English Version
This Site Is Available In English

سمپوزیم سرطان پستان (سن آنتونیو، تگزاس، امریکا، 19 خرداد تا دوم تیرماه 1403)

سمپوزیم سرطان پستان (سن آنتونیو، تگزاس، امریکا، 19 خرداد تا دوم تیرماه 1403)

 

 

سخنرانی اقای مهندس حسین دژاکام در سمپوزیم سرطان پستان

(سن آنتونیو، تگزاس، امریکا، 19 خرداد تا دوم تیرماه 1403)


علم پیچیده نیست، هر چیزی کلیدی دارد،

فرض کنیم برای بازکردن یک گاو صندوق بزرگ کلید آن را نداشته باشیم و محبور شویم آنرا باز کنیم، چه اتفاقی رخ می‌دهد، با چکش باز می‌کنیم یا با انفجار؟!

اکنون بیش از هفتاد سال است که ما در توصیف و دسته بندی اکثر بیماری‌ها و ساخت دستگاه‌های اندازه‌گیری و آزمایشگاهی بیمارستانی پیشرفت‌های قابل توجه‌ای داشته‌ایم، ولی متاسفانه در درمان اکثر بیماری‌ها در جای خود ایستاده‌ایم.

وقتیکه می‌گوییم، سرطان درمان ندارد، MS درمان ندارد، کولیت درمان ندارد، RP درمان ندارد، اسکیزوفرنی درمان ندارد، اندومتریوز درمان ندارد، و همین‌طور ده‌ها و صدها بیماری دیگر، این مطلب نشانگر چیست؟

امروز ما بجای پیدا کردن و اصلاح کردن منشا بیماری را جستجو کنیم، بیشتر در پی پاک کردن صورت مسئله، یعنی سعی می‌کنیم معلول بیماری را از بین ببریم و تا جایی پیش می‌رویم که سینه خانم و یا رحم و تخم دان آنها را برای از بین بردن علائم تخلیه می‌کنیم، و این در صورتی است که عامل بیماری هنوز در وجود آنها می‌باشد و منتظر فرصت است تا از جایی دیگر سر در بیاورد.

من مخالف خارج کردن تومور نیستم و در شرایطی این کار بایستی انجام گیرد، ولی تکلیف عامل یا علت بوجود آمدن بیماری چیست؟!

من امروز با تحقیقات گسترده و مشاهده بالینی به این نتیجه رسیده ام که اکثر بیماری‌ها یک نقطه مشترک دارند و من نام آن نقطه مشترک را سیستم ایکس گذاشته‎‌ام.

سیستم ایکس به کارکرد مجموعه نورترانسمیترها، هورمون‌ها، مدیاتورها، غدد درون ریز و برون ریز و مسیرهای اپی‌ژنتیک می‌باشد.

هر گاه یکی و چند پارامتر از این سیستم از تعادل خارج شود، یک بیماری به وجود می‌آید، به عبارتی در اکثر بیماری‌ها بیان بعضی از ژن‌ها و یا مسیرهای اپی ژنتیک آن از تنظیم خارج می‌گردد. باعث بروز انواع بیماری‌ها میگردد و هر گاه ما بتوانیم آنرا باز تنظیم کنیم، آن بیماری از میان می‌رود.

ما هم اکنون توانسته‌ایم با استفاده از داروی مناسب و میزان مناسب و در زمان مناسب با استفاده از متد DST و داروی اپیوم تینکچر تحقیقات گسترده‌ای را روی نمونه‌های موشی برای تعداد از بیماری‌ها به انجام برسانیم و به نتایج شگفت‌انگیزی دست یابیم، از جمله سرطان سینه، MS، سرطان خون، و کولیت السراتیو و غیره.البته ما نشانه‌های بهبودی بیماری‌های مختلفی را در کنگره 60 که مربوط به درمان وابستگی موادمخدر است را مشاهده کردیم.

از جمله سه نفر خانم‌ها که همراه با وابستگی موادمخدر، مبتلا به سرطان سینه هم شده بودند، با درمان وابستگی آنها سرطان سینه آنها نیز به میزان معنی داری بهبود یافته بودند و یا بمیزان معنی‌داری تومورهای آنها کوچک شده بود.

که مقاله کیس ریپورت آن‌ها نیز اکسپت شده و منتظر چاپ آن هستیم و هم چنین درمان سرطان سینه روی 72 موش صحرایی در چهار دوز به انجام رسیده و نتایج اولیه آن در موردمهار متازتاز در حال ارائه آن بصورت شورت ریپورت هستیم، البته اکسپت شده و به زودی چاپ خواهد شد.

با تشکر از شنیدن سخنان من، بقیه مطالب را به همکار عزیز آقای دکتر آروین حقیقت فرد می‌سپارم که مقداری از گزارش آزمایشگاهی را ارائه نمایند.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .