English Version
English

حل موضوع اضافه وزن در کنگره ۶۰

حل موضوع اضافه وزن در کنگره ۶۰

یکشنبه نوزدهم فروردین سیزدهمین جلسه از دور هفتم سری کارگاههای آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ با دستور جلسه " تجربه من از اضافه وزن و تعادل با متد کنگره ۶۰" با استادی مسافر یعقوب و نگهبانی مسافر رضا و دبیری مسافر رحیم در محل نمایندگی ارومیه ساعت ۱۶ برگزار شد.
خلاصه سخنان استاد:
خدا را شاکرم که امروز در این جایگاه قرار گرفتم تا خدمت کنم و آموزش ببینم.
موضوع این دستور جلسه این قدر مهم است که آقای مهندس دومین دستور جلسه سال جدید قرار داده اند پس مشخص است که ایشان چقدر به این موضوع اهمیت می دهند .
آقای مهندس بعد از رهایی مثل تمام مراحل سفر و رهایی که همه را روی خودشان اول آزمایش کردند و بعد وارد سیستم کنگره کردند موضوع اضافه وزن رانیز اول خودشان تجربه کردند که همین اضافه وزن برایشان دردسر ساز شده بود که حتی روی پایشان نیز تاثیر بدی داشته بود . برای همین با الهام از متد کنگره ۶۰ کم کم شروع کردند به کاهش وزن و موفق شدند .
مسافران معمولاً بعد از رهایی دچار اضافه وزن می شوند که اگر کنترل نشود بسیار مشکل ساز خواهد بود .
من خودم مشکل اضافه وزن نداشتم با اینکه بخاطر افسردگی از قرصهای آرام بهش استفاده میکردم ، و‌ وقتی پیش دکتر میرفتم متعجب بودم که من با وجود خوردن این همه قرص افسردگی چرا لاغر هستم که احتمال زیاد به مصرف مواد من ربط داشت و نمی‌گذاشت چاق بشم.
ما اگر از متد کنگره برای کاهش وزن استفاده کنیم مطمئنا جواب میگیریم و باید مسأله اضافه وزن را جدی بگیریم همانطور که آقای مهندس آنرا بسیار جدی می‌پندارند.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .