ششمین جلسه از دوره پنجم کارگاههای آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ مسافران نمایندگی رفسنجان با استادی: مرزبان محترم مسافر محمد،نگهبانی: مسافر میلاد ، دبیری: مسافر عنایت با دستور جلسه (کتاب 60 درجه و تصاویر آن)روز یکشنبه تاریخ 24 خرداد ماه ۱۴۰۵ ساعت ۱۶ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان محمد هستم مسافر
خداوند را سپاس که توانستم امروز در این کنگره باشم و در این جایگاه خدمت کنم و آموزش ببینم.
تشکر میکنم از آقای مهندس و تمام دیدهبانان تشکر از راهنمای درمان مواد و سیگارم تشکر از تمامی خدمتگزاران تشکر از آقا محسن ایجنت محترم راهنمای بزرگوارم که بواسطه رهنمودهای ایشان بنده توانستم این حال خیلی خوب را تجربه کنم،از آقا علیرضا ارجمند تشکر میکنم که استادی جلسه را به من دادند که بتوانم آموزش بگیرم.من در این سیستم دنبال درمان بودم، ولی بعد متوجه شدم که اصلا درمان یک مقولهای جدا است این بهانهای بود که من بیایم. واقعا اکثر دوستان به این اعتقاد میرسند که کنگره یک موهبتی است فراتر از بحث درمان. درمان بهانهای است که من به کنگره بیام چند وقت میگذرد تازه متوجه میشوم کجای کارم، تازه متوجه میشوم زندگی یعنی چه؟ در مورد موضوع جلسه کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفر و تصاویر آن، آقای مهندس میگویند که من اصلا قرار نبود کتاب بنویسم اصلا من نویسنده نبودم که بخواهم کتاب بنویسم من میخواستم تحقیق کنم ببینم میشود که مصرفم را پایین بیاورم تا هزینهام کمتر شود، اصلا من به فکر ترک نبودم چون آن موقع اصلا درمانی وجود نداشت؛ ولی خوب خداوند خواست و این لطف شامل حال من شد. در این مسیر آقای مهندس استادانی داشتند که به ایشان کمک میکردند و در یک سری مسائل هم پیشبینی کرده بودند به هر حال تمام تجربیات و کشفیاتی را که داشتند جمعآوری کردند ونتیجه اش شد کتاب ۶۰ درجه که بسیار ارزشمند میباشد آقای مهندس میگویند من حتی پول نداشتم که بتوانم این کتاب را چاپ کنم. یکی از مسئولین ستاد آن زمان هزار تا کتاب از ایشان میخرند و به این صورت کمک میکنند که بتوانند کتاب را چاپ کنند. کتاب ۶۰درجه کتابی است که واقعا راه درمان را مشخص کرده، و صدها هزار نفر در جهان، تا الان از جمله خودم با همین روش، با همین متدی که آقای مهندس کشف کردند توانستند به درمان قطعی برسند. حالا چرا اسم کتاب عبور از منطقه ۶۰درجه زیر صفر است؟ جناب مهندس میگویند کسی که مصرف کننده مواد مخدر میشود یخزده است یعنی حسهایش دیگر کار نمیکند، درست نمیتواند تشخیص درست داشته باشد، نمیتواند درست محبت کند، نمیتواند درست عشق بورزد. سلولهایش یخ میزند و باید از این یخزدگی عبور کند در این کتاب یک سری تصاویر را به عنوان تمثیل کشیدند که من مصرفکننده بتوانم خودم را در این تصاویر ببینم چون حسها را نمیشود انتقال داد. در سفر اول میگویند هر چه تشنه باشی بیشتر دریافت میکنی من خیلی تشنه بودم، اینقدر در این عکسها فرو میرفتم که باورتون نمیشود که حتی آن ماشین قرمزی که بود من خودم را در آن ماشین میدیدم. تمام عکسها را من با ذره ذره سلولهایم لمس کردم حتی آن شکوفهها نزدیک رهایی که میشد دقیقا این چیزها را لمس کردم و حس کردم این خیلی کمک میکند.این کتاب، خیلی کتاب عظیمی است من خودم بار چهارم، پنجم است که دارم آن را میخوانم ولی هر سری یک مطلب جدید از آن یاد میگیرم. این کتاب پیچیده و کاملی است که به قول آقای مهندس که میگویند انشاالله خیلی از مصرفکنندگان بتوانند هم در این جهان و هم در جهانهای دیگر از آن استفاده کنند. ممنون که به صحبتهایم گوش دادید.

تایپ: مسافر میثم لژیون سوم
بارگذاری: مسافر محسن
- تعداد بازدید از این مطلب :
222