English Version
English

گروه خانواده - تغذیه سالم و سلامتی جسم

گروه خانواده - تغذیه سالم و سلامتی جسم

جلسه دوم از دوره پانزدهم کارگاه‌های آموزشی ویژه همسفران نمایندگی شیروان با استادی همسفر مرضیه و نگهبانی همسفر گلثومه و دبیری همسفر سمیرا با دستور جلسه « تجربه من از اضافه وزن و تعادل آن با متد کنگره ۶۰ » در تاریخ ۲۰  فروردین ماه ساعت ۱۶ آغاز به کار نمود.


خلاصه سخنان استاد
در مورد دستور جلسه بخواهم صحبت کنم تجربه من از کاهش وزن و متد DST ، همینطور که در پیام بهترین راه  می‌خوانیم اکثر انسان‌ها تصور می‌کنند بهترین راه کوتاه‌ترین راه است ولی در کنگره می‌بینیم که بهترین راه کوتاه‌ترین راه نیست، کوتاه‌ترین راه زمان کمتری را لازم دارد ولی ما در کنگره با روش DST می بینیم که زمان مناسب و مقدار زمان ۱۰ ماه طول می‌کشد برای سفر مسافران که به درمان برسند.
آقای مهندس بعد از درمان اعتیاد و سیگار، درمان اضافه وزن را پیش رو گرفتند ‌و کاملا موفق با همین متد DST  به نتیجه رسیدند همان روش پله‌پله و ذره‌ذره است. زمان در لژیون جونز هم مثل درمان اعتیاد است و نیاز هست تا 10 ماه تا 11 ماه برای آن سفر کنند.


من تجربه روش‌های مختلف کاهش وزن را داشتم ولی همه عوارض داشت و دوباره وزن من برگشت می‌خورد تا اینکه در لژیون جونز ثبت نام کردم و با روش صحیح تغذیه سالم آشنا شدم. روزی باید 8 لیوان آب می‌خوردم. صبحانه بین 6 تا 8 باید خورده شود ناهار 12 تا 2 و شام 7 تا 9 شب بود و این برنامه‌ریزی درست برای خوردن وعده‌های غذایی خیلی مهم بود و نکته بعد خوردن سالاد نیم ساعت قبل از غذا بود که با داشتن فیبر فراوان به هضم غذا کمک می‌کرد همچنین حجمی از معده را پر می‌کرد تا من غذای زیادی نخورم.
نکته بعدی خواب من بود که باید ساعت 10 شب می‌خوابیدم و در لژیون جونز از اهمیت بالایی برخوردار بود.
خیلی اتفاق افتاده است که همین اضافه وزن در خانم‌ها باعث جلوگیری از بارداری شده است و با کاهش وزن و تغذیه مناسب این مشکل برطرف شده است.
امیدوارم همه ما بتوانیم در زندگی این تغذیه سالم را داشته باشیم تا از سلامت جسم و روان برخوردار باشیم.

و در ادامه جلسه لژیون سردار برگزار شد

و در ادامه آخرین افطاری خصوصی همسفران

 

عکاس: مرزبان خبری همسفر محبوبه
تایپ: همسفر سمیرا رهجوی راهنما همسفر زهرا لژیون(سوم)
ویراستاری و ارسال: همسفر عصمت رهجوی راهنما همسفر فاطمه لژیون (یکم)
همسفران نمایندگی شیروان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .