English Version
English

خدمت؛گفتگو با مرزبان محترم شعبه قندیان تبریز

خدمت؛گفتگو با مرزبان محترم شعبه قندیان تبریز

لطفاً خودتان را معرفی کنید؟

سلام دوستان یونس هستم یک مسافر. با تخریب 12 سال وارد کنگره شدم آخرین آنتی ایکس مصرف تریاک، شیشه 10 ماه 19 روز سفر کردم به روش DST با شربت OT، ورزش در کنگره فوتبال، دارت، راهنمای آقای عباس رجبی، رهایی 9 ماه 10 روز.

http://up.c60.ir/repository/71914/%D9%85%D8%B5%D8%A7%D8%AD%D8%A8%D9%87/%D9%85%D8%B1%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%86/7102019205423.jpg

از حال و هوای خدمت در کنگره به ما بگوئید؟

خدای خودم را شاکرم اذن ورود به کنگره را به من دادند تا به این مکان مقدس قدم بگذارم و خدمتگزار در کنگره باشم، حس و حال خدمت کردن را با زبان نمی‌شود توصیف کرد، باید تجربه کرد تا حس و حال خوب و سرشار از انرژی را بتواند درک کند. خدمت کردن در کنگره 60 جزء درمان و بسیار مثمر ثمر است.

 

چه سخنی به راهنمای خود دارید؟

بدون ریا از ته دل عرض می‌کنم هر چیزی در زندگی دارم از لطف و محبت راهنمای عزیزم آقای پویا ستاری است. آرزو می‌کنم ذره‌ای از زحمات راهنمای بزرگوارم را با حضور در کنگره و خدمت کردن جبران کنم و می‌دانم خواسته قلبی یک راهنما از رهجویش ماندن در کنگره و خدمت کردن است.

 

حس خودتان را زمانی که شما را به‌عنوان مرزبان اعلام کردند به ما بگوئید؟

زمانی که من برای جایگاه مرزبانی انتخاب شدم یک حس غریبی به من دست داد با خود گفتم وارده یک بازی شدم که با همه اعضای شعبه از ایجنت محترم گرفته تا یک رهجوی سفر اولی با تک‌تکشان باید رابطه خوب و حسنه داشته باشم تا در طول خدمت در این جایگاه دچار مشکل نشوم، قبل از انتخابات مرزبانی راهنمای عزیزم آقا پویا دو سی دی معرفی کردند که در جایگاه مرزبانی خیلی مثمر ثمر است. سی دی دیپلماسی و مردم‌داری در این سی‌دی‌ها آقای مهندس طرز برخورد و رفتار در جایگاه مرزبانی را به‌خوبی آموزش می‌دهند تا در این جایگاه مرزبانان دچار مشکل نشوند.

 

 

بعد از گرفتن شال مرزبانی و در حال خدمت در این جایگاه شاهد قبولی شما از آزمون سراسری کمک راهنمایی بودیم حس و حال خودتان را در این مورد به ما بگوئید؟

اول خدای خودم را شکر می‌کنم اذن خدمت کردن در کنگره و جایگاه کمک راهنمایی را به من دادند. من باید دست راهنمای عزیزم را ببوسم که این بذر را در وجودم کاشتند تا بتوانم به درمان برسم و خدمت کنم.

از حس و حال قبولی از آزمون سراسری کمک راهنمایی خدمتتان عرض کنم، پارسال در هفته راهنما بود در لژیون نشسته بودیم و راهنمای عزیز آقا پویا به‌نوبت وقت مشارکت می‌دادند، نوبت مشارکت من رسید آرزو کردم و گفتم خداوند اگر قسمت کند بهترین قدردانی و تشکر از زحمات یک راهنما ماندن در کنگره و گرفتن شال کمک راهنمایی است و خدا را شکر می‌کنم این آرزو برآورده شد تا بتوانم ذره‌ای از زحمات استاد بزرگوارم را جبران کنم. حس و حال این جایگاه خیلی خیلی زیبا و قابل توصیف نیست امیدوارم همه این حس و حال را تجربه کنند.

 

حس خودتان را به این کلمات بیان کنید؟

کنگره؛ مکان امن

 مهندس؛ عشق بلاعوض

راهنما؛ دریای عشق

 همسفر؛ بال پرواز

 

صحبت آخر؟

پایان هر نقطه سرآغاز خط دیگری است. بازهم خدای خودم را شاکرم به من فرصت خارج شدن از تاریکی‌ها را دادند. از بنیان کنگره 60 آقای مهندس دژاکام تشکر و آرزوی طول عمر از خداوند خواستارم. از آقای امیر صادقی تشکر می‌کنم کنگره را به من معرفی کردند. از لژیون مالی شعبه تشکر و قدردانی می‌کنم. از ایجنت محترم آقای عباس رجبی، راهنمای سفر اولم آقای پویا ستاری و تک‌تک خدمتگزاران شعبه قندیان تبریز تشکر و آرزوی موفقیت و پیروزی می‌کنم.

 

تهیه و تنظیم گزارش؛ مسافر غلامرضا 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .