English Version
This Site Is Available In English

اعتیاد؛ جایگزینی مزمن

اعتیاد؛ جایگزینی مزمن

لطفاً خودتان را به‌رسم کنگره معرفی کنید ؟

سلام دوستان جواد هستم یک مسافر. آخرین آنتی ایکس مصرفی هروئین، شیشه، شربت تریاک، الکل. 10 ماه و 5 روز سفر کردم، باراهنمایی استاد عزیزم آقا عطا. روش درمان dst، داروی درمان شربت ot، ورزش در کنگره تنیس. هم‌اکنون 7 سال است که با دستان پرمهر آقای مهندس آزاد و رها هستم.

نگاه کنگره 60 در مورد صورت‌مسئله اعتیاد چیست ؟

نگاه کنگره 60 در مورد صورت‌مسئله اعتیاد اینگونه بوده است که اعتیاد یک بیماری است که این بیماری در قسمت‌هایی از شهر وجودی تخریب ایجاد کرده است. بیرون از کنگره 60 جامعه پزشکی و روان‌پزشکی اعتقاددارند که اعتیاد، بیماری روانی است ولی جناب آقای مهندس این موضوع را شکافتند که اعتیاد بیماری‌ای است که روی سه‌نقطه از انسان آسیب رسانده است؛ بر روی سیستم‌های تولیدکننده مخدرهای طبیعی بدن و سیستم ایکس یعنی روی جسم شخص، یعنی بیماری است که شخص مصرف می‌کند و طی مدت 10 الی 11 ماه ذره‌ذره جایگزین می‌شود و این موضوع را مطرح کردند که اعتیاد جایگزینی مزمن می‌باشد و مجددا اعلام کردند که اعتیاد بر روی روان شخص و خلق‌وخوی شخص تأثیر می‌گذارد. در قسمت بعد روی تفکرات شخص هم تأثیر می‌گذارد و برای درمان هرکدام هم راه آن را معرفی نمودند که جسم به روش dst با داروی ot و مدت‌زمان درمان و مقدار دارو مشخص‌شده. برای درمان روان هم و زمانی که جسم به درمان برسد روان و خلق‌وخوی انسان هم به تعادل می‌رسد و افکار و اندیشه هم با سی‌دی‌ها و آموزش‌ها و حضور در جلسات و کارگاه‌های آموزشی به تعادل می‌رسد.

نگاه شما به‌عنوان یک مصرف‌کننده مواد مخدر با آنتی ایکس‌های مختلف در مورد صورت‌مسئله اعتیاد چیست ؟ آیا درمان واقعی است؟

بنده به‌عنوان یک مصرف‌کننده مواد مخدر که 12 سال مواد مصرف کردم، 11 سال از زندگی خودم را مصرف‌کننده نمی‌دانستم؛ بااینکه بارها با روش‌های مختلف ترک کرده بودم و عذاب و رنج زیادی کشیده بودم خودم را معتاد نمی‌دانستم ولی زمانی که به مصرف شیشه با دوز بالا روی آوردم، با تمام سلول‌های  بدنم به این موضوع رسیدم که من دیگر درمان نمی‌شوم و هیچ باور و امیدی برای مصرف نکردن هم نداشتم و با یک سرعت زیادی به‌طرف تاریکی‌ها حرکت می‌کردم ولی زمانی که با کنگره آشنا شدم صورت‌مسئله اعتیاد را شناختم، سفر خود را شروع کردم و با گوش کردن به صحبت‌های راهنما به نقطه رهایی رسیدم و سیستم‌ها و مخدرهای طبیعی من شروع به کار نمودند و واقعاً آن نقطه همان‌جایی بود که جناب مهندس در کتاب 60 درجه می‌فرمایند: باوری در ناباوری و به این باور رسیدم که همه‌چیز در کنگره شدنی است.

کلام آخر...؟

تشکر می‌کنم از بچه‌های سایت و به آن‌ها خدا قوت می‌گویم و بدانند که سایت و آن کامپیوتر یک دریچه‌ای است که در اختیار آن‌ها قرار دارد و هر مقاله‌ای که می‌نویسند و کاری می‌کنند مثل یک جهان است، حتماً وارد هر جهانی که می‌شوند با دست‌پر از آن جهان برگردند و  مانند آن است که وارد یک باغ زیبا یا یک گلستان می‌شوند که حتماً یک‌چیزی را برای خودشان بردارند و امیدوارم که حال خوب را در کنگره تجربه کنند.

تایپ: مسافر مهدی
تنظیم: مسافر محمدرضا
تهیه‌شده در سایت مسافران شعبه کاسپین

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .