English Version
English

خلاصه سی‌دی نامه 5

خلاصه سی‌دی نامه 5

به نام قدرت مطلق الله
جناب مهندس در سی‌دی نامه ۵ از مسائل جهان‌بینی، خودشناسی و مواد مخدر صحبت می‌کنند. خوشبختانه سیستم کنگره ۶۰، به‌گونه‌ای طراحی شده که همه از یک کانال آموزش می‌بینند.
بارها از انسان صحبت کردیم که انسان موجود بسیار پیچیده‌ای است؛ ما میلیاردها سلول داریم که جسم ما را تشکیل داده‌اند. بله این سیستم بسیار دقیق و حساب شده است، وقتی مواد مخدر مصرف می‌شود عمل جایگزینی اتفاق می‌افتد و یک سیستم‌هایی را تغییر می‌دهد، وقتی که این مواد به هر روشی که در کوتاه‌مدت انجام شود، یک شوک ناگهانی مخربی وارد می‌کند.

سلول‌ها نیروگاهی دارند که اگر این‌گونه قطع شود انرژی را از دست می‌دهند؛ به همین دلیل سلول‌های مختلف اعم از کلسیم، چربی و... چون این سیستم‌ها تخریب شده‌اند، فرد تمایل دارد دوباره  مصرف کند؛ زیرا روی تعادل نیست به همین دلیل می‌گویند اعتیاد درمان ندارد. ولی من با تمام قدرت اعتقاد  به درمان قطعی اعتیاد دارم. هر چیزی یک حساب و کتابی دارد؛ درمان اعتیاد هم تخصص و علم موردنیاز خودش را می‌خواهد من در زمینه اعتیاد تحقیقات زیادی انجام داده‌ام و هرکسی در کنگره اجازه درمان ندارد، بلکه باید راهنما بشود، امتحان بدهد و همین‌طور سؤالات فنی و سؤالات جهان‌بینی را هم بلد باشد تا بتواند انواع و اقسام افراد را  درمان کند و از نظر اخلاق، رفتار، سواد، دانش و برخورد با دیگران بتواند حرکت کند.

سیستم ایکس به مجموعه ناقل‌های عصبی یا نوروترانسمیترها یا هورمون‌ها گفته می‌شود. یک چیز دیگری داریم به اسم آنتی ایکس؛ یعنی ضد ایکس وقتی ما سیستم ایکس داریم، آنتی ایکس هم داریم؛ مثل همه تضادهایی که وجود دارد. آنتی ایکس به کلیه مواد مخدر، محرک، توهم‌زا گفته می‌شود. البته ناگفته نماند استرس، ناامیدی، ترس و سایر مشکلات می‌توانند سیستم ایکس را تخریب نمایند.

خیلی‌ها هستند که مصرف‌کننده نیستند، ولی وضعیت سیستم ایکس آن‌ها اوضاع خوبی ندارد. آنتی ‌ایکس‌ها جایگزین انواع مواد مخدر طبیعی بدن می‌شوند. مواد مخدر و الکل از سد خونی مغز عبور می‌کنند و با چربی آن حل می‌شوند و در فرماندهی مداخله کرده و تعادل سیستم ایکس از تنظیم و نظام طبیعی خارج می‌شود و در نتیجه شخص نیازمند آنتی ایکس می‌گردد.

همچنین از تعادل خارج‌شدن سیستم ایکس پایه و اساس اکثر بیماری‌های جسمی و روانی است این فرضیه با کمک سایر محققین بادقت مورد مطالعه و آزمایش قرار خواهد گرفت به‌طورکلی سیستم ایکس قابل‌بازسازی و ترمیم است.

نگارش و تایپ: همسفر سیما، راهنما همسفر مینا (لژیون هفتم)
ویرایش: همسفر ناهید، راهنما همسفر زهرا (لژیون پنجم)
تنظیم و ارسال: همسفر فرشته (خدمتگزار سایت)
همسفران نمایندگی زنجان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .