید و چندان نگران نباشید زیرا که درد فراق لذت وصال را چندین برابر افزایش می دهد.
 
 
 
Dec 7,2020
Dear Bill,
 

I hope you are fine, I am well.

Things are going well, and I am happy that you and your family are well.

The situation in Tehran is better but the restrictions are still on going.

No anxiety or fear is tangible within Congress 60 since our members are familiar with the ways of prevention and curing Covid-19 which can be done quite easily!

We have found the best method to cure addiction for over 20 years now but still the globe doesn’t believe in certain cure of addiction!   

With an anti-virus in form of liquid and steam the Covid-19 could be destroyed in throat and lungs easily! Just like destroying it on hands!

Congress 60 members are about 100,000 now but even one death due to Covid-19 is not reported! We have a lot of members who are above 60 years old and they are struggling with heart disease or other illnesses. We are using masks just to play by the rules otherwise we are capable of curing Covid-19 with D. Sap steam quite easily.

You are correct about the overdose deaths. We are unfamiliar with craving and overdose within Congress 60.

We rarely speak about these two words! When a new comer enters Congress 60 he starts taking OT in three doses and no craving exists for him. And since they are learning how to use OT in proper dose even if they leave the program they know how to use drugs to avoid overdose.

All in all, if someone is not familiar with his capacity then the overdose danger exists.

You mentioned that new researches indicates those with history of addiction are more vulnerable to Covid19.

I am 100 percent agreed and I would like to add this point to this finding that these people are more vulnerable to all sort of diseases comparing to ordinary population.

The main reason is that their X system is weak and out of balance! I have been trying to convey this fact for so many years.

The weakness of X system could even effect the life span! Most of the illnesses are rooted in X system, I hope that we will prove this theory to the world through articles one day.

Dear Bill,

5th of December we celebrated the 23th anniversary of my addiction redemption, 10th anniversary of my smoking cessation and the beginning of Congress 60.

All years before this, after blowing the candles my wish was to establish a university for Congress 60. The tradition in these celebration is to make two wishes after blowing the candle, one of the wishes is kept secret and the other one is shared with others.

This year after 23 years my first wish which was to start a university is fulfilled and I thank God for that.

This year I declared another desire and I will work on it to the end of my life. This desire is to start Congress 60 branches in other countries.

Now we have some members in other countries and these members can plant the seed of Congress 60.

I am happy that the leadership of your country will be transferred to reliable people soon. You can indeed take an important role in addiction treatment policies of your country to remove ignorance and place sanity.

Our Friday exercises are active but since travelling between cities are restricted our sport competitions are on hold.

Dear Bill,

We will always find a way to continue our plans. An engineer whether finds a way or makes a new one.

 

I am delighted that you like Farsi poems. I will introduce more Persian poets in the future. Hopefully soon enough we will read your poems, just take the pen and pen will lead the way!

Congratulations on the thanksgiving ceremony. I thank God for having a friend and brother like you. Don’t worry if you were not able to see family members like before since:

The sorrow of separation, increases the joy of reunion.

 

Friends and brothers on heaven and earth forever

Hossein

   مترجم: احسان رنجبر

تنظیم: سهند

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .