English Version
English

تاثیرکاهش وزن بر تعادل و درمان بسیاری از بیماری‌ها

تاثیرکاهش وزن بر تعادل و درمان بسیاری از بیماری‌ها

جلسه پنجم از دور نوزدهم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی بیستون کرمانشاه به استادی مسافرپیمان ، نگهبانی مسافر میلاد و دبیری مسافر اقبال با دستور جلسه << تجربه من از اضافه وزن و تعادل آن با متد کنگره 60>> در روز یکشنبه مورخ  19 فروردین ماه ۱۴۰3 رأس ساعت ۱6:30 آغاز به کار نمود.
سخنان استاد:
خدا رو بابت تجربه این حال قشنگ سپاسگزارم ، از ایجنت محترم، گروه مرزبانی و نگهبان محترم تشکر می‌کنم، سال نو رو خدمت همه عزیزان تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم که سال خوب و پر از برکتی را آغاز کرده باشید. همچنین عید سعید فطر را پیشاپیش خدمت همه عزیزان تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم همه ما از برکات ماه مبارک رمضان بهره لازم را برده باشیم.
دستور جلسه امروز در مورد تجربه من از اضافه وزن و کاهش وزن به روش کنگره ۶۰ است، در دهه‌های اخیر با توجه به کاهش فعالیت جسمی بشر و استفاده از ماشین آلات و خودرو به جای کار انسانی و از طرف دیگر مصرف غذاهای پر از کالری و پر انرژی باعث شده که اضافه وزن یا چاقی در جوامع بسیار فراگیر شود، طبق آماری که آقای مهندس اعلام کردند حدود ۷۰ درصد از ایرانی‌های بزرگسال دچار اضافه وزن و عدم تعادل وزن هستند، وهمین باعث ایجاد بسیاری از بیماری‌ها در افراد مختلف جامعه شده است که هزینه‌های بسیار زیادی را به مردم و دولت تحمیل می‌کند. متاسفانه در خارج از کنگره تاکنون روش موثر و کاربردی برای کاهش وزن معرفی نشده است و بیشترروش‌های جراحی، پیکر تراشی ، کوچک کردن معده ، برش روده و خوردن انواع و اقسام قرص‌های مخرب رایج است.

حال باید فکر کنیم صرف نظر از مضرات و عوارض این روش‌های مخرب با فرض اینکه حتی اگر به وزن مناسب هم برسیم با روش زندگی و لایف استایل قبلی وزن کاهش یافته، پس از مدتی به شخص باز می‌گردد و ما باید روش درست غذا خوردن و تغذیه صحیح را یاد بگیریم و با استفاده از آموزش‌های کنگره بر روی دانایی خود و توان کنترل نفس خود کار کنیم. آقای مهندس ساختمان بدن انسان را با یک ساختمان معمولی مقایسه کرده‌اند با این تفاوت که یک ساختمان معمولی هر چقدر هم هوشمند و پیشرفته باشد توان بازسازی و اداره خود را ندارد و نهایتاً بتواند روشنایی و یا گرمایش و سرمایش خود را در طول شبانه روز مدیریت کند، اما بدن انسان بسیار پیشرفته‌تر و پیچیده‌تر از یک ساختمان معمولی است و کافیست ما شناخت کافی روی این ساختمان جسم داشته باشیم زیرا ساختمان جسم یک مکانیزم بسیار پیشرفته دارد و کافی است ما مواد مورد نیاز آن را در نوع مقدار و زمان درست به بدن برسانیم و این بدن است که باقی کارها را انجام می‌دهد. وقتی ما به یک پزشک مراجعه می‌کنیم و دارو به ما می‌دهد دارویی که مصرف می‌کنیم فقط مواد مورد نیاز درمان بیماری را به بدن می‌رساند و این ساختمان جسم ماست که عمل بازسازی و ترمیم خود را انجام می‌دهدم تجربه من از سفر کاهش وزن به روش کنگره ۶۰ از پنج ماه پیش آغاز شد و در این مدت ۱۰ کیلوگرم از وزن خود را کاهش دادم و باعث شد که حس و حال بسیار بهتری نسبت به سابق داشته باشم .

در سفر کاهش وزن به روش کنگره ۶۰ چند نکته باید رعایت شود : اولین نکته این است که ما باید مصرف مواد غذایی را در سه وعده صبحانه ناهار شام خلاصه کنیم و و از خوردن میان وعده‌ها و اصطلاحا هله هوله خودداری کنیم، ما باید پیاده‌روی روزانه را در برنامه خود بگنجانیم و سعی کنیم جز روتین روزانه ما باشد. یک نکته دیگر مصرف سالاد همراه با دیسپ می‌باشد که باید نیم ساعت قبل از صرف ناهار و شام انجام بگیرد، یک نکته مهم دیگر این است که ما نباید نیم ساعت قبل و دو ساعت بعد از غذا آب و یا هر نوشیدنی دیگری مصرف کنیم و همین کمک بسیار زیادی به هضم درست غذا و رفع مشکلات گوارشی می‌نماید.کاهش وزن بر رسیدن به تعادل مورد نظر باعث درمان بسیاری از بیماری‌هایی می‌شود که شاید حتی ما ارتباط آن را با اضافه وزن ندانیم ، بیماری‌هایی مانند چربی خون، قند خون، نقرس ،آرتروز مفاصل و خیلی بیماری‌های دیگر در درمان به روش کنگره کاملاً حل می‌شود. امیدوارم که همه ما بتوانیم به سوی اهداف ترسیم شده توسط جناب آقای مهندس قدم برداریم و به یک الگوی زندگی سالم دست پیدا کنیم. در پایان از جناب آقای مهرداد امیری که مشوق من برای سفر جونز بودند تشکر می‌کنم.

مسافر آرمان به راهنمایی مسافر پویان حس و حال زیبای خود را از گرفتن گل رهایی از دستان پر مهر جناب مهندس بیان کردند.

همچنین مسافر علی و مسافر فرزاد نشان سی روز رهایی خود را از دستان پر مهر راهنمایشان، مسافر قباد دریافت نمودند.

مسافر یداله و مسافراحسان نشان سه ماه رهایی را از دستان پرمهر راهنمایشان ، مسافر اکبر دریافت نمودند.

مسافر حیدر نشان سه ماه رهایی خودرا از دستان پرمهر راهنمایشان ، مسافر قدرت دریافت نمودند.

مسافر مجتبی نشان سه ماه رهایی خود را از دستان پرمهر راهنمایشان ، مسافر جواد دریافت نمودند.

 


تهیه ، تنظیم ، عکس و ارسال : واحد سایت مسافران نمایندگی بیستون کرمانشاه

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .