English Version
English

چگونه از تعطیلات استفاده کنم

چگونه از تعطیلات استفاده کنم

یازدهمین جلسه از دور هشتم سری کارگاه‌های خصوصی کنگره۶۰ ویژه همسفران نمایندگی صادق قم به نگهبانی همسفر ندا و دبیری همسفر زهرا و استادی همسفر سمانه با دستور جلسه «چگونه از تعطیلات استفاده کنم؟» در روز دوشنبه ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۲ راس ساعت ۱۶ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:
خداقوت عرض می‌کنم خدمت مرزبانان دوره قبل و همینطور مرزبانان این دوره، ایجنت محترم و راهنما خوبم خانم لیلا گرامی، خداوند را شاکر و سپاسگزارم که روزی  من قرار داد تا امروز در این جایگاه بنشینم و خدمت کنم با آرزوی قبولی طاعات همگی شما دوستان در ماه مبارک رمضان و همچنین پیشاپیش سال نو را به خانواده کنگره 60 تبریک و شادباش عرض می‌کنم.
همانطور که می‌دانیم دستور جلسه امروز «چگونه از تعطیلات استفاده کنم؟» است؛ زمانی که راهنمایم به من گفتند که دستور جلسه این است و من باید استاد جلسه باشم چیزی  که در خاطر من تداعی شد سالی بود که مسافر من وارد کنگره شده بودند آن سال چون، ما هیچ‌گونه آگاهی در مورد کنگره۶۰ نداشتیم برای تعطیلات عید تصمیم گرفته بودیم که به سفر برویم و مسافرم مخالفت کردند و گفتند که باید این سفر را کنسل کنیم و اعضای خانواده ما بسیار ناراحت شدند که چرا باید مسافرت ما به خاطر کنگره کنسل شود اما؛ امروز که در کنگره هستم تازه برای سوالی که آن روز در ذهنم شکل گرفته بود به جواب رسیده‌ام.
همانطور که آقای مهندس فرمودند؛ یک سفر اولی اجازه مسافرت ندارد چرا که، مسافرت رفتن برای رهجویی که در حال سفر در کنگره است باعث تحلیل رفتن انرژی او می‌شود و ممکن است سفر خود را خراب بکند. به همین خاطر است که،  رهجویان در سفر اول بهتر است به مسافرت نروند و قرار نیست اگر در سفر اول به مسافرت نمی‌رویم زمان خود را بیهوده بگذرانیم. می‌توانیم در همین 14 روز تعطیلات نوروزی خیلی آموزش‌ها را بگیریم و جهان‌بینی که در کنگره کار می‌شود را در منزل درباره‌اش تبادل نظر داشته باشیم و در مورد هدف‌هایی که برای سال آینده داریم صحبت کنیم.
می‌توانیم از تفریحات داخل شهراستفاده کنیم و طوری برنامه‌ریزی کنیم که سفر اول برایمان سخت نگذرد و بهترین اتفاقات را برای خانواده رقم بزنیم.
در مورد سفر دومی‌ها هم شاید پیش نیاید که به مسافرت بروند، حالا تعطیلات هم حتما نباید به سفرهای سنگین رفت می‌توانند با اجازه راهنمایشان پیمان ببندند و برای خودم هم آرزو دارم که بتوانم پیمان ببندم.
آقای مهندس فرمودند؛ در تعطیلات نوشتن هفته‌ای یک سی‌دی کافی است و نوشتن سی‌دی خیلی به ما انرژی می‌دهد که بعد از تعطیلات با حس و انرژی بهتری وارد کنگره بشویم.
اگر کسی نتوانست به مسافرت برود و از این موضوع ناراحت باشد از دیدگاه شخصی من کسی که نتواند زیبایی‌های اطراف خودش را ببیند و درک کند و از آنها لذت ببرد اگر کل جهان را هم بگردد لذت نمی‌برد.
اگر شرایط مساعدی برای رفتن به مسافرت نداشتیم سعی کنیم در کنار خانواده‌ بهترین آموزش‌ها را بگیریم و اینکه یکی از خوبی‌های این تعطیلات این است که مصادف شده است با ماه مبارک رمضان و می‌تواند به ما کمک کند که کدورت‌ها را کنار بگذاریم و افکار و اندیشه خود را از نفرت و انرژی‌های منفی پاک کنیم و برای تزکیه و پالایش درون خودمان قدم برداریم.

تقدیر همسفر زهرا از راهنما همسفر لیلا، با نوشتن سی‌ سی‌دی سفر دومی‌ها در روز دوشنبه تاریخ ۱۴۰۳/۱۲/۲۸ در «نمایندگی صادق قم»

مراسم افطاری همسفران  «نمایندگی صادق قم» 

تایپ : همسفر زهرا، راهنما همسفر لیلا  (لژیون دوم)
عکس: همسفر اکرم (مرزبان خبری)
ویرایش و ارسال: همسفر زهرا، راهنما همسفر لیلا (لژیون دوم)
همسفران نمایندگی صادق قم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .