English Version
English

گروه خانواده- بیماری چاقی؛ یکی از مهم‌ترین علل مرگ‌و‌میر

گروه خانواده- بیماری چاقی؛ یکی از مهم‌ترین علل مرگ‌و‌میر

جلسه نهم از دور چهاردهم کارگاه‌های آموزشی خصوصی ویژه همسفران نمایندگی بیستون به استادی همسفر فهیمه و نگهبانی موقت همسفر نگار و دبیری موقت همسفر گلاره با دستور جلسه " تجربه من از اضافه وزن و تعادل آن با متد کنگره شصت " در روز دوشنبه ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:٠٠ آغاز به کار کرد.

سخنان استاد:
خداوند را شاکر و سپاسگزارم که بار دیگر توانستم روی این صندلی بنشینم و در کنار شما عزیزان خدمت کنم و آموزش بگیرم. از تمام عزیزانی که به من فرصت خدمتگزاری دادند و از راهنمای بزرگوار سفر تغذیه سالم کمال تشکر و قدردانی را دارم.
ممکن است واژه جونز برای برخی از همسفران ناشناخته باشد؛ استاد جونز یکی از استادهای آقای مهندس هستند، ما از این‌موضوع اطلاعات زیادی نداریم، اما بیشتر افرادی که دچار چاقی هستند، مانند خودم امراض آن را به خوبی می‌شناسیم و برای کاهش وزن مانند مسافرانی که برای ترک اعتیاد روش‌های مختلفی را امتحان کرده‌اند، راه‌های زیادی را رفته‌ایم؛ اما متاسفانه تلاشمان بدون نتیجه بوده است، شاید مقداری کاهش وزن داشته‌ایم، اما بعد از مدتی دوباره برگشت خورده‌ایم.
یکی از مهم‌ترین علل مرگ‌ومیر بیماری چاقی است که در کشور خودمان افراد بسیار زیادی با آن درگیر هستند. متأسفانه در فرهنگ ما بعضی افراد چاقی و فربه بودن را دلیل مرفه و ثروتمند بودن می‌دانند. زمانی‌که به من پیشنهاد شد در لژیون جونز شرکت کنم از خوشحالی در پوست خودم نمی‌گنجیدم،  اما با توجه به فاصله‌ای که از شهر تهران داریم و رفت‌وآمد و حضور در لژیون برایم سخت بود به صورت مجازی در لژیون حضور دارم. من سفرم را با ۹۳ کیلو وزن شروع کردم و اکنون ۸۳ کیلو وزن دارم. قبل از شروع سفرم واقعاً در سرمای ۶۰ درجه زیر صفر بودم، استاد جونز می‌فرمایند: ۶۰ درجه زیر صفر همان وضعیتی است که در آن قرار داری، من به این‌موضوع اعتقاد کامل دارم که نه‌تنها مسافرم در سرمای ۶۰ درجه زیر صفر بوده؛ بلکه خود من نیز در آن قرار داشتم چون تمام حس‌هایم بسته شده بود و هنگام غذا خوردن نه از غذا خوردن لذت می‌بردم و نه احساس سیری می‌کردم.

ما در لژیون تغذیه سالم باید طبق ۱۴ وادی پیش برویم که به زندگی سالم برسیم و با حرکت صحیح تحت نظر راهنما راه برایمان نمایان می‌شود. در لژیون جونز شخص را از خوردن هیچ خوراکی منع یا اندازه‌ای برای خورد و خوراک تعیین نمی‌کنند، هر شخص با توجه به شناختی که از بدن خود پیدا می‌کند تشخیص می‌دهد که چه مقدار باید غذا بخورد، یعنی خود بدن به ما می‌فهماند که چه مقدار غذا نیاز دارد؛ البته در صورتی که حس‌ها باز بوده و در مسیر مستقیم قرار داشته باشیم. شاید پزشکان متد آقای مهندس را قبول نداشته باشند که همه چیز بخورید و لاغر بمانید، اما آقای مهندس این موضوع را به اثبات رسانده‌اند و افراد زیادی در لژیون داریم که مشکل ناباروری داشته‌اند و با کاهش وزن مشکلشان برطرف شده است، این شاید کوچک‌ترین معجزه کنگره باشد. باید مقداری درباره یک معجزه دیگر کنگره، یعنی دیسپ صحبت کنیم؛ من خود یکی از مصرف‌کنندگان دائم دیسپ هستم و به آن اطمینان کامل دارم، دیسپ نه‌تنها برای لاغری مفید است؛ بلکه انواع و اقسام بیماری‌ها را درمان می‌کند، البته باید برای لاغری تحت نظر راهنما مصرف شود.

 

 

ارسال مطلب: همسفر الهام رهجوی راهنما همسفر حمیرا (لژیون دوم)
عکس، تهیه و ویراستاری مطلب: همسفر ناهید رهجوی راهنما همسفر فاطمه (لژیون سوم)

همسفران نمایندگی بیستون (کرمانشاه)

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .