تاریخ
شنبه 7 تير 1399

بی‌قرار لحظه‌های بودن تو

موضوع : اخبار داخلی
دکتر عزیز، هنوز طنین ناز صدایت با پرندگان مسافران و همسفران نجوا می کند و هنوز اشک‌های عاشقانه و غریبانه‌ات بر دل شیشه‌ای مسافران و همسفران می‌لغزد و آلامشان را تسکین می‌دهد.
بی‌قرار لحظه‌های بودن تو

در وصف دکتر حاج رسولی

دل‌تنگم برایت، دل‌تنگی که هرلحظه‌اش مرا به مرز جنون می‌رساند، دل‌تنگم برای لحظه‌های ناب حضورت، دل‌تنگم، دل‌تنگی که امواج نگاهم را زیر باران چشم‌هایم پنهان می‌کند اما این دل‌تنگی طولی نمی‌انجامد زیرا چشم‌ها و پلک‌هایم تحمل اشک‌هایم را ندارند، آخر من هم مثل توأم مثل تو احساسی و بهاری و عاشق.

 

 

دکتر عزیز، ضربان نفس‌هایت را در جای‌جای پارک طالقانی و در روزهای جمعه حس می‌کنم، آلاچیق به آلاچیق می‌گردم تا تو را پیدا کنم اما تو را نمی‌یابم، تازه آلاچیق‌های ما هم بادل تنگی سراغ تو را می‌گیرند گویی آن‌ها هم دل‌تنگ تو شده‌اند به هر جای آلاچیق‌ها که نگاه می‌کنم خاطراتت بر همه آن‌ها به‌جای مانده و قاب شده است؛ گرمای وجودت را حس می‌کنند، به چشمان مسافران و همسفران که می‌نگرم انگار همه آن‌ها به دنبال یکی می‌گردند و یکی را جست‌وجو می‌کنند و به دنبال یک گمشده می‌گردند، آخر آن‌ها هنوز نفس‌هایت را احساس می‌کنند ضربان قلبت را احساس می‌کنند اشک‌ها و لبخندهایت را احساس می‌کنند، اما هنوز باور ندارند که تو دیگر نمی‌آیی، باید هم باور نداشته باشند.

آخر دکتر عزیز، طنین ناز صدایت هنوز با پرندگان مسافران و همسفران نجوا می‌کند و هنوز اشک‌های عاشقانه و غریبانه‌ات بر دل شیشه‌ای مسافران و همسفران می‌لغزد و آلامشان را تسکین می‌دهد، هنوز چشمان ما به مسیر و راه است که تو بیایی و با تو درد دل کنیم و سنگینی غم دل را سبک نماییم، ما هنوز بی‌قرار لحظه‌های بودنت، بی‌قرار اشک‌های آسمانی‌ات هستیم، بی‌قرار حرف‌های امیدبخشت و نجواهای عاشقانه‌ات بی‌قراریم بی‌قرار.

 شربتی تلخ‌تر از زهر فراقت باید تا کند لذت وصل تو فراموش مرا

بدرود دکتر عزیز، سفرت به‌سلامت، اما می‌دانم بازهم جمعه‌ها نظاره‌گر ما هستی، بدرود دکتر عزیز بدرود...

 

نویسنده: کمک راهنمای لژیون ۲۱ نمایندگی شادآباد مسافر ایرج ورمزیار

تهیه و تنظیم: مسافر رضا جدیدی

تعداد بازدید از این مطلب : 602
ادامه مطالب در آرشیو اخبار داخلی
دیدگاه شما
نام :  
ایمیل :  
دیدگاه :  
 
دیدگاه ها
17 نظر  
  • علی لژیون 25 کرج
زمان ارسال
1399/04/08 10:11:23
سلام و خدارحمت کنه
  • جعفر هستم یک مسافر
زمان ارسال
1399/04/08 1:45:3
استاد عزیزم آقای ورمزیار،وصف شادروان دکتر حاج رسولی ویادوخاطرات پارک طالقانی را بسیار زیبا بیان کرده اید،هروقت مهندس را می‌بینیم جای دکتر درکنار ایشان خالی است،وقتی اندام بلند و ورزشی دکتر از دور پیدا می شد، میفهمیدیم که مهندس دارد می‌آید. روحش شاد یادش گرامی
  • مسافر محمد
زمان ارسال
1399/04/08 0:27:27
چه دلنوشته زیبا و دل نوازی .خدا قوت آقا ایرج که هر چه از دل پر مهرت بگویم و قدردانی کنم کم است و ناچیز
  • همسفر مهری از شعبه پرستار
زمان ارسال
1399/04/07 22:46:4
راهنمای محترم بسیار سپاسگزارم از اینکه احساس زیبایی به من دادید من خیلی بیشتر بعد از رفتن آقای دکتر شناختمشان ، اما گویا سالیان مدیدی می شناسم ایشان را ، دلتنگی شما بوی محبت و عشق می داد ، امیدوارم راه آقای حاج رسولی همچنان در وجود مسافران و همسفران ادامه داشته باشد و جاری باشد . درود بر شما و حس قدرشناسانه تان ...
  • مسافر همت
زمان ارسال
1399/04/07 21:44:32
بادرود به روان پاک دکتر حاج رسولی عزیز و باتسکر از این دلنوشته عالی جناب ورمزیار
  • مسافر پیمان لژیون ۲۱ نمایندگی شادآباد
زمان ارسال
1399/04/07 21:42:39
الهی سفرش به سلامت ... عجب قلمی،غم نبودشان به عمق وجودم دوباره و دوباره ریشه زد... خدا قوت استاد ورمزیار عزیز. خداقوت آقا رضا. خداقوت زحمت کشان سایت و وبلاگ...
  • حسین ساسانی
زمان ارسال
1399/04/07 21:32:16
سلام ودرود چه زییا واحساسی کاش من هم میتوانستم وجود دکتر را در بودنش دراین دنیا درک می کردم واز وجودش استفاده می کردم روحش شاد🙏🙏
  • همسفر اعظم شعبه ابوریحان
زمان ارسال
1399/04/07 21:6:9
ممنون از مسافر محترم آقای ایرج که جملات خوبی را در وصف دکتر حاج رسولی بیان کردند جمعه گذشته جای خالی دکتر در کنار آقای مهندس عزیز به خوبی حس شد و واقعا از این ضایعه دردناک قلب ما همسفران هم به درد می آید روحش شاد و یادش گرامی باد
  • حسن صفری.
زمان ارسال
1399/04/07 20:42:10
چقدرصحبتهایش آرامبخش بود. روحش شاد.
  • همیشه مسافر
زمان ارسال
1399/04/07 18:7:47
سلام دکتر عزیز،سلام مسافر مسعود، شما در پارک طالقانی ولژیون پزشکان حضور دارید،خداقوت.
  • مسافر محمد لژیون خرم آباد
زمان ارسال
1399/04/07 15:23:11
خداقوت به استاد ایرج ورمزیار و روح دکتر حاج رسولی شاد
  • مهدی ستارخان
زمان ارسال
1399/04/07 13:52:2
روحش شاد واقعا جای آقای دکتر خالیست. تا هستیم همدیگر را یاد کنیم. خدا قوت به آقا ایرج با یادآوری زیباشون.
  • محمد حسين نمايندگي صالحي
زمان ارسال
1399/04/07 13:20:46
خداوند غرق در محبتش كند.صد حيف چقدر دوست داشتني بود وبا اون ضرب اهنگ صداش. اقا ايرج چقد كوتاه و زيبا نوشتي دمت گرم.
  • عباس زمانی رودکی
زمان ارسال
1399/04/07 10:10:46
خداوند مورد رحمت خویش قرار دهد که یکی از خدمتگزاران صدیق و بی ادعا و خالص بودند و همه اعضا جز خاطرات خوب، از ایشان سراغ ندارند همگی دلتنگ رخ زیبایش هستیم و هنوز در باورمان نمی گنجد
  • همسفر ام البنین احمدیان از شعبه سمنان
زمان ارسال
1399/04/07 9:43:4
سلام . آقای جدیدی با خواندن دلنوشته ات دوباره خیلی دلتنگ دکتر رسولی عزیز شدم.ایشان خیلی عزیز بودن.مگر می شود دلتنگش نباشیم ؟ مگر می شود دکتر عزیز را فراموش کرد؟ خصوصاً که اعضاء کنگره محبت خدایی در دلشان هست و همدیگر را به خاطر خدای مهربان بسیار دوست می دارند و به هم محبت دارند. دکتر عزیز روحت شاد و یادت همواره گرامی باد.
  • همسفر طاهره شیراز
زمان ارسال
1399/04/07 9:28:23
روحش شاد و قرین رحمت الاهی جایگاهش والا وبالا و سفرش به سلامت
  • دیسی اصغر از بوشهر
زمان ارسال
1399/04/07 9:0:15
باسلام ودعای خیر برای اعضای کنگره ۶۰ ،و خداقوت به مسافر آقای رضا ،دوست عزیز یاد مسافر سفر کرده به دیار باقی مرحوم آقای دکتر حاج رسولی گرامی باد . روانش شاد و خاطره ایشان محترم باد.
آخرین عناوین
پربیننده ترین مطالب