تاریخ
چهار شنبه 17 مهر 1398

کارگاه آموزشی جهان بینی چهارشنبه؛ سیستم ایکس

موضوع : اخبار داخلی
متد دی اس تی، به ما روشی را یاد می دهد که چگونه از افراد داروهای مخدر و روان گردان را بگیریم. سیستم پزشکی، داروی مخدر و روان گردان را در حد وفور می دهد، و دیگر پس نمی گیرد! فقط جایگزین می کند.
کارگاه آموزشی جهان بینی چهارشنبه؛ سیستم ایکس

جلسه سوم از دوره شصت و هفتم کارگاههای آموزشی عمومی کنگره 60، ویژه مسافران و همسفران سفر دوم، با دستور جلسه "سیستم ایکس"، در روز چهارشنبه 17 مهرماه سال جاری با استادی و نگهبانی مهندس و دبیری همسفر مونا راس ساعت 9:00 آغاز به کار کرد.

سخنان استاد؛
رهایی های کنگره 60 : از ابتدای سال 1398 مسافران آقا : 2661نفر  ـ خانم ها : 57 نفر ـ مجموعه 2718 نفر
اگر خوب پیش برویم، ممکن است امسال 5000نفر رهایی داشته باشیم.
سلام دوستان حسین هستم یک مسافر.
واریزی ها از تاریخ 10/7/1398 لغایت 15/7/1398
مهندس یک میلیون تومان برای گروه موسیقی (هیچکس برای موسیقی یک ریال پرداختی نداشته است) صوت بسیار با ارزش است، برای گروه موسیقی ما می خواهیم ارکستر داشته باشیم. در مشهد بچه ها را آموزش می دهند، 10 نفر ویالون کار می کنند. بقیه شهرها هم همینطور. موسیقی مزخرف انسان را از مسیر خارج می کند و در غرب این موسیقی مزخرف زیاد مشاهده می شود. ما برای موسیقی ارزش زیادی قائل هستیم. بچه ها تحت آموزش هستند. من همیشه برای گروه موسیقی پرداختی دارم، شما چرا آموزش نمی گیرید؟
من خودم بالغ بر 35سال است تحت آموزش هستم. برای آموختن هیچ زمانی مشخص نشده است، ولی بعد از 35سال آموزش، تازه به این نتیجه رسیده ام که همه انسانها نیاز به آموزش دارند، کسی را نمی شناسم که نیاز به آموزش نداشته باشد، کسی را نمی شناسم که طریقه درست زندگی کردن را بلد باشد! بنابراین همه باید آموزش ببینم. انسان باید ریست بشود و مجدداً زندگی را بیاموزد. برای همین است که همه اعضای کنگره می نویسند. به اشارات توجه کنید، از تو به یک اشاره، از من به سر دویدن.
به گروه موسیقی ناب، کمک کنید و گروهها را در شهرستانها تشکیل دهید، تا موسیقی خوبی داشته باشیم. در قسمت تئاتر هم همینطور، تئاتر ما هم در 4آذرماه در سالن سپند برگزار می شود. به شانی گفتم که مصاحباتش را انجام بدهد. تمام بازیگران حرفه ای بازی می کنند.
ما در ورزش، موسیقی، شنا و ... موفق بوده ایم. خانم یا آقایی که شنا بلد نباشد، به درد نمی خورد. به استخر بروید و شنا یاد بگیرید، آب انسانها را جوان و سلامت نگه می دارد. آب خاصیتی دارد که علاوه بر تمیزی جسم، روح انسان را هم شستشو می دهد. درس بخوانید، دانشگاه بروید، موسیقی یاد بگیرید و حرکت کنید و هیچ کجا نایستید.
امیدوارم هفته ی خوب و پرباری داشته باشید، این هفته خیلی مهم است و امیدوارم بچه ها به بهترین شکل این مراسم را انجام داده باشند. مرزبانان و ایجنت بالا می ایستند، قانون یازدهم برگزار نمی شود (در روز جشن ها قانون 11 دیگر اجرا نمی شود)، بعد لژیون ها را اعلام می کنند، سپس اعضای لژیون ها می آیند و کادوهایشان را می دهند و می روند. لژیون به لژیون می آیند. این مراسم در تمام جشن ها باید اینگونه انجام شود.

چند کار در حال برنامه ریزی است. امتحانات انجام شد و پرونده ها تکمیل شدند. همسفران هم باید کارهای خودشان را صفر تا صد، خودشان انجام بدهند. مصاحبات توسط همسفران انجام می شود، پرونده ها توسط خودشان بررسی و جمع آوری می شود. در هفته، یک روز همسفران مستقر هستند و افراد می توانند بیایند و کارهایشان را انجام بدهند. قرار است، دو روز در هفته همسفران در ساختمان 20 حضور داشته باشند. قرار شد از نیروهای قدیمی استفاده کنیم. بازبینی ها در حال انجام است.
در ادامه آقای مهندس ، از مرزبانان و اسیستانت و ایجنت نمایندگی آکادمی تقدیر و تشکر کردند.
این جشن ها استحکام پایه های اصلی کنگره است. ایجنت ، مرزبان ، همسفر ، راهنما ستون های کنگره هستند و این جشن ها، این ستون ها را هر روز محکم تر و استوارتر می کند. ما کنگره را برای 5 سال یا 10 سال برنامه نکردیم. 22 سال از کنگره می گذرد و ما در حال برنامه ریزی برای کنگره هستیم. پایه های علمی و مالی را دائماً مستحکم می کنیم.
یکی از مسائل بسیار مهمی که در کنگره 60، پیش آمد، تئوری ایکس بود. ما یک میدان تحقیقاتی وسیعی داریم. بزرگترین تحقیقات آلمان، آمریکا و انگلیس نهایتاً روی 20 نفر است. چنین میدان تحقیقاتی که کنگره 60 دارد، هیچ کشوری ندارد. حتی در ایران هم چنین میدان تحقیقاتی وجود ندارد. ما بین 10 تا 14هزار نفر روی پروژه اوتی داریم. اینها منسجم و شناسنامه دار هستند. حرف هایی که ما می زنیم، مستند هستند. ما 60 شعبه داریم، از اول سال نزدیک به 2800نفر به رهایی رسانده ایم، امیدوارم بعد از 20 سال در 60 مرکز ، بتوانیم در سال به رقم 5000 نفر رهایی برسیم.
در یک جلسه ای، یک نفر از خانمها که برای یک سازمان بود، گفت: ما 400هزارنفر را امسال آموزش مربی گری دادیم. دکتر حاج رسولی گفت: خانم شما اگر بخواهید 400هزار بُز را از اینطرف خیابان به آنطرف خیابان ببرید، چند سال طول میکشد، شما چطوری این تعداد را تبدیل به مربی کرده اید؟!!!
ما در بیش از 60مرکز ، با 2000نفر راهنما، اگر امسال به رقم 5000نفر رهایی و درمان برسیم، کار بزرگی کرده ایم. بنابراین ما میدان تحقیقاتی وسیعی داریم و چون این ها از یک کانال مشخص عبور می کنند و به درمان می رسند، قابل پیگیری هستند.

در گذشته، هر کسی یک مدت رهایی برای خودش اعلام می کرد. برای همین گفتم که هر کسی که می خواهد به رهایی برسد، بیاید تا من امضاء کنم و این خودش یک کانال شد و باعث انسجام کنگره 60 شد. بچه های کنگره 60، از سرتاسر ایران، به اینجا می آیند و یکدیگر را می بینند و روابط خوبی برخوردار می کنند. این کانال باعث شد که من تمام افراد را مشاهده کنم. این امر باعث شد که یک نفر می گفت: من مشکل کبد داشتم و می خواستم پیوند بزنم، با استفاده از روش دی اس تی و درمان اعتیاد، مشکل کبدم برطرف شد، سرطان خون، کولیت و ... هم همینطور . بعد از مدتی دیدم که این اتفاقات معنا دار هستند و بررسی کردم، دیدم که ما اعتیاد را با روش دی اس تی درمان می کنیم و ام اس ، کولیت ، سرطان ها درمان می شود. موضوع بسیار مهم و حیاتی شکافته شد (حکم قاضی در زمان خودش، خوب جلوه نمی کند) بعدها مشخص می شود که تئوری ایکس، چه چیزی را بیان می کند. از دیدگاه خود من، اهمیت تئوری ایکس در آینده حتی از تئوری نسبیت انیشتین در فیزیک هم اهمیتش بالاتر خواهد بود.
چون اینجا مطرح می کند که مرکز عالم کل بیماریها چیست؟ برای کلیه بیماری ها ما علتی نداریم، هیچکس نمی داند که علت ام اس چیست؟ کولیت ، بای پولار و ... هیچ درمانی ندارند، حتی علتش را نمی دانند.
ولی در تئوری ایکس این موضوع را مشخص می کند که علتش : تغییرات یا کمبود یا افزایش در ناقل های عصبی ، هورمون ها و مدیاتورهاست. عوامل را مشخص می کند، روش درمان را هم مشخص می کند و دارویش را هم مشخص می کند. الآن ما درمان بیماری ها را قبول نمی کنیم، چون این درمان، باید در سیستم دانشگاهی و پزشکی برود و تحقیق کنند و به آن برسند.
عامل بیماری های بسیار زیادی در تئوری ایکس مشخص شد، الآن ما با تئوری ایکس می توانیم، خیلی از بیماری های لاعلاج را به درمان برسانیم، ولی باید این کار را سیستم پزشکی انجام بدهد و خوب هم جواب می دهد.
چون می گوید: ناقل های عصبی، از تعادل خارج شده اند. مثل دینورفین، انکفالین، اندروفین و ... حتی بعضی ها گفتند که ما 30 سال بچه دار نمی شدیم، حالا بچه دار شدیم. در کنگره، خیلی از این بچه ها داریم که بزرگ شده اند و همه اینها در پرتوی تئوری ایکس بود. اینها بخاطر این بود که ما بیش از 10هزارنفر در پروژه درمان و دی اس تی داریم، با یک متد مشخص درمان و نظارت می شوند.
جایزه نوبل در پزشکی، به چند دانشمند داده شده است که گفته اند: اکسیژن گیری سلول چگونه است؟ تنفس در پائین کوه و بالای کوه و ارتفاع چگونه است. همین !!!

متد دی اس تی، به ما روشی را یاد می دهد که چگونه از افراد داروهای مخدر و روان گردان را بگیریم. سیستم پزشکی، داروی مخدر و روان گردان را در حد وفور می دهد، و دیگر پس نمی گیرد! فقط جایگزین می کند. امیدوارم در آینده، در روی این کار تحقیقات بیشتری انجام شود و کارهای بهتری ما انجام بدهیم.
متد دی اس تی، از نمونه هایی که در کنگره 60 برای درمان سیستم ایکس داشتیم، استخراج شد.
کماندار، روی دو تا ژن ، مطالعاتش را انجام داد. دکتر اردکانی (دکترای ژنتیک) با من صحبت می کرد، من می گفتم که ما می توانیم این ژن را تغییر بدهیم، باور نمی کردند! فقط دو ژن در دو قسمت را آزمایش کردیم (آزمایش کسی که تازه وارد کنگره شده بود، در فریز و یخچال نگهداری شد) بعد از 5 ماه مجدد نمونه گیری انجام شد. دیدیم که در ظرف این پنج ماه، این دو ژن به ژن های آدم های طبیعی خیلی نزدیک شدند و خیلی تغییرات کردند. تازه هنوز درمان تمام نشده بود. من مطمئن هستم روی گذشت 10 ماه یا 11 ماه، اگر از این افراد آزمایش گرفته شود، می بینیم که تولید سروتونین و مواد شبه افیونی شان از انسان های معمولی بسیار بالاتر است.
در کنگره دانش اعتیاد، این موضوع، بعنوان برترین مقاله انتخاب شد. ما باید از این کارها آنقدر زیاد انجام بدهیم تا بتوانیم از زبان علمی با دیگران صحبت کنیم. از کماندار هم می خواهم این کار را ادامه بدهد.
امیدوارم روزی تئوری ایکس بتواند به تمام انسانها کمک کند.
از اینکه به صحبت های من گوش دادید، سپاسگزارم.

 

نگارنده: مسافر احمد شریفیان

نام فایل

تاریخ

لینک

فایل صوتی سخنان مهندس

98/07/17

دانلود

 

تعداد بازدید از این مطلب : 6408
ادامه مطالب در آرشیو اخبار داخلی
دیدگاه شما
نام :  
ایمیل :  
دیدگاه :  
 
دیدگاه ها
58 نظر  
  • مرجان
زمان ارسال
1398/07/23 9:37:14
شکر شکر شکر
  • --salman farsi--asghar traveler
زمان ارسال
1398/07/21 8:33:31
خدا قوت استاد. خسته نباشید.
  • داود.نمایندگی سمنان
زمان ارسال
1398/07/20 23:19:41
باسلام وعرض ادب واحترام به مهندس دژاکام وسایردوستان.خداقوت
  • همسفر سمیرا از شعبه ی چالوس
زمان ارسال
1398/07/20 14:12:5
ممنون و بسیار ممنون از شما آقای مهندس برای حل صورت مسئله هوایی که حل کردید ممنون .من دستور اضافه وزن را برای یکی از بستگانم توضیح دادم و همه چیز خیلی خوب برایشان پیش میرود .از خداوند سلامتی را برای شما خواستارم
  • مسافر علی سپاهی نمایندگی فردوسی مشهد
زمان ارسال
1398/07/20 10:18:51
از سخنان با ارزش شما استاد عزیزم استفاده کردم و آموزش گزفتم و حتماً انجان آنها می تواند زندگی من را در مسیر حقیقت و سلامت رهنمود باشد خداقوت ، سایتان بر سر ما مستدام باد ...
  • دیسی اصغرازبوشهر
زمان ارسال
1398/07/20 8:36:11
باسلام ودعای خیر برای همه اعضای کنگره 60 و خداقوت به آقای مهندس و خانواده محترم ایشان.
  • مسافر ابوالفضل لژیون دوم نيشابور
زمان ارسال
1398/07/20 7:36:10
سلام و خدا قوت به آقای مهندس ،من خودم قبل از که بیام کنگره میزان قند خونم 140بودوانزيمهاي کبدی از حد نرمال بالاتر بود الان که درحال سفر هستم و نزدیک به 8ماه سفر می کنم ،هم فندم رسید به 110وانزيمهاب کبدی هم نزدیک شده به نرمال و الان هم خیلی حالم خوب ،ممنونم از مهندس واز تمام خدمت گذاران کنگره و کمک رهنمایی خوبم 0
  • علی از لژیون ۴ نمایندگی کرج
زمان ارسال
1398/07/20 2:31:31
خیلی ممنونم صحبتهای شما باعث آرامش خاطر من می شود.
  • فرهاد ل ۱۷ ابوریحان
زمان ارسال
1398/07/20 0:10:54
خدا قوت ❤👍👌👏👏👏👏
  • یحیی رهجوی اقای عیوضی(ستارخان)
زمان ارسال
1398/07/19 22:10:45
سلام و خدا قوت به آقای مهندس،واقعا لذت بردم،و امیدوارم در آینده شروع کنم به تعقیرات و در حرکت باشم،ممنونم
  • محمد نظامی از شادآباد
زمان ارسال
1398/07/19 22:2:35
با عرض سلام و خداقوت خدمت آقای مهندس دژاکام وشما دوستان عزیز که زحمت می کشید و بلافاصله صحبتهای آقای مهندس رو در سایت می گذارید تا دیگران استفاده کنند . از آقای مهندس هم بی نهایت سپاسگزارم که از دریای بیکران دانش خودشان به ما آموزش میدهند . برایشان آرزوی طول عمر ، سلامتی و شادی دارم .
  • وحید لژیون دوم شعبه تخت جمشید شیراز
زمان ارسال
1398/07/19 19:0:14
سلام خدا حفظتون کنه آقای مهندس که به همه ما کمک میکنید جهت درمان امیدوارم خدا برات خوش بخواد و موفق باشید.
  • همسفرالهه
زمان ارسال
1398/07/19 18:46:43
سلام.ممنون از تلاش آقای دژاکام امیدوارم همیشه سلامت باشید.
  • علی اکبر از شعبه ازادی
زمان ارسال
1398/07/19 13:45:37
خداقوت خدمت مهندس دژاکام امیدوارم پیروز و موفق باشید
  • مریم لژیون ششم شعبه صالحی
زمان ارسال
1398/07/19 12:27:58
سلام وخداقوت به اقای مهندس وسلام وخسته نباشید به همه خدمتگذاران کنگره۶۰
  • محمد صادق از شعبه ستارخان
زمان ارسال
1398/07/19 6:7:2
سلام تشکر از مهندس و خدمت گزاران سایت.👏👏👏👏
  • شمسی همسفر سعید لژیون ۱۱ کرج
زمان ارسال
1398/07/18 23:23:55
سلام خدا قوت آقای مهندس انشاالله همیشه پاینده باشید
  • مسعود عموشاهی ل1سلمان فارسی
زمان ارسال
1398/07/18 23:4:9
سلام وخدا قوت خدمت جناب مهندس دژاکام🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
  • حسین افشار شعبه امین قم ل 6
زمان ارسال
1398/07/18 21:37:46
خدا قوت آقای مهندس ، خداوند خیرتان بدهد انشاءالله،با این همه مطالب جدید و بروز که در اختیار اعضای کنگره 60میگذارید از شما سپاسگزارم. به همه عزیزان که در قسمت سایت خدمت میکنند خدا قوت عرض میکنم
  • حمزه قم لژیون هفتم
زمان ارسال
1398/07/18 18:6:51
سلام وخداقوت آقای مهندس انشالاهمیشه سالم باشی
  • همسفرالهه لژیون شیروان
زمان ارسال
1398/07/18 15:14:13
سلام.خداقوت میگم به تمام مرزبانها،ایجنتها،واسیتانتهای،محترم کنگره۶۰
  • همسفر منیره از تبریز
زمان ارسال
1398/07/18 13:34:51
خدا قوت خدمت آقای مهندس عزیز🌹سپاسگزار و منتدار شما هستیم که عاشقانه تجربه و کشف خود را در اختیار تمام انسانها قرار دادید🌹 تبریک خدمت تمام ایجنت ها ، اسیستنت ها و مرزبانان کنگره ۶۰❤
  • همسفر ام البنین از شعبه سمنان
زمان ارسال
1398/07/18 11:24:55
با سلام و خدا قوت به جناب مهندس عزیز و اعضائ تیم تحقیقاتی .انشاالله روز بروز در تحقیقات علمی پیشرفت و موفقیت روز افزون کسب نمائید.ممنونم از زحمات بی وقفه شما. ممنونم از اقای شریفیان بابت انعکاس مطالب جلسه استاد.خیلی ممنونم.
  • " بهرام " ل ۱۴ فردوسی مشهد
زمان ارسال
1398/07/18 10:32:33
سبو بشکسته و دل بشکسته و جامِ باده بشکسته - خدایا در سرایِ ما چه بشکن بشکن است امشب / قاصدی کو که سلامی برساند زمَنَت ؟ " وَ اَنظُر اِلیَنا " ( تو که کیمیا فروشی ، نظری به قلبِ ما کُن ) بر دستِ من نِه جامِ جان ، ای دستگیرِ عاشقان / دور از لبِ بیگانگان ، پیش آر پنهان ساقیا / با درود و مِهر 🍎
  • همسفرمدینه ارشعبه آزادی
زمان ارسال
1398/07/18 10:21:26
خداقوت عرض میکنم خدمت آقای مهندس دژاکام ،وازخداوند متعال میخواهم براش تن سالم وعمرباعزت بدهد.
  • همسفر اعظم از شعبه سلمان
زمان ارسال
1398/07/18 10:18:5
سلام وخسته نباشید به بنیان کنگره ۶۰جناب مهندس وخدا قوت به کلیه خدمت گزاران سایت
  • مسافر هاشم از شعبه ستارخان
زمان ارسال
1398/07/18 10:13:57
خداقوت
  • سح همسفر محمد لژیون ۲ دهخدا
زمان ارسال
1398/07/18 8:14:37
با سپاس فراوان از جناب آقای مهندس خداقوت سپاس از خانم کماندار عزیز برقرار باشی
  • مسافر محسن سایت میرداماد
زمان ارسال
1398/07/18 6:26:46
سلام وخسته نباشید به بنیان کنگره 60 جناب مهندس وخداقوت به کلیه خدمت گزاران پایدار باشید
  • همسفرفاطمه
زمان ارسال
1398/07/18 2:45:14
فقط می خوام بگم خوش به حال کسانی که هرروز سعادت دیدن روی مهربان شمارادارن وازشما انرژی می گیرن
  • همیشه مسافر
یار دیرین دوستت دارم.
  • سمیرا همسفر هادی از شعبه حر
زمان ارسال
1398/07/18 0:12:50
سلام و عرض ادب و احترام خدمت آقای مهندس دژاکام. ممنون از مطالب ارزشمند شما امیدوارم با اجرایی نمودن یافته های تحقیقاتی شما بزرگوار در علم پزشکی در درمان بیماری هایی نظیر ام اس که بنده هم مبتلا به آن هستم نقطه امیدی در دل هم نوعان من پدید آید. توفیقاتتون روز افزون ان شاءالله.
  • مسافر علی بهشهر
زمان ارسال
1398/07/17 23:48:58
سپاس بیکران بر شما و خانواده با شرافت شما. خوشحالم که در دوران شما زندگی می کنم.
  • مهدی آقاخانی
زمان ارسال
1398/07/17 23:10:52
خدا قوت خدمت جناب مهندس
  • مسافر مهدی
زمان ارسال
1398/07/17 21:20:10
خداقوت
  • مسافر اسماعیل یوسفی از قم
زمان ارسال
1398/07/17 21:14:4
سلام و خدا قوت خدمت جناب اقای مهندس کاشف قرن دوستت دارم خدا قوت اقای شریفیان.
  • همسفر لیلی محمدی ازحر
زمان ارسال
1398/07/17 21:8:29
عرض تبریک وخداقوت خدمت خانم کماندار و مرزبانهای گرامی وهمچنین خداقوت خدمت جناب مهندس.
  • همسفرمعصومه لژیون ۵ نمایندگی صالحی
زمان ارسال
1398/07/17 19:56:6
خداقوت
  • محسن احمد وند
زمان ارسال
1398/07/17 19:49:24
خدا قوت.
  • حمید لژیون ۶ امین گلی
زمان ارسال
1398/07/17 19:4:41
خداقوت خدمت تهیه کنندگان ممنون بابت زحماتتون
  • فرهاد
زمان ارسال
1398/07/17 18:3:41
سلام فرهاد هستم یک مسافر از ایمان لژیون۱۴ من وظیغه خودم که هفته عزیز رو به همه عزیزانی که در کنگره بخصوص شعبه ایمان تبریک میگم ممنون ان همه👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏💞💯
  • رضا قلی پور (همسفر )
زمان ارسال
1398/07/17 17:14:40
جشن ایجنت ،اسیستانت،مرزبان بر همه ی این عزیزان در سراسر کشور مبارک باد.
  • مسافر علی ل2 شعبه تخت جمشید شیراز
زمان ارسال
1398/07/17 16:58:46
درود به آقای مهندس دژاکام. تبریک به تمام مرزبان ها و ایجنت ها و اسیستنت های شعبات کنگره 60.
  • " بهرام " ل ۱۴ فردوسی مشهد
زمان ارسال
1398/07/17 16:30:9
سبو بشکسته و دل بشکسته و جامِ باده بشکسته - خدایا در سرای ما چه بشکن بشکن است امشب / قاصدی کو که سلامی برساند ز مَنَت ؟ " وَ اَنظُر اِلَینا " ( تو که کیمیا فروشی ، نظری به قلبِ ما کُن ) بر دستِ من نِه جامِ جان ، ای دستگیرِ عاشقان - دور از لبِ بیگانگان پیش آر پنهان ساقیا / با درود و مِهر 🍎
  • همسفر زهرا صفایی
زمان ارسال
1398/07/17 16:14:16
خدا قوت و خسته نباشید خدمت آقای مهندس و خانواده محترمشان
  • همسفر آزاده
زمان ارسال
1398/07/17 15:29:4
سلام.کلمه تشکربرای جناب مهندس واعضای کنگره 60ناچیز است.عاشقانه مراتب ارادت خودرا تقدیم ایشان میکنم وازخداوند میخواهم که همواره مستدام وسلامت باشند.
  • محمود میرداماد لژیون 12
زمان ارسال
1398/07/17 14:48:20
عرض سلام و احترام خدمت بنیان کنگره اقای حسین دژاکام خدا قوت جلودار واقعی . ما تاریکی ها را تجربه کرده ایم تا اینکه فرمانش رسید و در این چرخه قرار گرفته ایم و هر چهارشنبه چشم میزنیم تا صدای شما و راه دیگری برای این مبارزه نرم از طرف شما بیابیم خدا را شکر شکر شکر که شما هستید و از خداوند می خواهیم که تا هستی هست شما هم باشید و این خاسته درونی همه اعضا هست
  • محمد سپیدکار
زمان ارسال
1398/07/17 14:41:59
تبریک به مناسبت هفته اینا و اسیستانت و مرزبان
  • مرتضی رحیمی
زمان ارسال
1398/07/17 14:35:23
سلام و خداقوت به خدمتگذاران سایت. هفته اسیستانت ایجنت ومرزبان مبارک
  • همسقرپوران شاداباد1
زمان ارسال
1398/07/17 14:35:6
خداقوت خدمت جناب مهندس ودبیر محترم واین هفته رابه همه ی عزیزان خدمتگزار تبریک می گویم .این جمله را زیاد درکنگره می شنویم که مرزبانی راه رفتن با پای برهنه بر روی گداخته های اتش است این سوختن چون با ساختن همراه است بسیار شیرین می شود وان شاالا همه عزیزانی که ارزوی این سوخت وساخت رادارند به این جایگاه برسند .
  • همسفرالهه لژیون شیروان
زمان ارسال
1398/07/17 14:24:7
سلام.آقای مهندس من هم هفته اسیستنت،ایجنت،مرزبان را به شما وخانوادتون تبریک میگم.امیدوارم همیشه شادوسلامت باشید.
  • میثم لژیون ۲ همدان
زمان ارسال
1398/07/17 14:1:45
سلام وخداقوت خدمت استادعشق ومحبت آقای مهندس وتبریک خدمت مرزبانها
  • فریدون،،ستارخان،،
هفته ایجنت، اسیستانت و مرزبان گرامی باد
  • رحمان فردوسی مشهد
زمان ارسال