لطفا به رسم کنگره خودتان را معرفی کنید؟
سلام دوستان احمد هستم یک مسافر
آنتی ایکس مصرفی شیره و تریاک
سفر اولم ده ماه،روش درمان dst
با داروی اپیوم،راهنما مهندس دژاکام
رشته ی ورزشی تیر و کمان،آزادی بیش از ۲۴ سال
_در اکثر تصاویر کتاب ۶۰درجه از نماد درخت استفاده شده،این چه پیامی برای مسافرانی که دارن درمان انجام میدهند میتونه داشته باشه؟
در ابتدا همونجوری که عزیزان اطلاع دارند،وقتی یه معقولی میخواد به محسوس تبدیل بشه حتما باید مثال،یه نمادی،یه تمثیلی اورده بشه تا افراد بتوانند به کمک اون تمثیل به اون موضوع،بیشتر پی ببرند و درکش کنند و از مفاهیم اون بتوانند در واقع استفاده کنند،درخت هم به همین شکل است و به عنوان یه تمثیل مطرح شده که میتونه خیلی خیلی کمک کننده باشه،اون درخت پوسیده تمثیل درون یک انسان مصرف کننده است و این را وقتی بهش میگیم،این داره با تصویر می بینه و فقط اثر صوت روش نیست،تصویر را هم می بینه و این دوتا اثر لازم را میذاره رو مسافر.
_برخی از تصاویرکتاب ۶۰درجه برای بعضی از مسافران مبهمه و به نتیجه ای نمیرسند،
به عنوان مثال نبرد درون..
آیا مسافران با حضور در پارک میتوانند از این چالش عبور کنن و به نتیجه برسند؟
انسان همیشه در طول حیاتش این نبرد درون را داشته و داره،اما در حوزه ی مصرف و حرکت کردن به طرف درون این نبرد خیلی خیلی قوی و سخته و نبرد سختی است،انسان باید با نیروی درونی خودش که اون رو داره هدایت میکنه به طرف ضدارزش ها،باید نبرد کنه و باید مبارزه کنه و با خودشه در واقع،با اون قسمت نا آگاهی و عدم آگاهی که در درونش هست داره مقابله میکنه،البته تو خود کتاب ۶۰ درجه اون پیامی که برای این سه تصویر هست که در سه قسمت هست،وقتی که شخص میخونه کاملا مشخص میکنه که اون رعد و برقی که میزنه،اون صدای نفس لوامه است که میگه درست شو..بعد نفس اماره میاد میگه این..این..این..در اختیار منه،و فرد نمیتونه خودشو درمان کنه و وقتی که می بینه دو سه ماه داره خودشو درمان میکنه،نفس اماره شروع میکنه یه آتش های جدیدی واسش درست میکنه که اون رو برگردونه و تمام این ها را نوشته و این تمثیل ها درون انسانه،وقتی این مطالب را چندین بار بخونه آروم آروم متوجه مفهومش میشه.
_مدتی هست که لژیون های تغذیه سالم و ویلیام وایت در پارک ها طرفدار زیادی پیدا کرده و همواره شرکت میکنن و در همین مکان هم تعداد زیادی شرکت میکنن،آیا حضور در لژیون پارک ها در روند بهبودی و درمان مسافران تاثیر بیشتری داره و آیا پیامی در این رابطه دارین؟
قطعا بسیار تاثیرگذاره،یه سری افراد هستند که مشاغلی دارند که نمی توانند حضور پیدا کنند در لژیون ها و جمعه صبح در پارک براشون خیلی تایم خوبی هست و استقبال می کنند و حضور پیدا می کنند و خودشون را درمان می کنند و خیلی خیلی بودن این لژیون ها ضروری است برای پارک و کمک کننده هست.
_در آخر اگر کلامی یا پیامی دارید بفرمایید؟
امیدوارم همه ی عزیزان قدر این داشته هایی که داریم را بدانیم.
مصاحبه،تایپ و ارسال مطالب: مسافر هادی
- تعداد بازدید از این مطلب :
2623