English Version
English

در تعطیلات، ذهنمان را از افکار منفی دور کنیم

در تعطیلات، ذهنمان را از افکار منفی دور کنیم

ابتدا ماه مبارک رمضان را به همه عزیزان تبریک می‌گویم، امیدوارم تزکیه و پالایش خوبی داشته‌ باشیم و فرارسیدن عید نوروز را به همه عزیزان تبریک می‌گویم؛ انشالله سالی پر از خیر و برکت داشته باشیم.

سال جدید تنها یک وادی را به من یادآور می‌شود، آن هم اینکه پایان هر نقطه سرآغاز خط دیگریست. امیدوارم اندوخته‌های زیادی در کوله‌بارمان داشته باشیم.

یکی از اهداف کنگره ۶۰ این است که همه خدمتگزاران کنگره بتوانند استراحت کنند و به امور شخصی خود رسیدگی کنند و تعطیلات، فرصت خوبی است که به خودمان استراحت دهیم. سفر دومی‌ها به‌خاطر تجربیات بیشتر و آگاهی و دانشی که دارند قادر هستند برنامه‌ریزی خوبی انجام دهند، اما هدف، بیشتر روی سفر اولی‌ها است؛ تعطیلات و مسافرت برای سفر اولی ممنوع است، برای اینکه در تعطیلات از گذرگاه‌های سخت عبور کنند و یک انسان کارآزموده شوند؛ اما می‌توانیم در کنار خانواده باشیم و در کنار هم بودن را تجربه نموده و سعی کنیم از وقتمان به نحو احسن استفاده کنیم، به جسم خود آرامش دهیم و ذهنمان را از افکار منفی دور کنیم.

به نظر من تعطیلات باعث می‌شود که ببینم من همسفر چقدر توانسته‌ام در طول سال  آموزش‌های کنگره را فراگرفته و اجرایی کنم، چقدر یاد گرفته‌ام که اگر مسله‌ای پیش آمد حلش کنم و چقدر توانسته‌ام به فرمان عقل نزدیک شوم؟! در پایان امیدوارم تعطیلات خوبی را تجربه کنید.

نویسنده: همسفر فاطمه رشته ورزشی ایروبیک پارک پردیسان
ارسال: راهنما همسفر بنفشه نمایندگی خواجو
گروه ورزش همسفران کنگره۶۰

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .