English Version
English

اطاعت کردن از قوانین الهی یکی از مهم‌ترین وظایف بندگی است

اطاعت کردن از قوانین الهی یکی از مهم‌ترین وظایف بندگی است

شکل انسان‌ها در بُعد دیگر تغییر نمی‌کند. ممکن نیست که در این دنیا یک شکل باشند و در آن دنیا شکل دیگر چون قابل تشخیص نیست، تفاوت شکل ظاهری انسان‌ها برای قابل تشخیص بودن هر فرد است.
انسان‌ها وقتی به جهان دیگر منتقل می‌شوند گاهی اوقات متوجه مرگ خود نمی‌شوند. انسان‌هایی که متوجه مرگ خود می‌شوند می‌توانند در آن جهان هم با کسانی باشند که در این دنیا به یکدیگر علاقه داشتند.
فرمان‌هایی که در کتاب آسمانی آمده است بار مثبت زیادی دارد هم در صور آشکار و هم در صور پنهان مانند؛ گرفتن وضو که شما در طول شبانه‌روز ۵ بار شستشوی دست و صورت خود را انجام می‌دهید، که این امر یک مسئله بهداشتی هم به شمار می‌رود و همینطور نماز خواندن که یک نرمش بسیار خوب برای جسم انسان است، که مشاهده می‌کنیم حتی افراد سالمند بسیار خوب و سریع نشست و برخاست می‌کنند یکی از دلایل این موضوع را می‌توان نماز خواندن قلمداد کرد.
اطاعت کردن از قوانین الهی و در صراط مستقیم بودن یکی از مهم‌ترین  وظایف بندگی است.
اگر ما کاری را انجام بدهیم و ببینیم که به نتیجه نمی‌رسیم، لازم است تفکر کنیم ممکن است کار ما کار درستی نبوده باشد و در مسیر اشتباه قدم برداریم که نتیجه مطلوب حاصل نمی‌‌شود؛ زیرا کاری که در صراط مستقیم به انجام برسد شاید زمان بیشتری صرف آن شود ولی نباید دست از تلاش برداشت تا  نتیجه دلخواه حاصل شود.
تلاش ما بستگی به انرژی ما دارد نباید انرژی خود را در هر جایی صرف کنیم؛ مانند پول که اگر در جاهای بیهوده هزینه شود پولمان بیهوده تمام می‌شود، انرژی هم به همین صورت است.
زمانی در میان انسان‌هایی هستیم که درستی صحبت ما را قبول نمی‌کنند و دائم به صحبت‌های اشتباه خود دامن می‌زنند، قانع نمی‌شوند و قبول نمی‌کنند، در اینجا اگر ما به قانع کردن این افراد بپردازیم انرژی خود را هدر داده‌ایم؛ پس بهتر این است که انرژی خود را نگه داریم تا نسوزد.
گاهی اوقات بعضی افراد به صحبت‌ها واکنش سریع نشان می‌دهند و جبهه می‌گیرند و اگر ما هم برای دلجویی اقدام کنیم فرد مقابل به اشتباه خود پی نمی‌برد،  آنجا هم ما انرژی خود را سوزانده‌ایم.
بهتر این است، که سعی کنیم از کسانی که با ما در ارتباط هستند زود ناراحت نشویم کسی که حرف منفی می‌زند و یا اینکه قصد ناراحت کردن ما را دارد در مقابل آن فرد بدون بهم ریختگی از خود دفاع کنیم.
به کسانی که دوستشان داریم عشق بورزیم تا در جهان دیگر در کنار یکدیگر باشیم. از قوانین و فرمان‌ها اطاعت کنیم تا زندگی شیرین‌تری را برای خود رقم بزنیم
از رفتن به مکان‌هایی که باعث ناراحتی ما می‌شوند خودداری کنیم و از صحبت کردن با افراد نادان بپرهیزیم.

تایپ و نگارش: همسفر لیلا، راهنما همسفر منصوره (لژیون هفتم)
رابط خبری: همسفر فاطمه، راهنما همسفر منصوره (لژیو هفتم)
عکس: همسفر پریسا، راهنما همسفر زهرا (لژیون سوم)
ویرایش و ارسال: همسفر زهرا، راهنما همسفر لیلا (لژیون دوم)
همسفران نمایندگی صادق قم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .