English Version
English

کاهش وزن با روش سالم کنگره 60

کاهش وزن با روش سالم کنگره 60

جلسه چهاردهم از دورهجدهم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی بیستون کرمانشاه به استادی مرزبان محترم مسافر محمدصالح، نگهبانی مسافرامین و دبیری مسافر حیدر با دستور جلسه << تجربه من از اضافه وزن و تعادل آن با متد کنگره 60>> در روز سه شنبه مورخ 21 فروردین ماه ۱۴۰3 رأس ساعت ۱6:30 آغاز به کار نمود.
سخنان استاد :
از ایجنت محترم و مرزبانان عزیز که به بنده اجازه خدمت در این جایگاه را دادند تا خدمت کنم و آموزش بگیرم سپاسگزارم. من در کنگره یاد گرفتم اگر می‌خواهم زندگی خوبی داشته باشم، آسیب نبینم و به حال خوش برسم باید به حرف‌های جناب مهندس گوش دهم. این فرصتی که امروز برای تک‌تک ما به وجود آمده و روی این صندلی‌ها نشسته‌ایم را باید قدر بدانیم. خیلی‌ها از جلوی در کنگره رد می‌شوند ولی نمی‌بینند؛ این  فرصتی نیست که نصیب هرکسی بشود.

دستور جلسه در رابطه با کاهش اضافه وزن است، جناب مهندس اول خودشان این کار را انجام دادند، نتیجه گرفتند و بعد از ما خواستند که انجام دهیم. کسی که می‌خواهد وزنش را پایین بیاورد و ثابت بماند هیچ راهی بهتر از متد تغذیه سالم کنگره ۶۰ نیست. جناب مهندس خیلی اهمیت ویژه‌ای در این رابطه قائل هستند، بنده زمانی که سفرم تمام شده بود خیلی اضافه وزن داشتم، پس از اینکه آقا مهرداد امیری وارد لژیون جونز شدند و موفق شدند وزن خود را به تعادل برسانند و حدود 15 کیلوگرم وزن خود با متد کنگره 60 کاهش دهند و هیچ مشکلی هم پیدا نکردند، بنده هم از ایشان الگو گرفتم و این راه را ادامه دادم و ایشان برنامه گرفتم و این راه را ادامه دادم ، زمانی که اضافه وزن داشتم خیلی اذیت بودم و هنگام از خواب بیدار شدن و راه رفتن این احساس بد را داشتم.

ما باید روش درست تغذیه کردن را یاد بگیریم، باید غذا خوردن وقت مناسبی داشته باشد و هر وقت در روز نمی‌توان وعده‌های غذایی را مصرف کرد،من همیشه در این مورد مشکل داشتم ، یک وقت ساعت ۱ وقت دیگر ساعت ۲ و... یک بی‌نظمی در خوردن ناهار من بود و هر وقت در روز گرسنه ام می‌شد وعده غذایی نهار را مصرف می‌کردم، در صورتی که جناب مهندس می فرمایند که باید حتماً سر وقت خاصی وعده غذایی را مصرف کرد و هیچ وعده غذایی را نباید حذف کنیم . برای کاهش اضافه وزن سه ضلع وجود دارد : 1- ترازو : ما باید هر روز خودمان را وزن کنیم، 2- ضلع دوم سالاد است : که حتماً نیم ساعت قبل از وعده غذایی باید مصرف شود، 3- ضلع سوم تخم مرغ است : تخم مرغ هم در وعده غذایی صبحانه گنجانده شود و اگر هم به صورت خالی مصرف شود ایرادی ندارد. بعد از اینکه تغذیه روزانه مان را تنظیم کردیم یک رشته ورزشی مناسب را نیز باید انتخاب کنیم. ما باید روزانه یک یا دو بار این ورزش را انجام بدهیم، من خودم بیشتر پیاده‌روی می‌روم و در این مدت ۱۲ کیلو کم کردم، من در گذشته به علت اضافه وزن حتی نمی‌توانستم درست بنشینم. من در زندگی الگویم آقا مهرداد است و ایشان هر کاری را انجام بدهد از ایشان الگو می‌گیرم و همین کم کردن وزن را از ایشان الگو گرفتم و مدیون ایشان هستم.

مسافر علی نشان سه ماه رهایی را از دستان پرمهر راهنمایشان ، مسافر اکبر دریافت نمودند.

مسافراردشیر به راهنمایی مسافر سعید حس و حال زیبای خود را از گرفتن گل رهایی از دستان پر مهر جناب مهندس بیان کردند.

 


تهیه ، تنظیم ، عکس و ارسال : واحد سایت مسافران نمایندگی بیستون کرمانشاه

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .