English Version
English

باید برای این رهایی زحمت کشید

باید برای این رهایی زحمت کشید

چهاردهمین جلسه از دور سی‌ و سوم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی شمس ویژه‌ مسافران روزهای دوشنبه با استادی مسافر صادق نگهبانی مسافر علی و دبیری مسافر مجید با دستور جلسه چگونه از تعطیلات استفاده می‌کنم؟ در تاریخ28/12/1402رأس ساعت ۱6 آغاز به کار نمود.


خلاصه سخنان استاد: سلام دوستان صادق هستم مسافر،روزه همه دوستان قبول درگاه حق باشد . من سال اولی هست که رهاشده‌ام ولی سال پیش که در سفر اول بودم دستوراتی را باید پیروی می‌کردم که برایم مشکل بود ، که مسافرت نباید بروم از محل سکونتم هم تا کرج نمی‌توانستم بروم، چرا نمی‌توانستم بروم ؟ من آن روزی که این فرمان برایم صادر شد برایم خیلی مشکل بود چون عید است همه در حال رفتن به مسافرت می‌باشند ،خانواده به مسافرت می‌روند ولی من باید در خانه بمانم .

خداراشاکرم که به من الان یک حال خوبی را هدیه کرده است، که توسط جناب مهندس دژاکام صورت گرفته است که من توانستم به رهایی برسم، امسال با حس‌های بازتر به مسافرت بروم
پارسال توانستم آموزش کسب کنم که امسال آن‌ها را پیاده کنم، اگر من سال پیش از فرمان سرپیچی می‌کردم صدر صد اصلاً به رهایی نمی‌رسیدم
حقیقتاً رهایی خیلی گران است ،من الان آن را حس می‌کنم باید برای این رهایی زحمت کشید . یک سال انسان سفر نمی‌رود یک سال در خانه می‌ماند .

این‌همه سال تخریب این‌همه سال مخالف رودخانه شنا کردن ، این‌یک سال هم انسان تحمل می‌کند، اتفاقی نمی‌افتد سعی بکنیم گوش‌به‌فرمان راهنما باشیم باید ابتدا فرمان‌بردار خوبی باشیم تا بتوانیم فرمانده خوبی باشیم،  من اشتباهی که کردم رفتم من خانه برادرم 20 کیلومتر بعد از کرج هست اذیت شدم ،منزل ما قلعه حسن خان هست راهی نیست نهایتاً 60 کیلومتر اختلاف مسیر است ولی آن آب‌وهوا حال من را دگرگون کرد و وقتی حال انسان دگرگون شود بدن نیاز به اوتی بیشتر دارد یا باید بروی جنس تهیه کنی یا خماری آن را بکشی . طبیعتاً عقل سالم حکم می‌کند و می‌گوید به مسافرت نرو در خانه بمان، دستوری که خود راهنما برایت صادر کرده است ، یک راهنمای هست شاید بگوید به مسافرت برو و مشکلی هم نباشد . ولی زمانی که فرمان پشت آن حرف باشد کلاً فرق می‌کند و وقتی بروی خودت را بدبخت کرده‌ای و به‌جای اینکه به شما خوش بگذرد ، بد می‌گذرد .


در تعطیلات، مسافرت بخشی از تعطیلات است . در تعطیلات باید یاد بگیرم آموزش‌های را که دیده‌ام به‌درستی انجام دهم .من باید سی دی نوشتنم قطع نشود، چرا؟ چون من سفرم را شروع کردم اول محرم بود بعد خورد به تعطیلات تابستانی و برای من خیلی انگیزه بهتری شد گفتم خوب من آمده‌ام در مسیری که اگر من در ابتدا خودم را حفظ کنم می‌توانم تا انتهای مسیر بروم . از این‌که به صحبت‌های من گوش کردید سپاس گزارم .

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .