English Version
English

صبر، بردباری، استواری

صبر، بردباری، استواری

چهارمین جلسه از دوره هشتادم از کارگاه‌های آموزش خصوصی کنگره ۶۰ ویژه مسافران آقا نمایندگی شادآباد به استادی مرزبان مسافر خدامراد و نگهبانی مرزبان مسافر رسول و دبیری مرزبان مسافر رضا با دستور جلسه «هفته ایج​نت و مرزبان» در روز چهارشنبه 31 مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ شروع به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان خدا مراد هستم یک مسافر،
دستور جلسه امروز هفته ایجنت و مرزبانی است. قبل از هر چیز هفته ایجنت و مرزبان را به بنیان کنگره 60 و اعضای محترم و همه ایجنت‌ها و مرزبانان و خدمتگزاران عزیز تبریک می‌گویم.

از خداوند سپاسگزارم که به من فرصت داد تا در این جلسه حضور پیدا کنم و در این مکان قرار بگیرم تا بتوانم خدمت کنم و آموزش ببینم. خدا را شاکرم که در مرزبانی در کنار شما عزیزان هستم. از ایجنت محترم آقای رضوانی که انصافاً اسوه صبر، بردباری، استواری، دانایی و آگاهی هستند و ما از ایشان آموزش‌ها لازم را می‌گیریم سپاسگزارم.

من به‌شخصه قدردان عزیزان همکار و مرزبانان شعبه خودمان شادآباد هستم که واقعاً از جان‌ودل وقت می‌گذارند و به شما عزیزان خدمت می‌کنند. در طول هفته عزیزان در خصوص وظایف و عملکرد ایجنت و مرزبانی صحبت‌های مفیدی انجام داده‌اند و ما امروز بیشتر وقت را در اختیار شما قرار می‌دهیم که از مشارکت شما استفاده کنیم.

از این‌که به صحبت‌های من گوش کردید سپاسگزارم.

تهیه و تنظیم: سایت نمایندگی شادآباد

لژیون خدمتگزار: لژیون بیست و چهارم

مرزبان کشیک: مسافر مجید

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .