English Version
English

لژیون سردار

لژیون سردار

در روز چهار شنبه مورخ 1403/01/29 لژیون سردار با استادی دنور مسافر عبدالرضا ، نگهبانی راهنما مسافر مهدی و دبیری مسافر حسن،با دستور جلسه  " دنور " در محل نمایندگی پرستار راس ساعت 15:45 آغاز به کار نمود.

 

به نام قدرت مطلق الله

 

سلام دوستان عبدالرضا هستم مسافر


خدا را شاکرم برای حضور دراین جایگاه. من از اینکه وارد لژیون سردار شدم خیلی خوشحال هستم و به خودم میبالم و احساس غرور میکنم. من سه سال بعد از رهایی عضو لژیون سردار شدم و تعهد لژیون سردار خود را پرداخت میکردم. دو سال هم افتخار و توفیق این را داشتم که دنور باشم و این جایگاه را تجربه کنم. و از خداوند میخواهم امسال هم که تعهد دنوری داده ام ،بتوانم انجام بدهم. خیلی افراد تعهد دادند انجام داده اند و خیلی افراد هم انجام نداده اند و سیستم و کنگره آنها را نگه نداشت و گردباد آنها را به بیرون پرتاپ می‌کند.


من هرچه که دارم از کنگره دارم. من انتظاری از کنگره ندارم ولی شاید روزی بگویم که این خدمتی که کرده ام و کاری که انجام داده ام یا پولی که پرداخت کرده ام چرا به من برنمی‌گردد؟ باید به خودم بیایم و فکر کنم که چرا این فکر را میکنم، آرامش رابه من داده، تن سالم به من داده، زندگی به من داده همه چیز به من داده، مواد مخدر و سیگار را از من گرفته، کارهای ضد ارزشی که انجام می‌دادم را ازمن گرفته، من چه چیزی ازاین بهتر میخواهم؟ حتما نباید مادیات باشد، که آن هم خدا را شاکرم که به اندازه ی خودم به من عطا کرده است. هر هزار تومانی که پرداخت می‌شود ده برابرش بر می‌گردد از لحاظ مالی.


کسی بود در لژیون ما که رها شد و یکسال می‌گذشت و من به او گفتم که بیاید در لژیون سردار ولی نیامد، بعد از چهار سال او را در میدان امام حسین دیدم و گفت که دوباره آلوده شدم. بعد از 5سال آمد و به رهایی رسید ولی باز هم آلوده شد و توسط گردباد به بیرون پرتاب شد.
کنگره از من چیزی نمی‌خواهد و به کمک مالی من احتیاجی ندارد. کنگره راه خودش را می‌رود. کنگره 20 سال است راه خودش را می‌رود و بدون من و شما هم میرود. آیا کنگره از حرکت می‌ایستاد؟
پس بهتر است یک یادگاری حتی یک آجر برای خودمان بگذاریم. وعده خداوند دروغ نیست.بخشش فقط در کنگره نیست بیرون از اینجا هم می‌شود بخشید و لذت بخشیدن را چشید. رهایی که به بدست آوردم لذتش را در کنار راهنما خود من هم میبرم. خود رهجو لذت رهایی را می‌چشد. من اگر لژیون سردار، دنوری، پهلوانی شرکت میکنم، لذت آن را خودم میبرم. همه ی اینها را تجربه کردیم. آقای مهندس تجربه این موارد را زیاد دارد که یک میلیارد تومن برای نشان بی نشانی پرداخت می‌کند.


من سه سال عضو لژیون سردار بودم، سه سال دنوری پرداخت کردم و از خدا میخواهم کمک کند تا سه سال هم پهلوانی پرداخت کنم. خداوند می‌فرماید که شما حرکت کنید تا من برکت بدهم. کنگره احتیاجی به من و ما ندارد ولی همه ی ما نیاز به کنگره داریم. لذتی که در کنگره هست در جای دیگر نیست. همه ی ما در جامعه می‌بینیم که اکثرا درگیر مشکلات هستند ولی شخصی که تمام وقت و زندگی خود را برای کنگره می‌گذارد از همه خوشحال تر است.
پولدار زیاد است ولی نمی‌توانند حتی برای خود یک قدم بردارند.
از اینکه به صحبت های من توجه کردید از شما تشکر میکنم.

 

تایپ و ویراست :مسافر محمد از لژیون سوم

عکاس و بارگزاری :مسافر دانیال از لژیون دوازدهم

وبلاگ نمایندگی پرستار

 

 

 

 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .