English Version
English

با اجرای دستورات سی‌دی حدود ۸ کیلو وزن کم کردم

با اجرای دستورات سی‌دی حدود ۸ کیلو وزن کم کردم

جلسه هشتم از دوره چهلم جلسات آموزشی‌ خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی خمین با استادی مسافر رسول، نگهبانی مسافر حسن و دبیری مسافر داود با دستور جلسه تجربه من از اضافه وزن  و تعادل آن با متد کنگره ۶۰  در روز سه‌شنبه ۲۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۶ شروع به کار کرد.

سلام دوستان رسول هستم یک مسافر
در ابتدا خدا را شکر می‌کنم که این فرصت را به من داد تا در این جایگاه بنشینم و خدمت کنم، از گروه نشریات و اوتی و همین‌طور از نگهبان و دبیر هم تشکر می‌کنم.
امیدوارم که از ماه رمضان نتیجه دل‌خواه خودتان را گرفته باشید و طاعات و عبادات شما قبول حق قرار گرفته باشد و پیشاپیش عید سعید فطر را نیز به شما عزیزان تبریک عرض می‌کنم.
در مورد دستور جلسه باید خدمت شما عرض کنم که من تجربه این را ندارم ولی وقتی که آقا بهرام به من گفتند و توضیح دادند متوجه شدم که من اضافه وزن دارم و از این اضافه وزن خودم هم خیلی ناراحت شدم و همین موضوع باعث شد که مدتی فکر کنم و بخواهم عضو لژیون جونز بشوم ولی چیزی که مانع من می‌شد نفس من بود که نمی‌گذاشت این کار را انجام بدهم.
در زمان مصرف، من اضافه وزن نداشتم چرا که همه شما می‌دانید که وقتی مواد مصرف می‌کنیم بدن ما بسیار لاغر و نحیف است ولی وقتی که با متد دی‌اس‌تی درمان شدم تازه متوجه مزه غذاها شدم و شروع به خوردن زیاد از حد کردم و این اضافه وزن از همان‌جا شروع شد و روزبه‌روز این مشکل من زیاد شد و مشکلات جدیدی برای من درست کرد.
در این چاقی یک مشکل جدید برای من به وجود آمد که شکم من جلو آمده بود و کمرم قوس بیشتری پیدا کرد و باعث شد کمردرد زیادی بگیرم و چون آسم هم داشتم باعث شد که نفس تنگی من هم بیشتر شود.
بارها تصمیم گرفتم که در لژیون جونز شرکت کنم، وقتی که به پارک طالقانی می‌رفتم راهنمایان را می‌دیدم که آن‌جا نشسته‌اند و تصمیم می‌گرفتم که اقدام کنم ولی بازهم منصرف می‌شدم چون غذا خوردن من بسیار زیاد شده بود و وقتی غذا می‌خوردم تا کاملا سیر نمی‌شدم دست از غذا خوردن نمی‌کشیدم.
تا این‌که یک روز حرف خوبی از آقای مهندس شنیدم که می‌گفتند: اگر کسی بالای ۱۰ کیلو اضافه وزن داشته باشد دیگر نیازی نیست دنبال دکتر و درمان بگردد و باید اول چاقی خودش را حل کند.
وقتی به این موضوع فکر کردم دیدم درست می‌فرمایند؛ چرا که وقتی به خودم دقت کردم متوجه شدم که کمردرد من زیاد شده است و حتی به سختی می‌توانم راه بروم و حتی روی صندلی هم به راحتی نمی‌توانستم بنشینم و همین‌طور آقای مهندس نیز اتمام حجت کردند که راهنمایان گنگره ۶۰ نباید اضافه وزن داشته باشند و باید قد آن‌ها با وزن‌شان متناسب باشد و وقتی من بررسی کردم متوجه شدم که ۱۵ کیلو اضافه وزن دارم و از همان‌زمان سعی کردم طبق اصول لژیون جونز حرکت کنم و صبحانه تخم مرغ پخته بخورم و همین‌طور ۲۰ دقیقه قبل از غذا سالاد بخورم.
در یکی از سی‌دی‌های آقای مهندس که گوش می‌کردم شنیدم که آقای مهندس می‌فرمایند: وقتی که ما سیر می‌شویم دستوری که از معده به مغز می‌رسد ۲۰ دقیقه زمان می‌برد و این خوردن سالاد ۲۰ دقیقه قبل از غذا، کمک بسیاری به من کرد چرا که دو بشقاب غذای من تبدیل به یک بشقاب شد.
با همین اجرای دستورات سی‌دی در این مدت ماه رمضان، من ۸ کیلو وزن کم کردم در صورتی که تصمیم نیز دارم که راهنمای لژیون جونز نیز انتخاب کنم ولی تاثیر این دستورات در من خیلی بوده است.
موضوع بسیار جالبی که برای من پیش آمد این بود که کمردرد من نیز خوب شد. من جمعه‌ها به پارک ورزشی برای ورزش می‌رفتم ولی نمی‌توانستم به راحتی والیبال بازی کنم چون کمردرد، مانع آن می‌شد ولی این هفته که رفتم بسیار برای من لذت‌بخش بود و با تمام توان و انرژی بازی کردم و لذت بسیار زیادی نیز بردم و همین موضوع باعث شد نقطه قوتی در من شکل بگیرد که این راه را ادامه بدهم و مشکل دیگری که برای من حل شد مشکل آسم من بود چرا که این مشکل آسم، در اقوام من نیز به صورت ریشه‌ای وجود دارد و در طی این مدت، وقتی چربی‌های شکم من آب شد، نفس من بازتر ‌شده چون فشار کمتری روی ریه‌های من وجود دارد و احساس می‌کنم راحت‌تر نفس می‌کشم و این موضوعات باعث شده است که من تصمیم خودم را جدی بگیرم که این‌بار که به تهران رفتم یک راهنما انتخاب کنم چرا که بدون راهنما نمی‌توان مسیری را طی کرد و باید یک رب و مربی باشد که من را هدایت کند.
درباره متد دی‌اس‌تی اگر بخواهم صحبت کنم این‌که این روش بسیار ارزش‌مند است چون وقتی‌که با کسانی که ترک کرده‌اند صحبت می‌کنم متوجه می‌شوم که آن‌ها با فکر کردن به مواد و حتی مسائل جزئی، بسیار حال‌شان بد می‌شود ولی در این روش، این موضوعات وجود ندارد.
وقتی این موضوعات را می‌بینم تازه متوجه می‌شوم که این متد چقدر ارزش‌مند است که با استفاده از آن هم اعتیاد و هم سیگار درمان می‌شود و حتی چاقی نیز درمان می‌شود.
از این‌که به صحبت‌های من گوش کردید از همه شما ممنونم.

بازدید از اوتی نمایندگی توسط دوستان دفتر اوتی مرکز

نویسنده: مسافر مهدی

عکاس: مرزبان خبری مسافر حمید

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .