تاریخ
پنج شنبه 13 شهريور 1399

حضور آقای دکتر براهیمی رئیس دانشگاه کنگره 60 ، دانشگاه عالی علوم و فنون خوارزمی قشم در نمایندگی آکادمی

موضوع : اخبار داخلی
آقای مهندس دژاکام و همکارانشان فرشته نجات شما هستند، من این جایگاه را تحسین می‌کنم، ارادتمند ایشان هستم و افتخار می‌کنم که شاگردِ استاد و پیش‌کسوت بزرگی چون ایشان هستم، و هر جا که لازم باشد حاضر می‌شوم. خداراشکر آن نگاه کاذبی که به خودم داشتم فروریخت، و دیدم انسان‌هایی وجود دارند که خیلی بزرگ‌تر و قابل‌تر و گمنام‌تر از من هستند، که دست انسان‌های بسیاری را می‌گیرند.
حضور آقای دکتر براهیمی رئیس دانشگاه کنگره 60 ، دانشگاه عالی علوم و فنون خوارزمی قشم  در نمایندگی آکادمی

روز سه‌شنبه چهارم شهریور 1399  در نمایندگی خانم‌های مسافر، آقای دکتر عباس براهیمی قلعه قاضی، رئیس دانشگاه کنگره 60 ، آموزش عالی علوم و فنون خوارزمی قشم، مهمان آقای مهندس دژاکام بودند. 

https://up.c60.ir/repository/11463/43990a76-c8c9-44b6-a171-6c184355ae3d.jpg%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1.jpg

 

سخنان آقای مهندس:

امروز بسیار خوشحالم که در جمع شما هستم، خیلی خوب است که کلاس‌ها تشکیل شده و فاصله اجتماعی را در جلسات رعایت می‌کنید. البته بچه‌های کنگره با وجود D.SAP خیالشان از بابت بیماری کرونا راحت است.

 امروز این افتخار را دارم که عزیزی را به شما معرفی کنم؛ آقای دکتر براهیمی در جلسه‌ی ما حضور دارند. ایشان رئیس دانشگاه کنگره 60 ، آموزش عالی علوم و فنون خوارزمی جزیره قشم، و از بزرگان این جزیره هستند. همان دانشگاهی که ما قرار است آکادمی را در آنجا راه‌اندازی کنیم و همه شما اطلاع کافی در این خصوص دارید. ایشان می‌خواهند چند کلمه‌ای با شما صحبت کنند.

 

جناب مهندس آقای دکتر را مورد خطاب قرار دادند و فرمودند؛

ما در ۲۲ استان دارای نمایندگی هستیم و بیش از ۷۰ مرکز داریم. اکثر ساختمان‌ها متعلق به خودمان هستند، ولی در بعضی قسمت‌ها اجاره یا رهن کرده‌ایم. اینجا بخش خانم‌های مسافر است، همان‌طور که می‌بینید، همه چهره و ظاهری موجه دارند. اکثر بچه‌ها خانواده‌دار، دانشجو و جزو قشر تحصیل‌کرده می‌باشند، بسیاری مدرک تحصیلی لیسانس، فوق‌لیسانس و دکترا دارند. در حال حاضر برای خانم‌های مسافر، فقط در تهران، اصفهان و مشهد مرکز داریم، البته قرار است شعبی تکثیر کنیم. روزهای مربوط به خانم‌ها کاملاً مجزا و جداگانه است.

https://up.c60.ir/repository/11463/9b0b8c35-3da2-423a-ada1-404fa9f329ff.jpg%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%20%281%29.jpg

در ادامه آقای دکتر براهیمی نیز سخنانی ایراد کردند:

 عرض ادب و احترام دارم خدمت همه بزرگان و راهیان سفر، بالأخص آقای مهندس دژاکام. امروز به‌محض اینکه وارد شدم و در جمع شما حضور پیدا کردم، حس کردم چهارچوب حرکت بر پایه‌ی صراحت، شفافیت و صداقت است. بر همین اساس می‌خواهم واقعیتی را به شما بگویم؛ من چهارده سال رئیس دانشگاه آزاد جزیره قشم بودم. این جزیره قبل از احداث دانشگاه، با وجود ۵۵ هزار نفر جمعیت، حتی یک دبیرستان پسرانه هم نداشت. به لطف خداوند و به یاری همکارانم اتفاقات بزرگی در آنجا رخ داد، و در پایان تایم کاری ما، یعنی در سال 1390 که کارمان را تحویل دادیم، 74 دبیرستان و هنرستان پسرانه در آنجا ایجاد شده بود.

از آنچه می‌گویم هدفی دارم؛ اتفاقات زیادی در آن زمان رخ داد، جزیره هرمز واقعاً داشت متروکه می‌شد و آمار جمعیت معکوس شده بود. ولی آخرین سالی که آنجا بودم، جمعیت دانشجویان تقریباً 4000 نفر شده بود و داشت با جمعیت جزیره برابری می‌کرد، و دانشجویان  زیادی در رشته های پزشکی، بین الملل و ... تحصیل می کردند.

تا پیش از اینکه وارد اینجا شوم، شاید به‌واسطه کارهایی که انجام داده بودیم و توانسته بودیم لوح شایستگی دریافت کنیم، باوری در ذهن ما شکل‌گرفته بود که؛ ما کاری کردیم کارستان، و کسی روی دست ما نمی‌آید! اما وقتی به اینجا پا گذاشتم، کم آوردم. احساس کردم انسان‌هایی که اینجا حضور دارند، یک سروگردن از من بزرگ‌تر، قیمتی‌تر و گمنام‌تر هستند. در محل کار ما یک تابلو اعلانات عمومی قرار داشت و مردم می‌توانستند هر کاری که انجام می‌دهیم، ببینند.

من در عمرم دست کسی به‌جز پدر خودم را نبوسیده‌ام، اما در اینجا از صمیم قلبم دست این ناجی، این پدر معنوی، و دارنده نقشه راه و پیش‌کسوت را می‌بوسم. حس می‌کنم اگر تمام کارهایی که در ۱۴ سال گذشته در دانشگاه آزاد اسلامی قشم، جزیره هرمز و دانشگاه علوم و فنون خوارزمی انجام دادم، و تمام افتخاراتی که به‌زعم خودم و دیگران دارم را در کفه ترازو بگذارند و بسنجند، به گردپای آقای مهندس هم نمی‌رسم. باافتخار، خودم را همیار و شاگرد ایشان می‌دانم.

می‌خواهم یک موضوع عرفانی و جامعه‌شناسی برایتان بگویم؛

حضرت موسی یکی از پیامبران اولوالعزم است، و ازلحاظ معجزات و کراماتی که دارد، یکی از پیامبران عجیب و فوق‌العاده به شمار می‌آید. در قرآن و کتاب وحی ما، داستان‌هایی از ایشان نقل شده است. در یکی از داستان‌ها، موسی از خداوند درخواست یک نشست را می‌کند. و خداوند در قرآن می‌فرماید؛ موسی و من، بدون هیچ واسطه‌ای با هم صحبت کردیم. این خودش داستانی دارد که ما به آن ورود نمی‌کنیم. ولی این داستان در قرآن معروف است.

من به زبان عامیانه می‌گویم؛ حضرت موسی به خداوند می‌گوید "من هر کاری که لازم بوده و می‌دانستم انجام دادم، آیا کاری باقی‌مانده که به انجام برسانم؟" و آن داستان تاریخی پیش می‌آید، یک‌باره به او وحی می‌شود که؛ "بله" و بعد کد می‌دهد به داستان خضر، که می‌گوید اگر عاشق هستی، نباید گله کنی! موسی نزد خضر می‌رود، اتفاقاتی رخ می‌دهد و بار سوم کم می‌آورد ...

خداوند می‌خواهد بگوید؛ خیلی دنبال اسم‌ورسم و شهرت نباشید. انسان‌هایی مانند خضر هم وجود دارند. خضر پیامبر نیست، بنده‌ای از بندگان خداوند است. و خداوند به موسی این پیام را می‌دهد؛ تو که اولوالعزم هستی و بی‌واسطه با من ملاقات داشتی، در مقابل چنین انسانی کم می‌آوری! درنهایت موسی به خضر می‌گوید؛ تو برو دنبال کار خودت بپرداز، من هم سرم به کار خودم باشد!

به این موضوع فکر می‌کردم که برخی خیلی گمنام هستند، سروصدا و گزارش کاری ندارند، اما نقشه راه دارند. درواقع همان حکایت خضر است که می‌داند پشت پرده چیست، راه کجاست و با چه وسیله‌ای باید رفت که از آسیب مصون ماند.

خداراشکر می‌کنم، امروز یکی از بهترین روزهای زندگی من است. از آقای مهندس تشکر می‌کنم که مرا در این جمع پذیرفتند.

کلام آخر؛ برای تقویت خودتان، قدر این دورهم بودن‌ها را بدانید و چسبندگی اجتماعی‌تان را حفظ کنید. نقش ناجی، نقش برانگیزنده راه و نقش حامی می‌تواند بسیار مؤثر باشد. انسان تا با خودش صداقت و شفافیت نداشته باشد و روراست نباشد، هیچ اتفاقی نمی‌افتد. گم‌شده‌هایی که در جامعه می‌بینید، اکثراً چند شخصیتی هستند. مشکلات جامعه از همین‌جا شروع می‌شود، آدم‌ها 10 یا 20 سال کنار هم زندگی می‌کنند یا در یک سازمان هستند، ولی باز همدیگر را نمی‌شناسند، و دلیل آن چند شخصیتی بودن انسان‌هاست.

آقای مهندس دژاکام و همکارانشان فرشته نجات شما هستند، من این جایگاه را تحسین می‌کنم، ارادتمند ایشان هستم و افتخار می‌کنم که شاگردِ استاد و پیش‌کسوت بزرگی چون ایشان هستم، و هر جا که لازم باشد حاضر می‌شومخداراشکر آن نگاه کاذبی که به خودم داشتم فروریخت، و دیدم انسان‌هایی وجود دارند که خیلی بزرگ‌تر و قابل‌تر و گمنام‌تر از من هستند، که دست انسان‌های بسیاری را می‌گیرند.

 ما فکر می‌کردیم با تبدیل یک مدرسه به ۷۰-۸۰ مدرسه، یا تغییر تفکر دختری که نمی‌توانست انتخاب کند و دیگران برایش انتخاب می‌کنند، هنر کرده‌ایم. ما کارهای زیادی انجام دادیم، ولی همه آن‌ اقدامات یک‌طرف، این نگاه و تشکیلات و کارهای بزرگی که آقای مهندس انجام داده‌اند یک‌طرف. این کارها در برابر آنچه ما انجام داده‌ایم بسیار بزرگ‌تر است و من در برابر این تشکیلات احساس کوچکی می‌کنم. از همه شما متشکرم و شما را به خدای بزرگ می‌سپارم.

 

گردآوری: مسافر سپیده - لژیون سوم
تایپ و ویرایش: همسفر فاطمه
عکس:مسافر زری -لژیون آموزشی
بازبینی: مسافر خاطره

تعداد بازدید از این مطلب : 2823
ادامه مطالب در آرشیو اخبار داخلی
دیدگاه شما
نام :  
ایمیل :  
دیدگاه :  
 
دیدگاه ها
69 نظر  
  • مسافر محمدرضا ل16 شفا
زمان ارسال
1399/06/29 20:57:2
باسلام و عرض ادب خدمت استاد عزیزم مهندس دژاکام . اول از همه تشکر بابت این همه اموزشی که به ما دادین ودوم اینکه خواستار ملاقات با شما هستم . ممنون
  • سروش دولتی
زمان ارسال
1399/06/29 17:9:46
خداوند بهتون عمر با عزت بده جناب مهندس ، دوستون داریم
  • هادی فهیمی شعبه امین قم
زمان ارسال
1399/06/29 14:3:11
درود بیکران خدمت بنیان کنگره ۶۰، عرض ادب و احترام خدمت دکتر براهیمی
  • مسافر مهدی لژیون 3 کاسپین
زمان ارسال
1399/06/27 14:35:23
بسیار لذت بردم، آرزو می کنم هرچه زودتر این دانشگاه تاسیس شود
  • محمد
زمان ارسال
1399/06/26 18:47:48
با سلام و ارادت خدمت بنیان کنگره اقای مهندس دژاکام و همچنین خوش امد گویی خدمت اقای دکتر ابراهیمی .اقای مهندس خودشان عاشق پیشه هستند و همه افراد مثل خودشان اطراف ایشان هستند و ایشان چون شمع و دیگران چون پروانه اطراف این شمع پر فروغ می چرخند.امیدوارم که بنده هم لیاقتی پیدا کنم و در این جمع عاشقان بمانم.خدا از عمر بنده حقیر بکاهد و به عمر اقای مهندس بیفزاید.یا حق
  • سعیده شعبه صالحی
زمان ارسال
1399/06/26 13:38:18
🌹🌹🌹با عرض تبریک و خدا قوت خدمت استاد بزرگ خدا رو شکر که لطف خداوند شامل حال بنده شد و اکنون در کنگره حضور دارم بابت الین پیروزی بزرگ خیلی خیلی خوشحالم
  • مسافرامیر/لژیون ۶
زمان ارسال
1399/06/26 5:16:44
درود و خداقوت خدا شما را حفظ کند جناب آقای مهندس بامید موفقیت های بیشتر برای شما و کنگره
  • مسافر عباس شعبه پرستار
زمان ارسال
1399/06/26 0:16:7
با عرض سلام و خسته نباشید به بنیان کنگره واقعا یک لحظه هایی هست از این که یه مسافر هستم و از دستان مرد بزرک و خستگی نا پذیر جناب مهندس مهربان گل رهایی گرفتم، و اجازه دادن تا خدمت کنم و آموزش بگیرم احساس غرور می کنم و سر مست می شوم. امید به این دارم با ادامه دادن تحصیلم و رسیدن به مراتب بالاتر بتوانم در این آکادمی پذیرش بشوم.
  • همسفر زینب نمایندگی بهشهر
زمان ارسال
1399/06/25 23:34:14
خدا قوت و تبریک خدمت آقای مهندس و تمامی اعضای کنگره ۶۰ .
  • مسافر عارف از گیلان
زمان ارسال
1399/06/25 11:43:27
تبریک و خدا قوت به همه اعضای کنگره 60برای همه خدمت گذاران سایت ارزوی سلامتی و نموفقیت میکنم
  • محمدلژیون نوزده شهرکرد
زمان ارسال
1399/06/24 22:43:1
بنام خالق هستی بسیار عالی.تشکر و عرض تبریک به همه عزیزان
  • محمود
زمان ارسال
1399/06/24 12:59:52
سلام، تبریک عرض می کنم به جناب مهندس دژاکام و کلیه اعضای کنگره 60🌹🌹🌹
  • همسفر سمانه شادآباد
زمان ارسال
1399/06/24 10:59:43
خدا قوت به آقای مهندس عزیز و تبریک فراوان بابت تشکیل دانشگاه کنگره۶۰ که جایی بس خوشحالی و سپاسگزاری دارد.
  • ولی الله دریانورد
زمان ارسال
1399/06/23 16:11:45
با سلام و خدا قوت به تمام خدمت گزاران کنگره ۶۰ خدا را شکر که آقای مهندس به آرزوی خودشان که تاسیس دانشگاه بود رسیدند تبریک به تمام اعضا و جناب آقای مهندس و خوش آمد به آقای دکتر ابراهیمی؛ برای ایشان و سایر دوستان که در مسیر رشد و شکوفایی کنگره در حال تلاش هستند آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.
  • فاطمه لژیون بیست ویک
زمان ارسال
1399/06/23 5:15:54
یک خدا قوت ویژه خدمت آقای مهندس
  • همسفر اسرین شعبه آکادمی
زمان ارسال
1399/06/22 22:7:41
خدا را هزاران بار شاکرم که به من احازه حضور در این جمع و قرار گرفتن تحت آموزش‌های جناب مهندس را نصیب من گرداند و این تشکیلات و رسیدن به این جایگاه نمایش قدرت الهی و همت بلند جناب مهندس و خانواده گرامیشان را به تصویر می‌کشد. خدا قوت به خدمتگزاران عزیز سایت و تهیه این گزارش
  • محمد
زمان ارسال
1399/06/22 19:17:26
خداقوت به مهندس دژاکام عزیز و همینطور به جناب براهیمی. خدا رو شکر که کنگره60 با چنین سرعتی در حال پیشروی و صعود است. همین طور تشکر فراوان از عزیزان گمنام فعال در سایت کنگره60، خدا قوت به همگی شما.
  • احمدفهیمی قم
زمان ارسال
1399/06/22 13:47:17
سلام وخداقوت عرض میکنم خدمت جناب مهندس وآقای دکترابراهیمی وتبریک میگم به تمام خانواده کنگره۶۰درکل کشور
  • بهمن داودی
زمان ارسال
1399/06/22 0:15:30
هزاران تبریک
  • رضا قلی پور (همسفر )
زمان ارسال
1399/06/21 20:53:50
خدا را به خاطر آشنایی با کنگره60 شاکرم و به این مساله افتخار می کنم.
  • همسفرسعیده
زمان ارسال
1399/06/21 10:53:8
تا باد چنین بادا
  • محمد لژیون هشتم شعبه کاسپین
زمان ارسال
1399/06/21 10:11:1
خیلی عالی بود
  • الهام
زمان ارسال
1399/06/20 11:9:1
برای هزارمین بار خدا را شاکرم که در جمع کنگره هستم.و شاکرتر بابت تاسیس آکادمی کنگره و اینکه من می توانم یکی از شاگردان و خدمتگزاران آن باشم.🌹
  • مسافرابراهیم ر لژیون یکم شعبه امین قم
زمان ارسال
1399/06/19 14:42:0
درود بر بنیان کنگره شصت این عشق پایانی ندارد دایره وار می چرخد وشعاع اضافه می کند حلقه ها پدید می آید تا به آنجا که در فهم نمی گنجد. خدا قوت خدمت مهندس دژاکام مرد خستگی ناپذیر
  • همسفر حلوه از شعبه سلمان فارسی
زمان ارسال
1399/06/19 13:23:5
خداقوت عرض میکنم خدمت جناب آقای مهندس و دکتر ابراهیمی محترم و کلیه آعضای کنگره۶۰ این اتفاق بزرگ به تک تک اعضای خانواده کنگره۶۰ و در راس به آقای مهندس و خانواده محترم ایشان تبریک میگم. این روزها شور و شعف خاصی در وجود خود احساس می کنم. امیدوارم شاهد موفقیت های بیشتری که به دست های پرتوان آقای مهندس رقم میخوره، باشیم.
  • پوران همسفر عباس شاداباد 1
زمان ارسال
1399/06/19 12:12:7
خداقوت وتبریک خدمت جناب مهندس وتمام اعۻاء کنگره ،با شنیدن این خبر زیبا بسبار خوشحال شدم وخدارا شکر کردم که مت هم عۻدی از کنگره هستم ،ان شاالا تمام اعۻاء دست دردست هم وبا کمک هم این دانشگاه بین المللی را تا سیس می کنم ورا وروش درمان اعتیاد درکنگره را به گوش جهانیان می رسانیم . خداقوت به گروه وبلاگ
  • مرتضی رحیمی
زمان ارسال
1399/06/19 10:20:55
سلام وخداقوت به جناب مهندس و آقای دکتر براهیمی . ممنون اززحمات جناب مهندس و زحمتکشان سایت کنگره
  • همسفر محمد
زمان ارسال
1399/06/19 10:0:53
خدا قوت به أقاى مهندس خدا قوت به دكتر ابراهيمىأرزوى حال خوش براى خانواده بزرگ كنگره٦٠
  • همسفر مرضیه نمایندگی دانیال اهواز
زمان ارسال
1399/06/19 9:13:19
خداقوت عرض میکنم به جناب مهندس و دکتر براهیمی.امیدوارم در کنار هم به موفقیت های بیشتری برسیم.
  • مسافر وحید
زمان ارسال
1399/06/19 7:45:56
با سلام و خدا قوت به جناب مهندس بزرگوار. امیدوارم که من هم همیشه در مسیر آموزش و خدمت در کنگره 60 باشم.
  • سعید محسن
زمان ارسال
1399/06/18 22:43:50
با سلام. خداقوت به آقای دکتر ابراهیمی و تشکر از آقای مهندس و خانواده گرامیشان. خداقوت به بچه های سایت
  • حسین ل۱۶اراک
زمان ارسال
1399/06/18 15:40:37
خداقوت.عالی بود
  • معصومه همسفر امیرهوشنگ(قیدار)
زمان ارسال
1399/06/18 15:31:0
باعرض سلام و خداقوت،فرشته نجات خداوند بهتون عمر طولانی عطا کنه تا انسانهای بیشتری از وجود پر از عشقتون و آموزشهای نابتون استفاده کنند و یه خداقوت ویژه خدمت آقای دکتر
  • مسافر علی
زمان ارسال
1399/06/18 12:46:26
سلام و خیر مقدم خدمت مهمان عزیز. با تلاش سخت و گسترش محبت ، میرسد روزی که کشورمان دوباره علوم انسانی را صادر میکند. افتتاح دانشگاه خجسته باد. علی عنبران لژیون دوم فردوسی مشهد رهجوی آقا حسام رضیعی.🌻
  • عادل،لژیون یکم میبد
زمان ارسال
1399/06/18 9:8:50
سلام و خداقوت به همه عزیزان خدمتگزار کنگره۶۰ بخصوص جناب مهندس دژاکام و عرض تبریک و تهنیت بمناسبت تشکیل آکادمی بزرگ کنگره۶۰ به امید جهانی شدن این اندیشه بزرگ
  • محمود لژیون نهم همسفران
زمان ارسال
1399/06/17 16:4:55
سلام و تبریک و تشکر از بنیان کنگره که عزیزی شریف و با احساسات صادقانه رابعنوان رییس دانشگاه انتخاب نمودند.خدا شما را سلامت نگهدارد.
  • همسفر افسانه نمایندگی ابوریحان
زمان ارسال
1399/06/17 5:19:43
راه مستقیم پیشرو ندارد چون پیشرو آن الله است خدا آقای مهندس دژاکام این اسطوره زندگی همه ما را حفظ کند خدا قوت به اقای دکتر ابراهیمی روشنفکر خیلی اموختم
  • مسافر علی ل 3 شفا
زمان ارسال
1399/06/16 20:39:9
الله پاک یار و یاور مهندس دژاکام و دنبال کنندگان را حق و عدالت و معرفت است.به امید روزهای زیباتر.
  • رضا قلی پور (همسفر)
زمان ارسال
1399/06/16 19:5:54
درود بر بنیان کنگره که راه درست زندگی کردن را به من آموخت ،خدا را به خاطر نعمت هدایت و بر آورده شدن این دعایم شاکرم.رب زدنی علما و الحقنی بالصالحین.
  • مریم همسفر رمضان از قزوین
زمان ارسال
1399/06/16 18:6:53
سلام وخدا فوت خدمت دوستانم خانم های مسافر که دردیار خود خدمت میکنند امیدوارم همیشه در کنگره موفق و پایدار باشید .خداوند بزرگ را شاکرم که پا به کنگره ۶۰گذاشتم .تا بتوانم از استادی جناب مهندس دژاکام کمال استفاده را ببرم . در هر کجای کشور که هستید موفق و پیروز باشید
  • امير علما
زمان ارسال
1399/06/16 16:47:18
سلام.ممنون از اقايه مهندس دژاكام و تبريك ميگم بهشون بخاطر مكان زيبايي كه واسه اين بيماري بزرگ درست كردن🌹
  • هم سفر فرحناز
زمان ارسال
1399/06/16 1:17:45
واقعا ما باید شاکر خداوند باشیم که عضو کوچکی ازکنگره هستیم
  • مسافر طیب
زمان ارسال
1399/06/15 23:58:56
خدا قوت و تبریک به آقای مهندس و کنگره ۶۰
  • هادی لژون 7
زمان ارسال
1399/06/15 19:54:3
بسیار عالی، خسته نباشید
  • محمدرضا
زمان ارسال
1399/06/15 19:13:42
سلام آقای مهندس محمدرضا هستم یک مسافر از لژیون یکم شعبه گنجعلیخان کرمان فقط میخواستم بابت زحماتی که برای ما میکشید خداقوت و خسته نباشید بگم
  • همسفر سحر
زمان ارسال
1399/06/15 15:26:43
خدارو شاکرم که کنگره 60جهانی میشه و شاید یک روزی من و امثال من هم بتونیم خدمتگزار دانشگاه کنگره باشیم و دین خودمون رو ادا کنیم
  • حسین لژیون ١٤ شفا
زمان ارسال
1399/06/15 15:13:28
حسین هستم مسافر واقعاً لذت بردم و خدا را شکر میکنم که رهجوی چنین سیستم عظیمی شدم و دیدار مهندس دژاکام و بوسیدن دست مهربانش خواسته قلبیم شده و تشکر میکنم
  • حسن رجب مقدم شفای مشهد
زمان ارسال
1399/06/15 14:56:14
تبریک به مهندس دژاکام
  • مهدی مسافر لژیون 9شفا مشهد
زمان ارسال
1399/06/15 13:52:32
با سلام خدمت جناب مهندس و جناب دکتر ابراهیمی خیلی خوشحال هستم و به خود می بالم بابت این مسیری که خداوند در اختیار من گذاشته است اینقدر خوشحال شدم بابت خبری که دیدم انشالله خداوند به تمام کسانی که در جهت پیشرفت و ارتقای خودشناسی انسانها کار میکنند کمک کند و این شعر واقعا برازنده جناب مهندس است سعدیا مرد نکو نام نمیرد هرگز. مرده آنست که نامش به نکویی نبرند دستبوس جناب مهندس و تمام اعضای کنگره 60
  • همسفر مریم از اصفهان
زمان ارسال
1399/06/15 13:33:50
خدا قوت به خدمتگزاران سایت نمایندگی قشم. خوش به سعادتتون که آکادمی در جزیره زیبای قشم تاسیس میشه.
  • همسفرنرگس کمک راهنمای نیشابور
زمان ارسال
1399/06/15 13:30:1
سلام ... ممنون از دکتر براهینی که باکنگره همراه شده اند و مامیدانیم کنگره هر روز شعاع اضافه میکند... ممنون که سخنان را کامل و کلمه به کلمه در سایت قرار میدهید
  • مسافر مجتبی.اصفهان
زمان ارسال
1399/06/15 13:21:0
دستمریزاد.برای ما هم این روز؛ بهترین هاست. تبریک ویژه خدمت بنیان کنگره ۶۰ و خانواده محترمشان.
  • زهراهسفر لریون ۴ بینان
زمان ارسال
1399/06/15 13:12:17
سلام وتبریک وخداقوت به بینان گذار گنکره جناب مهندس: باتاسیس دانشگاه انشاالله که روزی برسد که هیچ کس از بیماری اعتیاد در رنج نباشد
  • راضیه همسفر هادی لژیون ۳ بنیان
زمان ارسال
1399/06/15 13:8:46
سلام وخسته نباشید خدمت اقای مهندس وخانواده بزرگ کنگره ۶۰ خیلی خوسحال شدیم واقعا🌹🌹🌹🌹🌹🌹
  • سلمان
زمان ارسال
1399/06/15 13:8:35
خداوند بزرگ رو شکر میکنیم بابت انجام این عمل .صد آفرین یزدان برشما باد
  • مسافر احسان نمایندگی سلمان فارسی اصفهان
زمان ارسال
1399/06/15 12:57:18
با تشکر از آقای دکتر براهینی، بسیار لذت بردم از صحبت ایشان و تشکر از خداوند که اجازه بودن در کنگره را به من داد و تشکر از جناب مهندس
  • علیرضا از وحید
زمان ارسال
1399/06/15 11:24:10
خدارا شکر شکر شکر خواسته اقای مهندس ودر راس خواسته اساتید بزرگ اقای مهندس براورده شد و خرید دانشگاه قدم وشروع جهانی شدن کنگره میباشد از صمیم قلب خوشحالم انشالله خداوند یاری نماید تا همیشه در خدمت کنگره و اقای مهندس باشم
  • همسفر حسن اشرفی از اکادمی
زمان ارسال
1399/06/15 11:5:4
باسلام و تشکر و خدا قوت به همه خدمتگزاران کنگره خواندن این موضوع همراه با اشک شوق بود از همه متشکرم که اطلاع رسانی شد.
  • محمد علی
زمان ارسال
1399/06/15 7:37:5
سلام و خدا قوت به اعضای کنگره60؛ بزرگترین فراخوان تاریخ را به بنیان و کل اعضای کنگره60 تبریک می گویم پاینده باشید
  • همسفر زهره امین گلی
زمان ارسال
1399/06/14 18:51:37
به جناب مهندس تبریک می گویم و به آقای دکتربراهینی تبریک می گویم و بسیارازسخنانشان لذت بردم.
  • غلامرضاازلژیون ۱نیمایوشیج
زمان ارسال
1399/06/14 17:3:31
سلام وعرض خدمت مهندس وتمامی اعضای کنگره ۶۰ باخواندن فرمایشهای آقای دکترامروزبه خودم می بالم که من هم یک کنگره ای هستم . دست مریزاد به تمام زحمت کشان کنگره ۶۰
  • مریم احمدی
زمان ارسال
1399/06/14 16:43:45
خدا قوت خدمت بزرگ مرد جهان آقای مهندس بسیار خوشحالم که هر روز به آکادمی نزدیک ونزدیکتر میشویم .از صحبتهای آقای ابراهیمی لذت بردم وخدا قوت میگم بابت خدمت ها یشان
  • مهرداد شیری
زمان ارسال
1399/06/14 14:33:39
این عشق دایره وار می چرخد و شعاع اضافه میکند با آروزی موفقیت برای بنیان کنگره، انشالله که در آینده نزدیک خبر های خوش بیشتر.
  • همسفر فاطمه ،خانم های مسافر
زمان ارسال
1399/06/14 11:45:57
خداقوت خدمت جناب مهندس و تبریک بابت خرید دانشگاه
  • همسفر اعظم شعبه ابوریحان
زمان ارسال
1399/06/13 22:15:54
با عرض سلام و احترام با خواندن این مطلب اشک شوق از چشمانم سرازیر شد و خدا را شکر می کنم که زحمات آقای مهندس عزیز و آرزوی قلبی ایشان به ثمر نشست. از خدا می خواهم که تا آخر عمرم از خانواده کنگره ۶۰ و خدمتگزار کوچکی برای این سیستم با ارزش باشم
  • همسفر سمیرا از شعبه چالوس لژیون سوم
زمان ارسال
1399/06/13 19:59:17
بسیار عالی و آموزنده.خدا را برای وجود آقای مهندس و کنگره ۶۰.
  • مسافر احسان شعبه سلمان فارسی اصفهان
زمان ارسال
1399/06/13 15:25:58
با تشکر از جناب اقای دکتر براهینی، واقعا از سخنان ایشان احساس شعف و خوشحالی کردم. بسیار بسیار از خدا سپاسگزارم که اجازه داد من وارد کنگره شوم و بسیار از چناب مهندس تشکر میکنم و امیدوارم سایه ایشان مستدام باشد که ایشان واقعا به بشر خدمت میکنند
  • صدیقه بزرگتبار همسفر شعبه ی چالوس
زمان ارسال