English Version
English

پایان شب سیه سپید است

پایان شب سیه سپید است

گاهی سؤالات زیادی برای انسان پیش می‌آید؛ که این چیست و برای چه بوجود آمده؟
گاه به نتیجه می‌رسد و گاه نه؛ ولی به نتیجه نرسیدن ما دلیل بر پوچ بودن و بی‌معنا بودن آن موضوع نیست، چه بسا مشکلی برای ما پیش می‌آید که همان مشکل دری از درهای الطاف خدا را برایمان باز می‌کند.
آقای مهندس به این مورد در سی‌دی وادی دوم اشاره دارند و می‌فرمایند: هر چیز در این دنیا وجود دارد؛ بی‌دلیل نیست و بایستی با تفکر به ماهیت آن پی ببریم. با تفکر برروی تیتر وادی دوم متوجه می‌شویم که اگر در افکارمان، خود را هم چیزی بی‌ارزش بدانیم، فکری اشتباه است و هر چیزی که در جهان هستی آفریده شده تفکری عظیم پشت خلقت آن وجود دارد.
آقای مهندس می‌فرمایند: گاه یک بیماری آن‌قدر برای ما مهم و کاری می‌شود که ما خودمان زودتر از بیماری خودمان را نابود می‌کنیم؛ اما اگر با تفکر درست در مقابل آن بایستیم بهتر از هر دارویی می‌توانیم آن را کنترل کنیم.
انسان موجودی عجیب است اگر می‌دانست که قدرت درونی او از قدرت مطلق، "خدای پاینده" نیرو گرفته و به آفریدگار خود ایمان راسخ داشت؛ هیچ‌وقت با ناراحتی و نا‌امیدی زندگی نمی‌کرد. چه زمان‌ها شده که در مورد بودن چیزی به شک افتادیم و ندانسته بودنش را به بیهودگی دیدیم، ولی خدا هیچ‌چیز را بیهوده نیافریده‌است.
بال زدن مگسی و شنای دلفینی در آن طرف دنیا بر روی آب بر هوای این طرف دنیا اثر دارد پس به فرمایش آقای مهندس: بایستی وجود خودمان را دریابیم، بودن خود را در این مکان و زمان، بیهوده ندیده و برای درست و صحیح استفاده کردن از هستی که خداوند در اختیارمان قرار داده بهترین موقعیت را برای خودمان و جهان پیرامون بوجود آوریم.
آقای مهندس با راه‌اندازی کنگره ۶۰ وجود خودشان را به دنیا ثابت کردن و از یک اشتباه به جایی که دنیا برای نوشته‌های ایشان صف کشیده‌ رسیده‌اند، پس هر سختی آسانی و سر‌بلندی در خود دارد. ما باید از آموزش‌های ایشان استفاده کرده و به دنیا ثابت کنیم که بزرگ‌ترین و احسن الخالقین خدا هستیم.
در وادی دوم بیان‌شده است: فلسفه وجودی ما و خلقت، آن‌قدر عظیم و ادامه‌دار است که ما حتی به ذره از آن پی نبرده‌ایم؛ بایستی امید داشته باشیم که پایان شب سیه سپید است؛ ناامیدی، یاس و ناشکری را کنار بگذاریم و در جهت ارزش‌ها و فرمان خداوند بزرگ، حرکت کنیم و بدانیم که بعد از شب سیاه خورشید زیبا طلوع می‌کند و همه جهان را با نور خود روشن و نورانی می‌سازد.
من بسیار خوشحالم که با کنگره آشنا شدم تا بتوانم وجود خودم، زمان و مکان آمدنم به این دنیا را درک کنم و بهترین‌ها را برای دنیای خودم ایجاد کنم.
از آقای مهندس سپاسگزارم که وجودشان سرچشمه نور هدایت برای ماست؛ امید به این‌که همه به منبع نور حق با سربلندی و سرافرازی متصل شویم.

 

نویسنده: همسفر سمیه لژیون راهنما همسفر نجمه(لژیون پانزدهم)
ویراستار: مرزبان خبری همسفر سمیه
تنظیم و ارسال مطلب: خدمتگزار سایت همسفر فهیمه
همسفران نمایندگی علیرضا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .